פוסט תגובות על המודולים מבית חדר 1
-
@חדר-1 למה לא הכנסת את הגבלת מספר המשתתפים בועידה ל1?
זה ישלים את כל המודול.
והאם יש אפשרות לקבל בצינתוק את מספר המתקשר, ולא את מספר המערכת? -
@mhl אמר בשרשור התגובות: חדש ובחינם - מודול שירות לקוחות לעסק שלכם ללא עלות יחידות!:
@חדר-1 למה לא הכנסת את הגבלת מספר המשתתפים בועידה ל1?
כמעת סיימתי לפתח. בעז"ה יעלה בקרוב.
זה ישלים את כל המודול.
נכון מאוד!
והאם יש אפשרות לקבל בצינתוק את מספר המתקשר, ולא את מספר המערכת?
בעלות יחידה לדקה. דובר כבר כאן. אם תרצה תבצע בעצמך, אני כתבתי בתחילת הפוסט "ללא עלות יחידות"...
אם תרצה מזיהוי קו אחר שמאושר ע"י שירות הלקוחות של ימות המשיח (עליך להתקשר לשירות הלקוחות שלהם - 0533137770 או לשלוח אימייל לכתובת y0773137770@gmail.com) תוסיף בשלוחת הצינתוקים
tzintuk_your_id=מספר הקו/הטלפון המאושר ע"י שירות הלקוחות
-
כמעת סיימתי לפתח. בעז"ה יעלה בקרוב.
*כמעט
-
@אנוכי אמר בשרשור התגובות: חדש ובחינם - מודול שירות לקוחות לעסק שלכם ללא עלות יחידות!:
כמעת סיימתי לפתח. בעז"ה יעלה בקרוב.
*כמעט
נכון! כמעט סיימתי ויעלה בקרוב ממ"ש
-
@חדר-1 אמר בפוסט תגובות על המודולים מבית @חדר-1:
@אנוכי אמר בשרשור התגובות: חדש ובחינם - מודול שירות לקוחות לעסק שלכם ללא עלות יחידות!:
כמעת סיימתי לפתח. בעז"ה יעלה בקרוב.
*כמעט
נכון! כמעט סיימתי ויעלה בקרוב ממ"ש
מחכים מצפים וממתינים
-
@חדר-1 אין עליך יפה מאוד ומסודר
אני הוספתי [פילטר לפי רשימת תפוצה] ואז המאזין נכנס רק לשלוחה של להתקשר דהיינו - 1/1
ורק הנציג יכול לענות דהיינו - לפתוח את החדרcheck_template_filter=רשימת התפוצה של הנציגים check_template_filter_active_go_to=לכתוב את שולחת הנציג check_template_filter_none_go_to=לכתוב את שלוחת 1/1
וכדאי גם לעשות כשהנציג יורד מהוועידה לנתק גם למאזין
@קופת-הקהל מה עם ההגדות שהצעת תעלה אותם לכאן לתועלת הציבור
-
@קופת-הקהל מה עם ההגדות שהצעת תעלה אותם לכאן לתועלת הציבור
@קופת-הקהל מצטרף לבקשה.
בתודה מראש. -
אכתוב בקיצור את הרעיון, ושכ"א יחפש את ההגדרות כי אני לחוץ בזמן כעת.
הרעיון לשוחח דרך חדר ועידה וכאשר עדיין הנציג לא ענה אז הוא עובר לשלוחה אחרת.
הגדרתי שהנציג מתקשר ומתחבר מידיית אל חדר ועידה
במידה ואין שידור חי אז הוא עובר לשלוחה שמתקשרת שוב לנציג (ע"מ למנוע טרטור הוספתי פילטר התקשרות מידי 20 שניות ועד 5 פעמים)
הגדרתי עוד שיעבור לשלוחת חדר וועידה רק אם הוא יחיד כמו שמישהו כבר הביא את ההגדרה הנכונה במידה ולא הוא נשאר בשלוחת האזנת קבצים ושם הוא שומע צליל חיוג
לאחר שהמערכת מנסה להכנס לפילטר 5 פעמים הוא מועבר לשלוחת תא קולי להשארת הודעה או אפשרות לחיוג מוחדש.
בהצלחה -
@קופת-הקהל תודה רבה
אך אני התכוונתי לזה שכתבת פה- @חדר-1 צריך לשים לב שבאם עוד אחד מתקשר שלא יכנס ויתערבבו מס' שיחות בו זמנית.
אולי אעלה כל ההגדרות שאני עשיתי על בסיס הרעיון הזה (עשיתי זאת לפני למעלה משנה, שספק אם אזכור את כל התהליך. בכל אופן מדובר ב8 שלוחות
אני הגדרתי שהזיהוי אותו אקבל תהיה של המתקשר ולא של המערכת ניתן גם לשלב הראשון תהיה מהמערכת ובניסה פעם שניה תהיהלשלוחה אחרת עם זיהוי עצמי.
אשמח אם תעלה את ההגדרה הזאת
ושאלה נוספת הגדרתי הכל כפי שהסברת אך המאזין לא שומע כלום רק שקט (כי הרי הוא עובר משלוחות לשלוחות )
מה עושים לזה ? - @חדר-1 צריך לשים לב שבאם עוד אחד מתקשר שלא יכנס ויתערבבו מס' שיחות בו זמנית.
-
@0795702821 לשאלתך, זיהוי המתקשר עשיתי עם מודול רואטינג ,חיוג 6 שניות
לשאלתך הנוספת, אני משמיע לו צליל חיוג לבינתיים שיחשוב שזה עכשיו מתקשר... -
@קופת-הקהל אמר בפוסט תגובות על המודולים מבית @חדר-1:
@0795702821 לשאלתך, זיהוי המתקשר עשיתי עם מודול רואטינג ,חיוג 6 שניות
ואחרי 6 שניות מעבר לשלוחה של הוועידה !
ובעלות כל פעם של 0.6 יחידה ?לשאלתך הנוספת, אני משמיע לו צליל חיוג לבינתיים שיחשוב שזה עכשיו מתקשר...
איפה אתה שם צילול חיוג באיזה שלוחה
-
@0795702821 אני לא משלם כלום, לאחר 6 שניות הוא עובר לשלוחת פילטר או לחדר וועידה וכו',
את צליל החיוג אני מכניס לתיקיית השמעת קבצים רגילה ומגדיר שם שלא ישמע ביפ מוריד את "סוף הודעות" וכל מה שהמתקשר לא אמור לשמוע.. ומוסיף הגדרה שיבדוק האם כבר יש מנהל בועידה מוריד בוועידה את כל הדרוש להוריד. אני משמיע צליל מסויים כאשר מתחברים בחדר הועידה ע"מ לוודא שהמאזין התחבר -
פוסט זה נמחק! -
@0795702821 אם לא עונים אז לא משלמים
אה.. והגדרתי שהשיחה תצא בזיהוי עם + בהתחלה. כך אני יודע להתקשר למערכת -
@קופת-הקהל
יפה מאוד עובד מצוין , רק איפה אני יכול למצוא צליל חיוג . . . . -
@0795702821 אולי כבודו יתנדב לכתוב את כל ההגדרות לתועלת הכלל והפרט.
-
@קופת-הקהל קודם כל תודה על התשובה המהירה
@קופת-הקהל אמר בפוסט תגובות על המודולים מבית @חדר-1:
אכתוב בקיצור את הרעיון, ושכ"א יחפש את ההגדרות כי אני לחוץ בזמן כעת.
הרעיון לשוחח דרך חדר ועידה וכאשר עדיין הנציג לא ענה אז הוא עובר לשלוחה אחרת.
הגדרתי שהנציג מתקשר ומתחבר מידיית אל חדר ועידה
במידה ואין שידור חי אז הוא עובר לשלוחה שמתקשרת שוב לנציג ע"מ למנוע טרטור
הוספתי פילטר התקשרות מידי 20 שניות ועד 5 פעמים- ** עם זה * (או עם הגדרה אחרת כי זה נראה למגביל לכולם גם שיתקשרו מאוחר יותר)
הגדרתי עוד שיעבור לשלוחת חדר וועידה רק אם הוא יחיד כמו שמישהו כבר הביא את ההגדרה הנכונה במידה ולא הוא נשאר בשלוחת האזנת קבצים ושם הוא שומע צליל חיוג
- אולי תראה קישור לזה
לאחר שהמערכת מנסה להכנס לפילטר 5 פעמים הוא מועבר לשלוחת תא קולי להשארת הודעה או אפשרות לחיוג מוחדש.
- אולי תראה קישור לזה
בהצלחה
תודה רבה בכל מקרה
-
@0795702821 אמר בפוסט תגובות על המודולים מבית @חדר-1:
@קופת-הקהל
יפה מאוד עובד מצוין , רק איפה אני יכול למצוא צליל חיוג . . . .אני רוצה שישמעו כרגיל את השיר בהמתנה לשידור/שיר שאבחר
-
@חדר-1 בנוגע למודול שירות לקוחות.
איך אפשר להגביל שיכנסו לחדר 2 אנשים ולא יותר? -
@חדר-1 אמר בפוסט תגובות על המודולים מבית @חדר-1:
@0795702821 אמר בפוסט תגובות על המודולים מבית @חדר-1:
@קופת-הקהל
יפה מאוד עובד מצוין , רק איפה אני יכול למצוא צליל חיוג . . . .אני רוצה שישמעו כרגיל את השיר בהמתנה לשידור/שיר שאבחר
שואל , אומר ?
@liy אמר בפוסט תגובות על המודולים מבית @חדר-1:
@חדר-1 בנוגע למודול שירות לקוחות.
איך אפשר להגביל שיכנסו לחדר 2 אנשים ולא יותר?הנה ההגדרות
בערב אי"ה אביא לך את ההגדרות המלאות בתוספת הסברtype=api api_link=https://www.shuvax.com/go_to_folder_if.php api_add_0=password=1420 api_add_1=count=1 api_add_2=go_to_folder=/השלוחה להעביר api_add_3=go_to_folder_big=/מי שלא שיעבור ל api_add_4=extension111=/השלוחה לבדוק