הפורום קרס רק אצלי ?
-
בדקות האחרונות הפורום נטען אצלי מאד לאט (בנטוורק אפשר לראות שזה בגלל קבצי JS שלא נטענים (קוד שגיאה: 522)), וברוב הפעמים מופיעה שגיאה 522 של cloud flare שמודיעה כי לא ניתן ליצור קשר עם השרת של הפורום עקב תקלה בשרת של הפורום
@שמואל @ימות-המשיח לטיפולכם -
@שואל-ברצינות אצלי הפורום עבד רגיל בדקות האחרונות...
-
עוד מישהו נתקל בבעיה ?
-
@שואל-ברצינות כמה שעות בצהריים זה לא עבד - כעת עובד חלק.
-
@רבי-יצחק קרס שוב.
-
@שואל-ברצינות אצלי הכל חלק...
-
@רבי-יצחק שלחתי לימות וזה מה שענו לי
שלום.
הבעייה ידועה והיא בטיפול.
בברכה:
אלחנן
מחלקת שירות הלקוחות
0773137770
שלוחה 6 > 3 -
https://rotter.net/forum/scoops1/652050.shtml
https://status.aws.amazon.com/
ועוד מקומות.
תקלה כללית.
-
-
היה גם קריסה של המערכת עצמה אצלי לשעה בצהריים
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

