פתיחת חדר הועידה דרך שלוחה בקו ולא דרך הניהול
-
זה מאוד פשוט
צריך לפתוח שני שלוחות
לדוגמא נפתח את שלוחות 1,2
את שלוחה 1 נגדיר כשלוחת חדר הועידה -type=confbridge(זה השלוחה שכולם נכנסים אליה לשמוע את השידור)
את שלוחה 2 נגדיר גם כן כשלוחת חדר ועידה -type=confbridge( פה בשלוחה 2 אנו נפתח את השידור שבשלוחה 1)
נוסיף בשלוחה 2 גם כן את ההגדרות הבאות:conf_bridge_folder_to_play=1הגדרתי פה
שהשלוחה שבה אני שם את ההגדרה (בדוגמא שלוחה 2) תפתח את שלוחה 1 המופיע בסוף ההגדרה אבל אפשר לשנות את זה לכל מספר.
עם רוצים לפתוח חדר ועידה שהיא נמצאת בשלוחה 2 שבתוך שלוחה 1 שבתוך שלוחה 8 נגדיר:conf_bridge_folder_to_play=8/1/2בנוסף נצטרך להגדיר בשלוחה 2 את ההגדרה הבאה:
conf_bridge_typa=adminעם רוצים שכדי לפתוח את השידור בשלוחה 1 דרך שלוחה 2 אהיה סיסמה נגדיר בשלוחה 2
password=12345כאן הגדרתי שהסיסמה היא 12345 אבל אפשר להגדיר איזה סיסמה שרוצים.
כמובן שאני השתמשתי בשלוחה 1 ו 2 אבל אתם יכולים להשתמש בכל שלוחה רצויה.אתר @613-0 למעבר לחצו כאן
הכתובת הוא: https://did.li/ivr-home -
@613-0 לא חייבים לפתוח נושא חדש אפשר לערוך את הנושא הישן, ע"י:
ו:

וככה יהיה נושא אחד מתוקן. -
-
@613-0
אם פתחת חדש במתחילים אז אולי תמחק את הנושא הזה -
פוסט זה נמחק! -
@613-0 כתב בפתיחת חדר הועידה דרך שלוחה בקו ולא דרך הניהול:
conf_bridge_folder_to_play=8/1/2
ניסיתי כעת וזה לא מצליח לי
בהתחלה כששמרתי הוא כתב לי בהגדרות, ככה:
;; DUP conf_bridge_folder_to_play=7/1עכשיו שוב הגדרתי כמו שכתבתם
והוא מתנהג כמו שלוחה של מאזינים לחדר ועידה
הוא שואל אם להמתין לשידור החי, והכל.
אבל הוא לא מכניס אותי כמנהל חדר הועידה. -
-
@613-0 כתב בפתיחת חדר הועידה דרך שלוחה בקו ולא דרך הניהול:
@TUXYRKHV אני באמת לא יודע מה קרה זה הפסיק לעבוד...
אולי @שמואל יוכל לעזורומה זה ה"DUP" שהוא כותב שם? זה הודעת שגיאה משהו??
-
@TUXYRKHV כשיש את זה זה אומר שכבר יש את המפתח הזה וההגדרה כפולה ומיותרת
-
6 613 0 התייחס לנושא זה ב
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות