מודול קניית יחידות
-
האם יש דרך לעשות קניית יחידות והקצאת הכמות שנרכשה למאזין שקנה? כמובן דרך api השאלה איך לעשות את הסליקה....
-
@מ-מ-פליישער אמר במודול קניית יחידות:
השאלה איך לעשות את הסליקה....
ימות המשיח לא חברת סליקה.
מאיזה כיוון אתה רוצה פיתרון? -
@שמואל אמר במודול קניית יחידות:
@מ-מ-פליישער אמר במודול קניית יחידות:
השאלה איך לעשות את הסליקה....
ימות המשיח לא חברת סליקה.
מאיזה כיוון אתה רוצה פיתרון?אני רוצה בעצם לעשות חשבון שלכל משתמש יהיה אפשרות לקנות יחידות (לא אכפת לי אפילו עם המודול הרגיל של ימות המשיח שכבר קיים באמצעות
type=yemot_dialerהבעייה שזה גם נותן עוד אפשרויות והייתי שמח עם יש אפשרות רק לקניית יחידות, ואני כבר אשייך את זה למי שקנה.
עם היה משהו בapi ואז ככה להקצות ישירות במסד נתונים זה היה ממש טוב אבל גם עם יש רק את המודול לקנייה ללא דברים נוספים- אשמח.תודה
-
@מ-מ-פליישער איזה דברים נוספים מפריעים לך?
-
@שמואל אמר במודול קניית יחידות:
@מ-מ-פליישער איזה דברים נוספים מפריעים לך?
שמשיח לא הגיע....
האם יש אפשרות לקבל את המודול של הקניית יחידות?
-
@מ-מ-פליישער אתה יכול לבנות לבד, תקצה מערכת עם כמות יחידות גדולה
ותבנה מודול בapi שמעביר יחידות מהמערכת שלך לכל מערכת אחרת בתשלום -
@מ-מ-פליישער אבל שים לב שיש לב שאתה תצטרך מערכת בבזב"ל ומערכת ברחובות מערכת בפרייווט A ו B
-
@מ-מ-פליישער אמר במודול קניית יחידות:
האם יש אפשרות לקבל את המודול של הקניית יחידות?
הוא מתכוון לכמו המודול של רכישת יחידות בתוך שלוחת הניהול בצורה אוטומטית
**
יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות