למה אי אפשר לאחרונה להגדיר סיסמת ניהול פחות מ-6 תווים?
-
לאחרונה שמתי לב שאי אפשר להגדיר סיסמת ניהול למערכת בת פחות מ-6 תווים על מה ולמה?
-
@דא-וואינט-א-איד מי אמר שלא נסה וזה הולך
פשוט לא טוב כי מה שפחות אפשר לנחש ... -
@0795702821 גם אני בדקתי והוא לא נותן פחות מ 6 ספרות
זה משהו שעודכן לאחרונה ממש. -
@חסידישער ג"א מצטרף
למה לא להשאיר כמו עד היום שהיה אפשר שיהיה 4 מס' בסיסמא
וכעת נותן רק 6 זה סתם מכביד ומעצבן -
@דא-וואינט-א-איד בapi אפשרי לשנות ל4 תווים
-
@איש-זך מה אני צריך לעשות ?
-
גם אני מצטרף @שמואל @ימות-המשיח
-
@איש-יהודי-טוב
שים לב זה ההחלטה וככה זה יישאר לדעתי וטוב שכך. -
@דא-וואינט-א-איד אמר בלמה אי אפשר לאחרונה להגדיר סיסמת ניהול פחות מ-6 תווים?:
לאחרונה שמתי לב שאי אפשר להגדיר סיסמת ניהול למערכת בת פחות מ-6 תווים על מה ולמה?
כמו שכתבו, אפשר בapi להגדיר פחות, כרגע זה לא השתנה גם דרך api, בכל אופן, הסיבה שזה הוגדר זה מסיבות אבטחה.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות