מחקו לי את קו התוכן שלי
-
פתחתי קו תוכן ובעת הפתיחה אמרתי בשירות הלקוחות מפורש שהקו יהיה פעיל רק בבין הזמנים
ויתכן מקרים שזה לא יהיה פעיל שלושה חודשים
אך אתמול שמתי לב שהקו לא פעיל ומחקו לי אותו איך אני יכול לשחזר את הקו הזה עם אותו מספר שהיה לו? -
@ישראל-ברקוביץ יעלה לך כ600 שקל, תפנה לשירות הלקוחות
-
@זעליג
תיקון 500 ש"ח
ולא 600 ש"ח
אם זה הכרחי לך -
@האקר-המשופשף נדמה לי שזה פעולת שחזור ופעולת שחזור אפשרית עד 30 או 90 יום מיום המחיקה אבל אני לא בטוח
-
@שולי
אם אתה משלם 500 שקל מסתמא זה אחרי חודשיים זה לא בחינם!
אתה לא חושב? -
@האקר-המשופשף התשלום הוא על הביצוע, הביצוע אפשרי רק תוך X זמן מהמחיקה, (אם כמובן מדובר כאן בשחזור)
-
@זעליג @האקר-המשופשף @שולי
זה נראה לכם נורמלי שאני אמרתי בפירוש בהתחלה שהקו לא יהיה פעיל במשך הזמן אלא רק בבין הזמנים אז למה מחקו לי אותו שילמתי להם משהו כמו 20 - 30 ש"ח כדי שלא ימחקו לי אותו
אז מה אני צריך לשלם כזה סכום מטורף אין דרך אחרת? -
@ישראל-ברקוביץ אם כך, או שהם לא הבינו אותך נכון, או שזה נעשה בטעות.
אני ממליץ לך לפנות ישירות לשירות לקוחות במייל cs@yemot.co.il או בטלפון 0773137770 שלוחה 1 בין השעות 9:00-15:00