עולם קווי התוכן – לאן? 📞☎️🤔
-
@ivrפון
תמיד זה היה בכלל המערכות,
אני טועה?
מה לגבי תמלוגים למנהלי הקווים הללו? -
@פלוס בנוגע לכל המערכות.
אז זה לא נכון.
לפי מה שימות אמרו עד היום זה היה רק לקווים שנפתחו כוואטסאפונים.
לגבי תגמול יעודכן כשיהיה -
האם מישהו יודע האם הסרה למספר הראשי גורם להסרה גם ממספרי המשנה?
כלומר אם אני מסיר מהמספר הראשי את הפרסומות גם אם אני יחייג מהמספר המשנה לשלוחה פנימית או ראשית אני לא ישמע את הפרסומות? -
@פישל לכל השואלים בנושא.
מספרי משנה זה אותה מערכת.
אם שילמת על המספר הראשי.
זה תקף על כל המערכת.
מספרי משנה זה בסך הכל אמצעי גישה נוסף למערכת -
אם אני רוצה בתור מאזין, שלא יהיו לי פרסמות בקוים שאני מאזין, יש אפשרות?
-
-
@ivrפון כתב בעולם קווי התוכן – לאן?
️
:
לגבי תגמול יעודכן כשיהיה
ממזמן כבר עידכנו שמי שרוצה יוכל להצטרף לפרסומון או משהו כזה.
פשוט צריך להתקשר לשרות הלקוחות או לשלוח מייל. -
@פלוס כן
-
@בינה-מלאכותית למיטב ידיעתי.
מי שעד היום היה לו בקישוריות.
עדיין מקבל על חשבון הפרסומות.
אבל חדשים לא יכולים להצטרף עד שלא יהיה מסודר ההסכם של הפרסומות.
וגם הישנים ברגע שיעלה ההסכם של הפרסומות אז הם יצטרכו לחתום -
@בינה-מלאכותית זה לא קשור זה כבר לא רלוונטי.
זה מערכת פרסום שתוכננה פעם.
ואין קשר למערכת פרסום של היום.
חוץ מזה הוא שאל לגבי תגמול על חלק מרווחי הפרסומות. -
הפרסומת עלה בעוד שלב...
הכניסו את הפרסומת גם בריסיילרים (משווקים) של ימות שמשיח, דבר שלא היה עד היום.
כמו"כ הגיעו המון תלונות על ששומעים פרסומות בקול נשים,
דבר שלדעתי זה יגרום להרבה אנשים לחשוב פעמיים להתקשר לקווים של ימות המשיח.לא שאלו אותי מה דעתי, אבל בכ"ז אני מביע את דעתי שחשוב מאוד להוריד את השלב הזה של פרסומת נשים, ולהגדיר תקן רוחני על הפרסומת.
-
@מה
עלה הרבה שלבים,
לא רק בתחילת הקו,
לא רק בתחילת שיחה,
באמצע, ובתוך שלוחות... -
@מה אפשר ליצור איתך קשר במייל/וואצפ?
-
פוסט זה נמחק! -
@ivrפון
שלחתי. -
@מה לאן שלחת?
אני לא רואה.
תשלח למייל
cs@ivr-phones.com -
-
-
@איש-ימיני יכול להיות שיהיה.
תבינו עובדים על הפירסומות כבר חצי שנה.
ועכשיו זה תהיליך הטמעה של חודשים.
עוד חודשים זה יהיה מסודר. -
@ivrפון
תכלס יש לי עשרות קווים שאני צריך לטפל כעת מול שירות הלקוחות.
ויש עוד הרבה כמוני.
זה לא הגיוני שכופים את הפרסומת והאפשרות היחידה הוא להתעסק מול שירות הלקוחות, ואין שום אפשרות לסדר את זה לבד באתר. -
@איש-ימיני שלח רשימת קווים ויטפלו לך בכולם ביחד