• הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • קבלת התראות מהדפדפן
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private

    מה ההבדל בין ראוטינג למודול תור

    עזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
    6
    17
    130
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • הגיבו כנושא
    התחברו בכדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • ש
      שלומל'ה @oror053 נערך לאחרונה על ידי

      @oror053 אבל אם ני צריך שרות לקוחות רק לנציג אחד האם עדיין לא עדיף מדול ראוטינג??

      ז תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • ז
        זרח @שלומל'ה נערך לאחרונה על ידי

        @שלומל-ה
        לא ממליץ בכלל, מנסיון.
        היה לי בזה באגים, שיחות לא עברו.
        פניתי לשירות לקוחות, והם אמרו תעבור למודול תור.

        I תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • I
          isi @זרח נערך לאחרונה על ידי

          @זרח אני משתמש במודול ראוטינג ולא נתקלתי בבעיות. אגב, מודול תור לא עולה יחידות?

          ב תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • ב
            בוס @isi נערך לאחרונה על ידי

            @isi כתב במה ההבדל בין ראוטינג למודול תור:

            אגב, מודול תור לא עולה יחידות?

            מודול תור עולה יחידות, וגם ראוטינג עולה יחידות.

            I תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
            • I
              isi @בוס נערך לאחרונה על ידי isi

              @בוס כתב במה ההבדל בין ראוטינג למודול תור:

              @isi כתב במה ההבדל בין ראוטינג למודול תור:

              אגב, מודול תור לא עולה יחידות?

              מודול תור עולה יחידות, וגם ראוטינג עולה יחידות.

              אבהיר מה התכוונתי לומר:

              מודול ראוטינג עולה יחידות רק ממתי שהשיחה נענתה, ואם המערכת העבירה אלי שיחה ולא עניתי אני לא מחויב כלום.

              מודול תור, אם אני זוכר טוב, עולה מרגע שהמתקשר נכנס לתור, גם אם לא עניתי. ובכל מקרה זה מחויב לא מרגע התחלת השיחה, אלא מרגע שהוא בתור.

              לא כן?

              ז תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
              • ז
                זרח @isi נערך לאחרונה על ידי

                @isi
                אני חושב שלא.
                הנה ציטוט מתוך מודול תור:
                החיוב הוא עבור שיחות שנענו ומחושב באופן יחסי.
                לדוגמה, אם השיחה ארכה דקה וחצי (החל מזמן המענה של הנציג), תחויבו ביחידה וחצי עבור השיחה

                I תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                • I
                  isi @זרח נערך לאחרונה על ידי

                  @זרח יכול להיות שאתה צודק. אולי הטעות שלי נובעת מכך שמודול תור עולה גם שיחות לימות המשיח, שלא כמו בראוטינג שעולה רק שיחות מחוץ לימות המשיח. אבל אני לא בטוח עדיין שההמתנה עצמה לא עולה כסף. תבדוק אם אתה לא מצטט מידע ישן. בכל מקרה ראה כאן תצלום מתוך מייל של ימות המשיח:

                  f03413cb-4d65-4d6f-b64a-67d4066d54a9-image.png

                  ב תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • ב
                    בוס @isi נערך לאחרונה על ידי בוס

                    @isi שוב, אבל לא כתוב שזה נרגע כניסת המאזין לשלוחה.

                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                    • א
                      אבו @oror053 נערך לאחרונה על ידי

                      @oror053 כתב במה ההבדל בין ראוטינג למודול תור:

                      @שלומל-ה מאמין שיש הכל

                      אין את האפשרות של שידור מענה רק כשהנציג ענה

                      @isi כתב במה ההבדל בין ראוטינג למודול תור:

                      @בוס כתב במה ההבדל בין ראוטינג למודול תור:

                      @isi כתב במה ההבדל בין ראוטינג למודול תור:

                      אגב, מודול תור לא עולה יחידות?

                      מודול תור עולה יחידות, וגם ראוטינג עולה יחידות.

                      אבהיר מה התכוונתי לומר:

                      מודול ראוטינג עולה יחידות רק ממתי שהשיחה נענתה, ואם המערכת העבירה אלי שיחה ולא עניתי אני לא מחויב כלום.

                      מודול תור, אם אני זוכר טוב, עולה מרגע שהמתקשר נכנס לתור, גם אם לא עניתי. ובכל מקרה זה מחויב לא מרגע התחלת השיחה, אלא מרגע שהוא בתור.

                      לא כן?

                      שניהם מחויבים רק מעת המענה, רק בsip החיוב הוא מרגע החיוג וגם זה רק במידה וענה, אם לא נענה אין חיוב

                      I תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                      • I
                        isi @אבו נערך לאחרונה על ידי

                        @אבו במודול ראוטינג אין כלל חיוב אם השיחה מנותבת לסיפ. אם כך לדבריך, יוצא שיש עוד גריעותא במודול תור, שמחוייבים על סיפ. וזה מלבד מה שהחיוב מרגע החיוב במקרה ויש מענה.

                        ש א 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                        • ש
                          שלומל'ה @isi נערך לאחרונה על ידי

                          @isi והאם יש מעלות למדול תור, כמו יותר אפשרויות או רק ההבדל שציינת שיוצא שראוטינג עדיף?

                          I תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                          • I
                            isi @שלומל'ה נערך לאחרונה על ידי

                            @שלומל-ה במודול תור יש פונקציות רבות שאין בראוטינג. מי שצריך את אותם פונקציות בשבילו כדאי לעבוד עם מודול תור. מי שלא צריך, אז במודול ראוטינג יש את המעלה שניתן להפנות לסיפ חינם וכן למספרים שבימות המשיח חינם.
                            כתבו כאן למעלה שבמודול ראוטינג לפעמים זה לא מעביר את השיחה. אם זה אכן כך, יש להסתפק אם שווה לעבוד עם המודול הזה, אבל אני לא נתקלתי בזה.

                            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                            • א
                              אבו @isi נערך לאחרונה על ידי

                              @isi כתב במה ההבדל בין ראוטינג למודול תור:

                              @אבו במודול ראוטינג אין כלל חיוב אם השיחה מנותבת לסיפ. אם כך לדבריך, יוצא שיש עוד גריעותא במודול תור, שמחוייבים על סיפ. וזה מלבד מה שהחיוב מרגע החיוב במקרה ויש מענה.

                              לא, לא הסברתי את עצמי
                              התכוונתי לחיוב בשיחה מהמחשב שלך למספר חיצוני דרך sip, והתגובה שלי היתה שרק שם (לפי מה שידוע לי) החיוב הוא ברגע החיוב ולא מעניית השיחה

                              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                              • פוסט ראשון
                                פוסט אחרון