עדכון על הודעה חדשה שעדין לא נשמעה בכניסה למערכת - לא מושלם
-
@קופת-הקהל ודאי שזה רעיון! כל השאלה האם זה יקרה?
לדעתי @קול-הירושלמי אולי יועיל בטובו לכתוב קוד של איפוס רשימת תפוצה שיתן אפשרות להעלות אותו לשרת. ושכל אחד יוכל להכניס בשלוחה שלו את המספר מערכת סיסמא ומזהה קמפין.
ואולי נמצא מתנדב שיסכים להעלות את זה לשרת שלו לתועלת הכלל! -
@עמוד-הימני-פטיש-החזק רק לעדכן אותך שמה שהצעת זה כולל סיסמא!
אין שם אפשרות של מחיקת הרשימה בלי סיסמא (תקן אותי אם אני טועה) -
@גבאי אמר בעדכון על הודעה חדשה שעדין לא נשמעה בכניסה למערכת - לא מושלם:
@עמוד-הימני-פטיש-החזק רק לעדכן אותך שמה שהצעת זה כולל סיסמא!
אין שם אפשרות של מחיקת הרשימה בלי סיסמא (תקן אותי אם אני טועה)אני חוש שאתה טועה זה אמור להיות בלי סיסמה וכך זה אצלי
-
@עמוד-הימני-פטיש-החזק נשמע מוזר
אני מגדיר כךtype=yemot_dialer_campaign_list yemot_dialer_campaign_list_template=26 yemot_dialer_campaign_list_type=reset
ואני צריך סיסמא!
יש הגדרה אחרת שלא מצריכה סיסמא? תעדכן אותי! -
@גבאי אני לא כ''כהבנתי מה הגדרת שם אבל אני התכונתי למה ש @oror053 כתב כאן https://f2.freeivr.co.il/topic/309/כניסת-מנהלים-ללא-סיסמה-נצרך-בכל-מערכת
-
@עמוד-הימני-פטיש-החזק
מה עוזר לי כניסת מנהל ללא סיסמא!
אני צריך מחיקה של רשימת תפוצה בלי סיסמא! -
@גבאי
ניתן למחוק רשימת תפוצה כך: (אני רק לא יודע איך מכניסים את זה לשלוחה בקו)
https://www.call2all.co.il/ym/api/ClearTemplateEntries?token=0773137770:1234&templateId=123456
זה מוחק מיד את כל רשימת התפוצה ללא שאלות -
@גבאי הרעיון שלי הוא להשתמש במדול https://f2.freeivr.co.il/topic/14/השמעת-הודעת-לפי-תאריך-עברי-לועזי-ספירת-העומר-חנוכה-כולל-הגבלת-הפעמים-להשמעת-הודעה-למאזין-toplay_time
ולהגדיר שישמיע את ההודעה כל הזמן (בלי הגבלת שעות ותאריכים) ולהגדיר שישמיע פעם אחת לכל מספר טלפון -
-
@איש-ימיני תודה רבה לך
מאוד מאוד עוזר מה שהבאת
רק לא כ"כ הבנתי מה אתה מתכווין 2 רשימות תפוצה? אני משתמש רק באחת
בכל מקרה מאוד מוצלח 2 הקודים שהבאת -
@גבאי אמר בעדכון על הודעה חדשה שעדין לא נשמעה בכניסה למערכת - לא מושלם:
רק לא כ"כ הבנתי מה אתה מתכווין 2 רשימות תפוצה? אני משתמש רק באחת
אתה קודם חוסם את המספרים ואח"כ מוסיף אותם לרשימה אחרת
-
@ערוץ-הסקרים אמר בעדכון על הודעה חדשה שעדין לא נשמעה בכניסה למערכת - לא מושלם:
שעות
אבל איך תאפס את זה ?
כל פעם שתהיה הודעה חדשה תיכנס לאתר למחוק את הקובץ? זה לא מעשי! -
@איש-ימיני ניסיתי את הקוד שלך והוא פשוט מעולה
(בלינק שהבאת לא הצלחתי להכניס לשלוחה ולהפעיל המערכת ממתינה הרבה זמן ואח"כ אומר לי משהו לא ברור באנגלית אבל לא מבצע את הפעולה)
למעשה אחרי הקוד הזה באמת אפשר להשתמש ברשימת תפוצה אחת (לעשות הוספת מספר, ואח"כ ע"י הקוד לאפס הרשימה)
זה מקדם את הקומבינה הזו בהרבה. אולי מישהו עוד ימצא פה דרך יותר טובה לאפס את הרשימת תפוצה.
תודה רבה רבה -
שימו לב אם משהוא עובר לשלוחת הסרה הוא הופך להיות חסום ברמת המערכת מלקבל צינטוקים הודעות קוליות מהמערכת עד שהוא נכנס לשלוחת הוספה לרשימת תפוצה
-
@ערוץ-הסקרים אתה צודק ! לכן בהתחלה כתבתי שיעבור ב2 רשימות תפוצה אחת הסרה ואחת הוספה.
אבל אחרי שאיש ימיני הביא את הקוד של איפוס הרשימה. אפשר לעשות את הכל בצורה של הוספה לרשימת תפוצה.
ובאמת ערכתי שוב את הפוסט הראשון. -
@גבאי אמר בעדכון על הודעה חדשה שעדין לא נשמעה בכניסה למערכת - לא מושלם:
@ערוץ-הסקרים אמר בעדכון על הודעה חדשה שעדין לא נשמעה בכניסה למערכת - לא מושלם:
שעות
אבל איך תאפס את זה ?
כל פעם שתהיה הודעה חדשה תיכנס לאתר למחוק את הקובץ? זה לא מעשי!מהיום כן
https://f2.freeivr.co.il/topic/625/עדכון-על-הודעה-חדשה-שעדין-לא-נשמעה -
@ערוץ-הסקרים כל הכבוד לך!
ממש מושלם!
רק הערונת! לדעתי לא מומלץ לשנות את השלוחה הראשית. אלא כדאי לעשות את זה בשלוחה אחרת ולעשות הפניה לפי מחויג של כולם לשלוחה ההיא. -
גבאי תודה, עדכנתי בשירשור את האפשרות של מחייג ומחויג
-
@ערוץ-הסקרים יש הבדל בתוצאה בין הרעיון שלך לרעיון שלי
שהרעיון שלי הוא שרק מי שנכנס לשלוחת הההודעה /שיעור החדש הוא מפסיק לקבל את ההודעה "יש הודעה חדשה..."
וברעיון שלך כל אחד שומע פעם אחת את ההודעה שיש הודעה חדשה וגם אם הוא לא הקשיב עכשיו בפועל להודעה הזו הוא לא ישמע בפעם הבאה על כך. -
@גבאי
אם יש אחד שרוצה דוקא את האפשרות הזאת, אוכל להכין משהו ב-API לאיפוס רש"ת