לא נפתר דחוף!!! מאזינים נחסמים מרשי"ת אוטומאטי!! ⛔🚫
-
@עידו
אולי נעשה א זה יחד בשיחה? -
@פלוס נגמר לי הזמן הפנוי... גם ככה אני לא מחבב טלפונים, כשאין לי זמן על אחת כמה וכמה.
חוץ מזה, אני לא מבין ברשי"ת ככה שזה לא יועיל...
אבל אולי מישהו אחר יעזור לך לגבש רשימת מילים.. -
בהנחה שאכן יש איזו שלוחה בעייתית,
כבר כתבתי למעלה רעיון פשוט מאוד,
ונפשט אותו עוד יותר,
תייצא היום רשי"ת עדכנית של החסומים,
למחרת תייצא אותה שוב פעם, ותבדוק בודאות מיהו ואיזה הוא שנוסף בינתיים לחסומים,
ומבין אלו שנחסמו ביום האחרון, תיקח לדוגמא 5 מהם, - ומתוך ה-5 תבחר את מי שעשה שיחה הכי קצרה למערכת שלך, (לפי הדוח שיחות נכנסות),
ואז תרשום לך באיזה שלוחות בדיוק הוא הסתובב במערכת.אח"כ תתקשר מהטלפון שלך למערכת, ותיכנס בדיוק לשלוחות שהוא נכנס עד לסיום השיחה, - ואז תבדוק אם גם הטלפון שלך נחסם, - ואם כן, - תוכל לבדוק ביסודיות איזו שלוחה היא הבעייתית.
-
@זאביק איך מייצאים רק את החסומים?
זהו רשי"ת של עשרות אלפי מאזינים. -
@זאביק כתב בדחוף!!! מאזינים נחסמים מרשי"ת אוטומאטי!!

:(לפי הדוח שיחות נכנסות
הקובץ כ"כ כבד שהוא לא נפתח.
יש מקום שאוכל לראות רק את הדו"ח היומי?
א"כ היכן? -
@פלוס
אני התכוונתי להנפקת לוג לקובץ: ivr2:Log/LogFolderEnterExit-2025-12.ymgr
ואם אינך מצליח לפתוח את הקובץ הנ"ל, מרוב גודלו העצום,
הפיתרון בס"ד פשוט מאוד,
תשנה כעת את השם של הקובץ הנ"ל באתר הניהול,
ואז מכאן ואילך כל המתקשרים ירשמו בקובץ נקי וחדש,
ובסוף היום תייצא משם את הקובץ,
בהצלחה -
@זאביק
השינוי שם לא יזיק? -
@פלוס לא
-
@זאביק
הרעיון הוא רעיון גאוני, לא פחות.
התחלתי בעניין.
הבה נראה אם זה יילך, וכמובן אעדכן. -
@פלוס טיפ
תוכל להעלות לג'ימני לוג עם הוראות ולבקש ממנו לעבור על הכל ולהסיק מסקנותת לפי מה שביקשת