נושא אחד לכל הבלגן!!!!
-
@מתעמק או שלו או הרגיל של שרות הלקוחות, הוא עונה גם משם.
-
@צבי-ד-צ האם חוזרים עם תשובות או שרק מסדרים בלי לענות
-
@מתעמק אלי הוא חזר
-
@צבי-ד-צ
אלי גם -
לא יאומן שמחזירים את התוכן המעודכן לכלל הלקוחות, גם אלו שעל פניו לא הכי רווחיים, וזה כשאנחנו בלי דמי קישוריות שמנים כבעבר,
מדהים! ר' @שמואל תודה ענקית בשם המון לקוחות שמתביישים לבקש עזרה פרטנית, אחרי הכל ישנם קווים שבקושי מגרדים 1000 דקות, ומקבלים שירות אדיב! כזה, שיש רק בימות המשיח! -
@צבי-ד-צ מי שמאול?
דרך האימייל?
האם שיחזר עד היום או עד ללפני שבוע? -
@מתעמק תשלח מייל למייל הרגיל של ימות המשיח.
-
לי שוחזר עד ללפני שבוע האם יש סיכוי לשיחזור עד היום?
-
@מתעמק כן,
תבקש מהם במייל. -
האם באיטיות במערכות קשורה לשחזור בשרתים?
-
@יעקב-1
זה דבר שקורה הרבה.....
יכו להיות שעכשיו זה קשור לנפילת השרתים -
-
שיחזר לי כעת עד לרביעי לילה
טקסט קישור -
הוזכר על-ידי פ פיתה
-
שמואל כאמור שיחזר לי אתמול בלילה פיקס,
ואז עשיתי עוד שינויים בקו, וקמתי בבוקר ולא היה זכר לשינויים מאתמול בלילה.
מה נהיה?
קרה לעוד מישהו? -
לידיעת הציבור:

-
עדכון אישי:
באחת המערכות שלי, ששוחזרה כבר במוצ"ש, מלבד קבצי ההגדרות שבשלוחה הראשית וכל השלוחות שמתחת השלוחה הראשית (אך לא השלוחות בדרגה שתיים, לדוגמה 0 לא שוחזר, 0/2 שוחזר)
שוחזר כעת גם שאר הקבצים ובכך הושלמה המערכת לחלוטין.תודה.
-
קטונתי מלתת ביקורת חלילה, אלא אדרבה אנו נהנים מהשירותים הנפלאים של ימות המשיח אבל אולי מישהו שם ישמע אותי והמלצתי שיצאו עם הודעות דוברות לתת ללקוחות תחושת ביטחון והרגשה שמישהו דואג לך, כי בסוף כל הלקוחות הקטנים מצטברים לאלפי לקוחות ויותר שהם שווים המון,
ובנוסף גם הלקוחות הקטנים יבוא יום שייתכן והםם יהיו לקוחות שמנים אז חבל מאוד ......
תודה ענקית לימות המשיח על הכל -
גם אני נהנה מהשירות של ימות המשיח.
האמת, גם אחרי הקריסה לא אעבור לחברה אחרת. כבר בניתי מערכת, לקח לי שעות, לא אעבור.אבל אם מחר אצטרך מרכזיה חדשה, במצב הנוכחי לא אפתח שם.
הפרסומות התחילו ללא הודעה מוקדמת.
הקריסה, שהיא לא הבעיה, אלא חוסר ההודעה וההתחייסות היא הבעיה. פשוט אי כיבוד הלקוחות.לקוחות יש להם קווים שלא מכובד שלקוח יתקשר וישמע מה שישמע.
כל שינוי שעושים לנו במערכות, אמור להיות עם הודעה מוקדמת.
קריסה, אי אפשר לדעת מראש, אבל לפחות צינתוק מיידי עם הודעה לכל הלקוחות שיבדקו את הקווים שלהם ויפעלו בהתאם. יבטלו הפניות, יבנו חלופות.
וכן לפחות הודעה מסודרת אחת לכמה שעות על ההתפתחות והגורמים שגרמו לכך.אבל כלום.
חבל.
אני כותב הודעה זו כשירות לימות המשיח.
תנו דעתכם להתנהל בצורה שהלקוחות שלכם יראו שאתם מכבדים את הלקוחות שלהם.
שהלקוחות שלכם יראו, שחשוב לכם שהם יוצגו כמכובדים אצל הלקוחות שלהם.
שירגישו שזה אינטרס שלכם לשמור על תדמית מכובדות של הלקוחות שלכם כלפי הלקוחות שלהם.תאמינו לי זה ישתלם לכם.
אני כותב את דברי אלו בשבילכם ולמענכם.