חסמתי מספר מהמערכת - והוא מצליח להכנס! 😳📲
-
@דף-חדש כתב בחסמתי מספר מהמערכת - והוא מצליח להכנס!
:
type=menu check_did_and_go_to_folder=yes check_did_and_go_to_folder_one_time=yes say_name=yes login_add_val_name=yes enter_id=yes enter_id_type=phone login_add_val_name_folder=/970 delete_id_exit=yes record_name=no create_tts_add_val_name=yes שלוחת הסולמית hash_extension=yes
איזה שלוחה זה?
-
@דף-חדש
אולי הוא עלה על סיסמת הניהול?
תוריד לוג שלהשיחות הנכנסות, אולי תראה באמת שהוא מגיע דרך קו אחר, יש תיעוד של זה. -
@זרח כתב בחסמתי מספר מהמערכת - והוא מצליח להכנס!
:
@דף-חדש
אולי הוא עלה על סיסמת הניהול?
תוריד לוג שלהשיחות הנכנסות, אולי תראה באמת שהוא מגיע דרך קו אחר, יש תיעוד של זה.אבל איך הוא נכנס למערכת ? כל עוד הוא לא הוציא את עצמו דרך האתר מרשימת התפוצה / ביטל את החסימה, הוא לא יכול להיכנס דרך הפלאפון גם אם הוא יודע את הסיסמה. (כל החסומים אצלו מועברים לשלוחת השמעת קבצים ומשם לניתוק)
ו @דף-חדש לא אמר משהו בנוגע לזה שאיכשהו הוא יוצא מהרשימה, הוא נמצא בה ובכל זאת נכנס. -
@יהודה-צ-כ
אולי להשתמש ברשימה שחורה, במקום ברשימת תפוצה. -
@זרח כתב בחסמתי מספר מהמערכת - והוא מצליח להכנס!
:
@יהודה-צ-כ
אולי להשתמש ברשימה שחורה, במקום ברשימת תפוצה.אני מאמין שהוא נכנס דרך מספר משני (לא משוייך) לתוך שלוחה פנימית, @דף-חדש בעצמו אמר שנראה לו שהוא נכנס לשלוחה פנימית
-
@יהודה-צ-כ
גם את השלוחה הפנימית אפשר לחסום עם רשימה שחורה.
אם השאלה מה בדיוק קרה, אני לא יודע, אבל אם @דף-חדש מחפש פיתרון, כנראה שזה יעבוד. -
@זרח כתב בחסמתי מספר מהמערכת - והוא מצליח להכנס!
:
@יהודה-צ-כ
גם את השלוחה הפנימית אפשר לחסום עם רשימה שחורה.
אם השאלה מה בדיוק קרה, אני לא יודע, אבל אם @דף-חדש מחפש פיתרון, כנראה שזה יעבוד.כשכתבתי את ההודעה הקודמת התכוונתי שנראה לי שהבנתי מה הבעיה , ולכן לא נצטרך להגיע לרשימה שחורה...
-
1.אם לדעתך הוא מופנה ישירות לשלוחה מסויימת - נסה להגדיר את הפילטר בקובץ
ivr.ini
וכמובן לבטל אותו בשלוחות של החסומים כדי שלא יועברו שוב ושוב לאותה שלוחה
2. בדוק שהמספר לא מופיע ברשימה כפעיל
3. נסה להעביר לשלוחה 991 גם את מי שמופיע עם מספר לא תקין, ייתכן ששם הבעיה -
@CUBASE כתב בחסמתי מספר מהמערכת - והוא מצליח להכנס!
:
- נסה להעביר לשלוחה 991 גם את מי שמופיע עם [מספר לא תקין] ייתכן ששם הבעיה
@דף-חדש אמר שהוא רואה אותו נכנס לשלוחה בשיחות נכנסות כך שהמאזין לא נכנס עם חסוי או לא תקין
-
@יהודה-צ-כ לכן כתבתי ייתכן, אולי יש איזו קומבינה להתקשר ממספר שנראה רגיל אבל הוא לא תקין, אם אפשר לנסות - למה לא?
-
@CUBASE כתב בחסמתי מספר מהמערכת - והוא מצליח להכנס!
:
@יהודה-צ-כ לכן כתבתי ייתכן, אולי יש איזו קומבינה להתקשר ממספר שנראה רגיל אבל הוא לא תקין, אם אפשר לנסות - למה לא?
בינתיים כבר שעתיים ש @דף-חדש לא מעדכן מה המצב, ייתכן שכבר הסתדר.
וכאן המקום לבקש מהציבור הקדוש, אם הסתדרתם תעדכנו, זה ממש מבאס שמנסים לעזור ואין שום תגובה, אני לי מדבר למקרה הזה ספציפי, ייתכן ש@דף-חדש לא נכנס לפה, אבל באופן כללי חשוב מאוד לעדכן.
אגב, בדקתי ובאמת @דף-חדש לא התחבר כבר שעתיים. -
@יהודה-צ-כ שלוחה ראשית - (במענה לשאלתך על איזה שלוחת שמתי ההגדרות הללו.)
-
@זרח כתב בחסמתי מספר מהמערכת - והוא מצליח להכנס!
:
@דף-חדש
אולי הוא עלה על סיסמת הניהול?
תוריד לוג שלהשיחות הנכנסות, אולי תראה באמת שהוא מגיע דרך קו אחר, יש תיעוד של זה.בטוח שהוא מגיע מקו אחר משוייך.
אבל מה זה קשור? -
@יהודה-צ-כ כתב בחסמתי מספר מהמערכת - והוא מצליח להכנס!
:
ו @דף-חדש לא אמר משהו בנוגע לזה שאיכשהו הוא יוצא מהרשימה, הוא נמצא בה ובכל זאת נכנס.
בדיוק כך, הוא נמצא עדיין בה -ובכ"ז מצליח להכנס.
-
@CUBASE כתב בחסמתי מספר מהמערכת - והוא מצליח להכנס!
:
@יהודה-צ-כ לכן כתבתי ייתכן, אולי יש איזו קומבינה להתקשר ממספר שנראה רגיל אבל הוא לא תקין, אם אפשר לנסות - למה לא?
אין מה לנסות - אפי' השם של הזיהוי שננתי עליו קיים עליו.
הכל תקין כמו מאזין רגיל! -
@יהודה-צ-כ כתב בחסמתי מספר מהמערכת - והוא מצליח להכנס!
:
@CUBASE כתב בחסמתי מספר מהמערכת - והוא מצליח להכנס!
:
@יהודה-צ-כ לכן כתבתי ייתכן, אולי יש איזו קומבינה להתקשר ממספר שנראה רגיל אבל הוא לא תקין, אם אפשר לנסות - למה לא?
בינתיים כבר שעתיים ש @דף-חדש לא מעדכן מה המצב, ייתכן שכבר הסתדר.
וכאן המקום לבקש מהציבור הקדוש, אם הסתדרתם תעדכנו, זה ממש מבאס שמנסים לעזור ואין שום תגובה, אני לי מדבר למקרה הזה ספציפי, ייתכן ש@דף-חדש לא נכנס לפה, אבל באופן כללי חשוב מאוד לעדכן.
אגב, בדקתי ובאמת @דף-חדש לא התחבר כבר שעתיים.מתנצל שלא עדכנתי,
אבל ממש לא הסתדרתי,
פשוט הוכרחתי להיות בעניין כל שהוא.
אבל העניין? ממש, אבל ממש לא הסתדר,
מחכה בדיוק לכם שתתני עצות טובות ומועילות! -
@דף-חדש
האמת היא שגם לי זה קורה מדי פעם במערכות שלי, שישנם מאזינים שפשוט מתחכמים.
בטוח לי שיש להם איזה קומבינה שצריך אחת ולתמיד לעלות עליה. -
@דף-חדש בדקת את זה?
@CUBASE כתב בחסמתי מספר מהמערכת - והוא מצליח להכנס!
:
1.אם לדעתך הוא מופנה ישירות לשלוחה מסויימת - נסה להגדיר את הפילטר בקובץ ivr.ini וכמובן לבטל אותו בשלוחות של החסומים כדי שלא יועברו שוב ושוב לאותה שלוחה
-
@דף-חדש כתב בחסמתי מספר מהמערכת - והוא מצליח להכנס!
:
@יהודה-צ-כ שלוחה ראשית - (במענה לשאלתך על איזה שלוחת שמתי ההגדרות הללו.)
בהתחלה אבל הבאת הגדרות של פילטר לרשימת תפוצה ובהגדרות שהבאת של השלוחה ראשית אין את הפילטר.
זה ההגדרות שהבאת בהתחלה - פילטר רשימת תפוצה
מסנן בדיקה רשי"ת check_template_filter=2 חסומים ילכו ל: check_template_filter_2_blocked_go_to=/991 כל השאר ל: check_template_filter_none_go_to=/990
ואחר כך כשביקשתי ממך להביא את כל ההגדרות בשלוחה ראשית הבאת את זה
type=menu check_did_and_go_to_folder=yes check_did_and_go_to_folder_one_time=yes say_name=yes login_add_val_name=yes enter_id=yes enter_id_type=phone login_add_val_name_folder=/970 delete_id_exit=yes record_name=no create_tts_add_val_name=yes שלוחת הסולמית hash_extension=yes
כאן לא מופיע פילטר רשימת תפוצה.
אז יש פילטר או אין פילטר????? -
@דף-חדש לדעתי דבר ראשון תביא את ההגדרות המלאות מהשלוחה הראשית, או שתבדוק בעצמך שאין עוד איזה הפניה שקודמת לחסימות, כגון משהו למנהלים, איז רשימ"ת וכדו'
דבר שני תבדוק אם לא מוגדר אישור למערכות אחרות להיכנס לשלוחה פנימית, כגון שמוגדר שיוכו להמשיך את הטיימר מהקו הקודם וכדו', תוכל לבנתיים לחסום לגמרי הפניית שיחות מקוים אחרים.
אם חסמת לגמרי והוא עדיין מצליח, זה כבר נשמע ממש מרתק...
הייתי מציע פשוט במקום רשימה שחורה וכדו', לשים אותו ברשימה לבנה/תפוצה וכדו' ולהפנות אותו לשלוחת ניתוק, אולי בהגדרה בIVR אפילו.
לא מאמין שיש באמת קומבינה לעקוף חסימות, נראה אותו בקו פשוט בלי שום הגדרות ומעברים פנימיים עושה את זה