ניתוב לשלוחה מסוימת בתוך מערכת אחרת
-
@זאביק הסתבכתי לגמרי.....
איך עושים את זה?
תוכל לעשות לי את זה? -
@פיתה זה לא מסובך כלל,
אבל עדיין לוקח זמן להגדיר את כל מה שצריך, ואין לי פנאי לזה,
בע"ה תוכל לבנות זאת בקלות בעצמך לפי המופיע בתיעוד של ההגדרות,
בהצלחה -
@זאביק תוכל להסביר לי איך אני עושה את זה?
לדוגמה:@זאביק כתב בניתוב לשלוחה מסוימת בתוך מערכת אחרת:
תגדיר שהם יופנו אוטומטית לשלוחה המבוקשת.
איך?
או@זאביק כתב בניתוב לשלוחה מסוימת בתוך מערכת אחרת:
שים פילטר בשלוחה הראשית של המערכת
איך?
-
@פיתה
הנה פילטר לשלוחה הראשיתניתוב לשלוחה הפנימית, לפי המופיע ברשי"ת XXX
check_template_filter=XXXאם נמצא ברשית XXX, הוא עובר לשלוחה 30
check_template_filter_active_go_to=/30אם הוא מתקשר למספר הראשי של המערכת (ואינו נמצא ברשית XXX), נכנס לתפריט הראשי
check_template_filter_none_enter=yesאין מספר או מספר לא תקין, נכנס לשלוחה ראשית
check_template_filter_error_enter=yes -
@פיתה הנה הוספה שקטה לרשי"ת
type=template_add_number
כאן תכניס את מספר הרשית המיועדת
template_to_add=XXXtemplate_add_ok_no_say_number=yes
template_add_ok_no_say_list_number=yes
end_goto=כאן תכניס את השלוחה הפנימית שיועברו לשם לאחר ההוספה לרשית
בנוסף תכניס שם קובץ שקט M1418
בהצלחה
-
@זאביק תודה רבה!!
הדווח לך אם הצלחתי...... -
@זאביק או @מישהו אחר
איך פותחים רשימת תפוצה חדשה?
-
-
@מערכת-המשפחה תודה רבה!
-
@מערכת-המשפחה היכן אני מכניס את המספרים?
-
@מערכת-המשפחה
זה ככלל קמפיין?! -
מישהו יודע ?
דחוף!!זה נשמה מאוד קל
-
@זאביק כתב בניתוב לשלוחה מסוימת בתוך מערכת אחרת:
@עידו כתב בניתוב לשלוחה מסוימת בתוך מערכת אחרת:
האתר של liy
מה הקישור לאתר הנ"ל?
זה בשביל להעתיק ממקום למקום, לא בשביל המעבר לקו אחר.
https://f2.freeivr.co.il/topic/9831/חדש-אתר-לניהול-המערכות-הטלפוניות-שברשותכם?_=1757004462127 -
@עידו
דרך אגב האתר הזה כמעט ולא עובד לי...... -
@פיתה כתב בניתוב לשלוחה מסוימת בתוך מערכת אחרת:
איך פותחים רשימת תפוצה חדשה?
@עידו תוכל לעזור לי בזה?
-
-
@מערכת-המשפחה אבל אני רוצה רשימת תפוצה חדשה
כדי לעשות את מה ש@זאביק אמר לי -
@פיתה
נו.
מה ההבדל?
תפתח רשימה חדשה, ואז עריכה, ואז רשימת התפוצה, ותתחיל למלא
בהצלחה! -
@פיתה לא רשימת תפוצה אלא בחירת קמפיין ושם יש יצירה של חדש
-
@עידו כן אבל איך אני מכניס מספרים לקמפיין?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
