חייבת סיוע דחוף !!!!
-
@רחלוש.-0
אין בעיה.
אבל בינתיים תוכלו להשתמש בזה.
אפשר גם להכניס את זה לדפדפן ולהכניס מספר מערכת סיסמא ומזהה קמפיין ואז זה יביא את כל המספרים
https://www.call2all.co.il/ym/api/GetTemplateEntries?token=מספר מערכת:סיסמא&templateId=מזהה הקמפיין -
@רחלוש.-0
וזה כדי לקבל את רשימת הקמפיינים והמזהה שלהם
https://www.call2all.co.il/ym/api/GetTemplates?token=מספר מערכת:סיסמא -
@אA וואו ממש תודה רבה. אבל לא מספיק הבנתי היכן מכניסים את מספר המערכת וכל הפרטים ??
-
@רחלוש.-0
לפתוח כרטיסיה חדשה בדפדפן לכניס את הקוד ואז איפה שכתוב מספר מערכת וסיסמא להכניס עם : בין המספר לסיסמא ובמזהה קמפיין את המזהה -
@y6714453 כתב בחייבת סיוע דחוף !!!!:
@רחלוש.-0
אולי תנסו לשלוח מייל ל@שמואל
shmuel@yemot.co.il
אולי הוא יבין את הצורךיש גם קבוצת תמיכה בטלגרם
https://t.me/yemot770
בדרך כלל הם זמינים שם בשעות לא שעות...ממש תודה רבה יש לך אולי עוד איש קשר שיתכן שזמין כרגע ? כי @שמואל בינתיים לא זמין
-
@רחלוש.-0
ניסיתם את מה שהבאתי? -
@אA לא נעים לי אבל אני ממש חלשה במחשב ואני לא מצליחה לעשות את זה... כנראה לא מספיק הבנתי היכן להקליד את מספר מערכת היכן את הקמפיין והיכן את הסיסמה
-
@רחלוש.-0
לא מבין מה האי נעימות...
רוצים עזרה באישי?
אם מעדיפים כאן אפשר... -
-
ממש תודה רבה יש לך אולי עוד איש קשר שיתכן שזמין כרגע ? כי @שמואל בינתיים לא זמין
@רחלוש.-0
יש לי, בפרטי y6714453@gmail.com -
@אA ממש תודה רבה איך לייצור איתך באישי ?
-
פוסט זה נמחק! -
-
שלחתי מייל מקווה שהגיע. תודה רבה .
-
@רחלוש.-0
הגיע -
@רחלוש.-0 התסדר בסוף?
-
@פישל
כן.
הצלחנו להוציא את מה שהיה צריך.
אבל עדיין צריך למצוא דרך לאימות. -
@אA זה כבר לא בעיה יש לדבר עם השירות לקוחות
למרות שגם שם יצטרכו מינימום של אימות כדי לזהות שזה באמת מנהל הקו... -
@פישל
בדר"כ הם מבקשים ת.ז. ואולי קבלה עם יש על פעילות במערכת. -
@אA כתב בחייבת סיוע דחוף !!!!:
@פישל
בדר"כ הם מבקשים ת.ז. ואולי קבלה עם יש על פעילות במערכת.בהחלט נכון השאלה שלי הייתה אם יש סיכוי להשיג מישהו מהמערכת שזמין עכשיו.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות