• דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private
    • הרשמה
    • התחברות

    פתיחת חדר הועידה דרך שלוחה בקו ולא דרך הניהול

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר הסברים למתחילים
    חדר ועידה613 0
    9 פוסטים 6 כותבים 1.1k צפיות 2 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • 6 מנותק
      613 0
      נערך לאחרונה על ידי 613 0

      זה מאוד פשוט
      צריך לפתוח שני שלוחות
      לדוגמא נפתח את שלוחות 1,2
      את שלוחה 1 נגדיר כשלוחת חדר הועידה -

      type=confbridge
      

      (זה השלוחה שכולם נכנסים אליה לשמוע את השידור)
      את שלוחה 2 נגדיר גם כן כשלוחת חדר ועידה -

      type=confbridge
      

      ( פה בשלוחה 2 אנו נפתח את השידור שבשלוחה 1)
      נוסיף בשלוחה 2 גם כן את ההגדרות הבאות:

      conf_bridge_folder_to_play=1
      

      הגדרתי פה 🖕שהשלוחה שבה אני שם את ההגדרה (בדוגמא שלוחה 2) תפתח את שלוחה 1 המופיע בסוף ההגדרה אבל אפשר לשנות את זה לכל מספר.
      עם רוצים לפתוח חדר ועידה שהיא נמצאת בשלוחה 2 שבתוך שלוחה 1 שבתוך שלוחה 8 נגדיר:

      conf_bridge_folder_to_play=8/1/2
      

      בנוסף נצטרך להגדיר בשלוחה 2 את ההגדרה הבאה:

      conf_bridge_typa=admin
      

      עם רוצים שכדי לפתוח את השידור בשלוחה 1 דרך שלוחה 2 אהיה סיסמה נגדיר בשלוחה 2

      password=12345
      

      כאן הגדרתי שהסיסמה היא 12345 אבל אפשר להגדיר איזה סיסמה שרוצים.
      כמובן שאני השתמשתי בשלוחה 1 ו 2 אבל אתם יכולים להשתמש בכל שלוחה רצויה.

      אתר @613-0 למעבר לחצו כאן
      הכתובת הוא: https://did.li/ivr-home

      נ 3 פ 6 T 5 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 10
      • נ מנותק
        נץ החמה @613 0
        נערך לאחרונה על ידי

        @613-0 לא חייבים לפתוח נושא חדש אפשר לערוך את הנושא הישן, ע"י:
        30bfdb25-a41d-4eda-a02f-c967326300b2-image.png ו:
        2560d248-14b5-4c15-aa15-296347a6df6d-image.png
        וככה יהיה נושא אחד מתוקן.

        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
        • 3 מנותק
          33064325 @613 0
          נערך לאחרונה על ידי 33064325

          @613-0 ????
          מה באת להדריך אותנו ? נדמה לי שזה מיותר למשתמשים מתקדמים
          יש לך כאן מתחילים

          @ניהול

          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • פ מנותק
            פיסטוק חלבי @613 0
            נערך לאחרונה על ידי

            @613-0
            אם פתחת חדש במתחילים אז אולי תמחק את הנושא הזה

            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
            • 6 מנותק
              613 0 @613 0
              נערך לאחרונה על ידי 613 0

              פוסט זה נמחק!
              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • T מנותק
                TUXYRKHV @613 0
                נערך לאחרונה על ידי TUXYRKHV

                @613-0 כתב בפתיחת חדר הועידה דרך שלוחה בקו ולא דרך הניהול:

                conf_bridge_folder_to_play=8/1/2

                ניסיתי כעת וזה לא מצליח לי
                בהתחלה כששמרתי הוא כתב לי בהגדרות, ככה:
                ;; DUP conf_bridge_folder_to_play=7/1

                עכשיו שוב הגדרתי כמו שכתבתם
                והוא מתנהג כמו שלוחה של מאזינים לחדר ועידה
                הוא שואל אם להמתין לשידור החי, והכל.
                אבל הוא לא מכניס אותי כמנהל חדר הועידה.

                6 תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • 6 מנותק
                  613 0 @TUXYRKHV
                  נערך לאחרונה על ידי

                  @TUXYRKHV אני באמת לא יודע מה קרה זה הפסיק לעבוד...
                  אולי @שמואל יוכל לעזור

                  T תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                  • T מנותק
                    TUXYRKHV @613 0
                    נערך לאחרונה על ידי

                    @613-0 כתב בפתיחת חדר הועידה דרך שלוחה בקו ולא דרך הניהול:

                    @TUXYRKHV אני באמת לא יודע מה קרה זה הפסיק לעבוד...
                    אולי @שמואל יוכל לעזור

                    ומה זה ה"DUP" שהוא כותב שם? זה הודעת שגיאה משהו??

                    ב תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • ב מנותק
                      בוס @TUXYRKHV
                      נערך לאחרונה על ידי

                      @TUXYRKHV כשיש את זה זה אומר שכבר יש את המפתח הזה וההגדרה כפולה ומיותרת

                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                      • 6 613 0 התייחס לנושא זה ב

                      שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                      נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                      בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                      הרשמה התחברות
                      • פוסט ראשון
                        פוסט אחרון