• הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • קבלת התראות מהדפדפן
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private

    לא נפתר דחוף!!! מאזינים נחסמים מרשי"ת אוטומאטי!! ⛔🚫

    עזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
    5
    12
    152
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • הגיבו כנושא
    התחברו בכדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • ז
      זאביק @פלוס נערך לאחרונה על ידי

      @פלוס זה נראה שאתה מדבר על משהו קריטי ודחוף מאוד,

      אז יש לי רעיון בינתיים לעזרה ראשונה,

      יש לי קוד PHP של ניהול רשימות תפוצה, - שעל ידו אתה יכול להכין לינק מהיר בדפדפן / או לחילופין להכניס את הלינק לשלוחה מסויימת במערכת, - והלינק יהפוך לך את המספרים הרצויים (כפי שאתה מגדיר מראש) לפעילים, בכל פעם שתפעיל את הלינק, (ובינתיים תוכל להפעיל את הלינק בכל שעה למשל, עד שתצליח לסדר את הבעייה).

      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • פ
        פישל @פלוס נערך לאחרונה על ידי פישל

        @פלוס לי זה גם קרה בעבר ומה שזכור לי בזמנו זה נבע מכך שאותם מספרים היו בשני רשימות תפוצה במקביל וברשימה השניה הגדרתי את מודל הסרה מרשימת תפוצה אך הגדרתי את ההגדרה הראשונה ולא השניה
        985f6c89-8195-4a11-bb97-7cbb13b9dede-image.png
        מה שגרם למספרים להחסם בכל רשימות התפוצה כמו שכתוב מפורש כאן↗️

        הפתרון שאז עשיתי הוא השתמשתי עם המודל הזה כדי לאשר מחדש את ההתראות מהמערכת
        בהצלחה

        פ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • פ
          פלוס @פישל נערך לאחרונה על ידי

          @פישל
          מאז ומעולם היו מספרים שכתובים בשני הרשימות.
          הפלא שזה קרה פיתאום, והפלא שזה קורה גם למספרים חדשים שזה עתה נכנסו למערכת...

          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • פ
            פלוס נערך לאחרונה על ידי

            אשמח לעזרה דחופה בנושא - עם תשלום כמובן.
            תודה!!

            פ ז 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
            • פ
              פישל @פלוס נערך לאחרונה על ידי

              @פלוס לא מכיר פתרון אחר חוץ מהמודל הנ"ל

              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • ז
                זאביק @פלוס נערך לאחרונה על ידי

                @פלוס אני משתמש בקביעות עם שיגור המון קמפיינים באופן שוטף, ומעולם לא נתקלתי בבאג כזה,
                ולכן סביר להניח שיש לך איזו הגדרה בעייתית באחת השלוחות,

                ותוכל לבדוק זאת ע"י עיון בדוחות של שיחות נכנסות, - תסתכל איזה מספרים נחסמו לך, ותבדוק בדו"ח באיזה שלוחות הם הסתובבו, עד שתמצא את הבעייה.

                בהצלחה

                פ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                • מ
                  מוזר נערך לאחרונה על ידי מוזר

                  @פלוס
                  קיים פתרון פשוט לבעיה המאפשר כניסה למערכת גם למספרים שהוגדרו כחסומים .

                  יש להוסיף את ההגדרה הבאה לקובץ הראשי של המערכת :
                  check_template_filter_blocked_enter=yes
                  שימו לב: הגדרה זו תאפשר כניסה למערכת לכל המספרים החסומים, כולל אלו שנחסמו במכוון על ידכם בעבר.
                  מקווה שעזרתי👍

                  פ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                  • ח
                    חוויה טלפונית @פלוס נערך לאחרונה על ידי

                    @פלוס
                    תפנה אלי cs@ivr-havaya.com
                    יש לי כעיון מסוים לבדוק, מקווה שאוכל לעזור

                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • פ
                      פלוס @מוזר נערך לאחרונה על ידי

                      @מוזר
                      זה מה שעשיתי בינתיים,
                      אבל עדיין...
                      אני רוצה שחלק כן יהיו חסומים.
                      אני צריך פיתרון - לא כיבוי שריפות...
                      אשמח מאוד!

                      מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • פ
                        פלוס @זאביק נערך לאחרונה על ידי

                        @זאביק קשה לי לומר את זה,
                        כי זה קורה פיתאום - ולכמה בבת אחת, ואז עוד ועוד...
                        זאת מבלי שנגעתי בהגדרות המערכת.

                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                        • הנושא סומן כשאלה  פ פלוס 
                        • מ
                          מוזר @פלוס נערך לאחרונה על ידי

                          @פלוס
                          אם מדובר במערכת פשוטה וקטנה (לדוגמה, מערכת טלפון ביתית קטנה ), אני מוכן לעזור לך להגדיר את הכל מחדש בכיף.
                          לעומת זאת, אם מדובר במערכת גדולה יותר (כמו מרכזייה עסקית מורכבת עם שלוחות רבות), הדרך הטובה ביותר היא לנסות להגדיר את הכל מחדש מהיסוד. סביר להניח שמדובר בטעות מסוימת שנפלה בהגדרות – ייתכן שישנה שלוחה מסוימת שלא הוגדרה כראוי, או כל פרמטר אחר שגורם לתקלה, גם אם נראה ש "הכל עבד לפניכן" לפעמים זה רק נראה
                          טיפ כללי:
                          במערכות גדולות, נסה לבודד את מקור הבעיה:
                          בדוק שלוחה/רכיב בודד: האם הבעיה חוזרת על עצמה גם בהגדרת שלוחה חדשה ונקייה?
                          השווה להגדרות עובדות: האם יש הבדל קטן ונסתר בין ההגדרות של שלוחה עובדת לבין זו שאינה עובדת?
                          האם תוכל לפרט לי קצת יותר על סוג המערכת וגודלה כדי שאוכל לעזור לך באופן ספציפי יותר?
                          בהצלחה👍

                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                          • פוסט ראשון
                            פוסט אחרון