• הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • קבלת התראות מהדפדפן
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private

    בינה מלאכותית טלפונית במספר/ניתן להטמעה במערכת IVR

    שאלות ועזרה הדדית
    ivr-פון
    14
    73
    2648
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • הגיבו כנושא
    התחברו בכדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • I
      ivrפון נערך לאחרונה על ידי ivrפון

      מספר פתוח חדש 0795083406

      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
      • I
        ivrפון @0101 נערך לאחרונה על ידי

        @0101 מבדיקה שלי הקוד מבטל כל - שיש בטקסט

        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • I
          ivrפון נערך לאחרונה על ידי ivrפון

          @שיש כתב בצאט בינה מלאכותית gpt טלפוני:

          @ivrפון יש מס חדש?

          מספר פתוח חדש 0795083406
          נחסם מספר נוסף.
          0747277123

          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • I
            ivrפון נערך לאחרונה על ידי

            בוצעו שינוים במערכת פירוט בפוסט הראשון

            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
            • I
              ivrפון נערך לאחרונה על ידי

              המערכת התאפסה לי בטעות בעת שידרוגים
              אני משחזר אותה נא לדווח על כל תקלה

              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • I
                ivrפון נערך לאחרונה על ידי ivrפון

                המספר נחסם. מספר פתוח חדש.
                0747277108.
                נ.ב. אני מקווה עוד היום לפרסם גרסה 3 שתתמוך בצאט ממש ולא רק שאלות
                פורסם בפוסט הבא.

                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                • I
                  ivrפון נערך לאחרונה על ידי ivrפון

                  עודכן גרסה 3 התומכת בצאט מלא.
                  במקלדת הרגילה של ימות המשיח.
                  שימו לב כל שיחת טלפון. זה צאט חדש.
                  ניתן להקיש 2 לאחר כל תשובה לצאט חדש. באותה שיחה.

                  נ.ב. הגרסה הבאה זה צאט מלא אבל במקלדת של גרסה 2.
                  ולאחריה ככל הנראה נוציא גרסה 5 התומכת זיהוי דיבור ללא עלות. ובקרינות רובטית חדשנית יותר.

                  W תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                  • W
                    WIZNITZ @ivrפון נערך לאחרונה על ידי

                    @ivrפון כתב בבינה מלאכותית טלפונית במספר/ניתן להטמעה במערכת IVR:

                    זיהוי דיבור ללא עלות

                    איך אתה עושה?

                    I תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • I
                      ivrפון @WIZNITZ נערך לאחרונה על ידי

                      @WIZNITZ אם הספרייה הזו של openai

                      W תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • W
                        WIZNITZ @ivrפון נערך לאחרונה על ידי

                        @ivrפון
                        אתה יכול לעשות לי משהו כזה במערכת שלי?

                        I תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                        • I
                          ivrפון @WIZNITZ נערך לאחרונה על ידי

                          @WIZNITZ דבר איתי בפרטי נראה.
                          יש לך וואצפ? הכי נוח לי שם
                          0556748402
                          אם לא אז מייל cs@ivr-phones.com

                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                          • 0
                            0101 נערך לאחרונה על ידי

                            במודל גירסה 1 ו2 - אומר כרגע "שגיאה בקבלת המידע".
                            (וכשניסתי את זה דרך האתר הוא כתב

                            read=t-שגיאה בקבלת המידע.=txt,,,,0.1,NO,yes,yes,,*,,Ok,null,,no,
                            

                            מה שאומר לכאורה שהוא לא מקבל את המשתנה txt או מוחק אותו אח"כ)
                            תודה רבה על הכל, זה ממש עזר לי

                            I תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                            • I
                              ivrפון @0101 נערך לאחרונה על ידי

                              @0101 ככל הנראה עומס על המשתמש שלי בגימני.
                              גרסה 3 לא מושפעת כי זה משתמש אחר.
                              אגב גרסה 3 זה גרסה עדכנית יותר של גימני.

                              מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                              • מ
                                מים אחרונים @ivrפון נערך לאחרונה על ידי

                                @ivrפון מה הקוד להטמעה של גרסא 3?

                                I תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                • I
                                  ivrפון @מים אחרונים נערך לאחרונה על ידי ivrפון

                                  @מים-אחרונים כרגע אני לא נותן.
                                  אגב כמו ציינתי גרסה 3 זוכרת את כל הצאט מתחילת השיחה.
                                  האם לדעתכם כדי שזה יהיה עוד משיחה קודמת.
                                  כמובן תמיד אפשר לאפס את הצאט בהקשה על 2 לאחר התשובה.
                                  הקשה על 1 מובילה להמשך הצאט.

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                  • I
                                    ivrפון נערך לאחרונה על ידי

                                    מספר פתוח מעודכן.
                                    0747277150

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                                    • מ
                                      מזדה @ivrפון נערך לאחרונה על ידי

                                      @ivrפון כתב בבינה מלאכותית טלפונית במספר/ניתן להטמעה במערכת IVR:

                                      ההגדרות גרסה 1

                                      type=api
                                      api_link=https://ivrphone.online/בינה.php
                                      

                                      יש להעלות קובץ 000 אם ההודעה של "אנה שאלו את הבינה המלאכותית"

                                      ההגדרות גרסה 2

                                      type=api
                                      api_link=https://ivrphone.online/chatpro.php
                                      

                                      לאן יועבר בסיום [תקף לשתי הגירסאות]

                                      api_end_goto=/1/1
                                      

                                      שתיהם לא עובדים...

                                      I תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                      • ה
                                        המייבין 770 @ivrפון נערך לאחרונה על ידי המייבין 770

                                        @ivrפון כתב בבינה מלאכותית טלפונית במספר/ניתן להטמעה במערכת IVR:

                                        שלום רב.
                                        לחיוג למערכת המספר הפתוח כעת 0747277108
                                        להטמעה במערכת IVR של ימות המשיח בפוסט הבא

                                        עידכון 01/11
                                        שידרגנו את המודול אם מקלדת כוכבית בין אות לאות ובסיום בהקשת סולמית יהיה תפריט

                                        • אישור הקלטה
                                        • שמיעת הטקסט במילים
                                        • שמיעת הטקסט באותיות
                                        • ביטול האות האחרונה
                                        • ביטול המילה האחרונה
                                        • ביטול מלא של ההודעה
                                        • החלפת שפה ל- עברית אנגלית אימייל ומקלדת ספרות
                                          כעת בשלוחה 1 במקום לעבור ישירות למודול ניתן לבחור גרסה.
                                          קרדיט על העבודה הרבה על הגירסה ל @121244
                                          עידכון 25/02
                                          ניתן להטמיע את שתי הגירסאות במערכת IVR של ימות המשיח.
                                          פרטים בפוסט הבא.
                                          עידכון נוסף
                                          אנחנו עובדים כעת על גרסה 3 שתתמוך בצאט מלא ולא רק שאלות
                                          עידכון 26/02
                                          עודכן גרסה 3 התומכת בצאט מלא.
                                          במקלדת הרגילה של ימות המשיח.
                                          לפניות ניתן לפנות למייל cs@ivr-phones.com
                                          יום טוב אהרן

                                        אשמח לדעת אם יש כרגע גרסה שעובדת להטמעה במערכת

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                        • I
                                          ivrפון נערך לאחרונה על ידי

                                          לא אבל אני עובד על גירסת זיהוי דיבור אם המודול של גוגל.
                                          וכשהיא תצא הגירסא הנוכחית תפורסם

                                          ה תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                          • I
                                            ivrפון @מזדה נערך לאחרונה על ידי

                                            @מזדה יש לפעמים עומסים.

                                            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                            • פוסט ראשון
                                              פוסט אחרון