• הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • קבלת התראות מהדפדפן
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private

    פוסט תגובות על המודולים מבית חדר 1

    עזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
    חדר 1 מודולים תגובות
    41
    203
    11955
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • הגיבו כנושא
    התחברו בכדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • א
      אנוכי @חדר 1 נערך לאחרונה על ידי אנוכי

      כמעת סיימתי לפתח. בעז"ה יעלה בקרוב.

      *כמעט

      ח תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
      • ח
        חדר 1 @אנוכי נערך לאחרונה על ידי חדר 1

        @אנוכי אמר בשרשור התגובות: חדש ובחינם - מודול שירות לקוחות לעסק שלכם ללא עלות יחידות!:

        כמעת סיימתי לפתח. בעז"ה יעלה בקרוב.

        *כמעט

        נכון! כמעט סיימתי ויעלה בקרוב ממ"ש

        M תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • M
          mhl @חדר 1 נערך לאחרונה על ידי

          @חדר-1 אמר בפוסט תגובות על המודולים מבית @חדר-1:

          @אנוכי אמר בשרשור התגובות: חדש ובחינם - מודול שירות לקוחות לעסק שלכם ללא עלות יחידות!:

          כמעת סיימתי לפתח. בעז"ה יעלה בקרוב.

          *כמעט

          נכון! כמעט סיימתי ויעלה בקרוב ממ"ש

          מחכים מצפים וממתינים

          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • 0
            0795702821 נערך לאחרונה על ידי 0795702821

            @חדר-1 אין עליך יפה מאוד ומסודר
            אני הוספתי [פילטר לפי רשימת תפוצה] ואז המאזין נכנס רק לשלוחה של להתקשר דהיינו - 1/1
            ורק הנציג יכול לענות דהיינו - לפתוח את החדר

            check_template_filter=רשימת התפוצה של הנציגים
            check_template_filter_active_go_to=לכתוב את שולחת הנציג 
            check_template_filter_none_go_to=לכתוב את שלוחת 1/1
            

            וכדאי גם לעשות כשהנציג יורד מהוועידה לנתק גם למאזין

            @קופת-הקהל מה עם ההגדות שהצעת תעלה אותם לכאן לתועלת הציבור

            M תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
            • M
              mhl @0795702821 נערך לאחרונה על ידי

              @קופת-הקהל מה עם ההגדות שהצעת תעלה אותם לכאן לתועלת הציבור

              @קופת-הקהל מצטרף לבקשה.
              בתודה מראש.

              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • קופת הקהל
                קופת הקהל ניהול נערך לאחרונה על ידי קופת הקהל

                אכתוב בקיצור את הרעיון, ושכ"א יחפש את ההגדרות כי אני לחוץ בזמן כעת.
                הרעיון לשוחח דרך חדר ועידה וכאשר עדיין הנציג לא ענה אז הוא עובר לשלוחה אחרת.
                הגדרתי שהנציג מתקשר ומתחבר מידיית אל חדר ועידה
                במידה ואין שידור חי אז הוא עובר לשלוחה שמתקשרת שוב לנציג (ע"מ למנוע טרטור הוספתי פילטר התקשרות מידי 20 שניות ועד 5 פעמים)
                הגדרתי עוד שיעבור לשלוחת חדר וועידה רק אם הוא יחיד כמו שמישהו כבר הביא את ההגדרה הנכונה במידה ולא הוא נשאר בשלוחת האזנת קבצים ושם הוא שומע צליל חיוג
                לאחר שהמערכת מנסה להכנס לפילטר 5 פעמים הוא מועבר לשלוחת תא קולי להשארת הודעה או אפשרות לחיוג מוחדש.
                בהצלחה

                הקמת מערכות IVR
                כל לקוחותי מרוצים!
                צרו קשר hakama.ivr@gmail.com
                שב בנוח אני אסדר לך הכל

                0 תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                • 0
                  0795702821 @קופת הקהל נערך לאחרונה על ידי

                  @קופת-הקהל תודה רבה
                  אך אני התכוונתי לזה שכתבת פה

                  • @חדר-1 צריך לשים לב שבאם עוד אחד מתקשר שלא יכנס ויתערבבו מס' שיחות בו זמנית.
                    אולי אעלה כל ההגדרות שאני עשיתי על בסיס הרעיון הזה (עשיתי זאת לפני למעלה משנה, שספק אם אזכור את כל התהליך. בכל אופן מדובר ב8 שלוחות
                    אני הגדרתי שהזיהוי אותו אקבל תהיה של המתקשר ולא של המערכת ניתן גם לשלב הראשון תהיה מהמערכת ובניסה פעם שניה תהיהלשלוחה אחרת עם זיהוי עצמי.

                  אשמח אם תעלה את ההגדרה הזאת

                  ושאלה נוספת הגדרתי הכל כפי שהסברת אך המאזין לא שומע כלום רק שקט (כי הרי הוא עובר משלוחות לשלוחות )
                  מה עושים לזה ?

                  קופת הקהל תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • קופת הקהל
                    קופת הקהל ניהול @0795702821 נערך לאחרונה על ידי

                    @0795702821 לשאלתך, זיהוי המתקשר עשיתי עם מודול רואטינג ,חיוג 6 שניות
                    לשאלתך הנוספת, אני משמיע לו צליל חיוג לבינתיים שיחשוב שזה עכשיו מתקשר...

                    הקמת מערכות IVR
                    כל לקוחותי מרוצים!
                    צרו קשר hakama.ivr@gmail.com
                    שב בנוח אני אסדר לך הכל

                    0 תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                    • 0
                      0795702821 @קופת הקהל נערך לאחרונה על ידי

                      @קופת-הקהל אמר בפוסט תגובות על המודולים מבית @חדר-1:

                      @0795702821 לשאלתך, זיהוי המתקשר עשיתי עם מודול רואטינג ,חיוג 6 שניות

                      ואחרי 6 שניות מעבר לשלוחה של הוועידה !
                      ובעלות כל פעם של 0.6 יחידה ?

                      לשאלתך הנוספת, אני משמיע לו צליל חיוג לבינתיים שיחשוב שזה עכשיו מתקשר...

                      איפה אתה שם צילול חיוג באיזה שלוחה

                      קופת הקהל תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • קופת הקהל
                        קופת הקהל ניהול @0795702821 נערך לאחרונה על ידי

                        @0795702821 אני לא משלם כלום, לאחר 6 שניות הוא עובר לשלוחת פילטר או לחדר וועידה וכו',
                        את צליל החיוג אני מכניס לתיקיית השמעת קבצים רגילה ומגדיר שם שלא ישמע ביפ מוריד את "סוף הודעות" וכל מה שהמתקשר לא אמור לשמוע.. ומוסיף הגדרה שיבדוק האם כבר יש מנהל בועידה מוריד בוועידה את כל הדרוש להוריד. אני משמיע צליל מסויים כאשר מתחברים בחדר הועידה ע"מ לוודא שהמאזין התחבר

                        הקמת מערכות IVR
                        כל לקוחותי מרוצים!
                        צרו קשר hakama.ivr@gmail.com
                        שב בנוח אני אסדר לך הכל

                        0 תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                        • 0
                          0795702821 @קופת הקהל נערך לאחרונה על ידי 0795702821

                          פוסט זה נמחק!
                          קופת הקהל תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                          • קופת הקהל
                            קופת הקהל ניהול @0795702821 נערך לאחרונה על ידי

                            @0795702821 אם לא עונים אז לא משלמים
                            אה.. והגדרתי שהשיחה תצא בזיהוי עם + בהתחלה. כך אני יודע להתקשר למערכת

                            הקמת מערכות IVR
                            כל לקוחותי מרוצים!
                            צרו קשר hakama.ivr@gmail.com
                            שב בנוח אני אסדר לך הכל

                            0 תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                            • 0
                              0795702821 @קופת הקהל נערך לאחרונה על ידי

                              @קופת-הקהל
                              יפה מאוד עובד מצוין , רק איפה אני יכול למצוא צליל חיוג . . . .

                              M ח 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                              • M
                                mhl @0795702821 נערך לאחרונה על ידי mhl

                                @0795702821 אולי כבודו יתנדב לכתוב את כל ההגדרות לתועלת הכלל והפרט.

                                0 תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                • 0
                                  0795702821 @mhl נערך לאחרונה על ידי

                                  @קופת-הקהל קודם כל תודה על התשובה המהירה

                                  @קופת-הקהל אמר בפוסט תגובות על המודולים מבית @חדר-1:

                                  אכתוב בקיצור את הרעיון, ושכ"א יחפש את ההגדרות כי אני לחוץ בזמן כעת.
                                  הרעיון לשוחח דרך חדר ועידה וכאשר עדיין הנציג לא ענה אז הוא עובר לשלוחה אחרת.
                                  הגדרתי שהנציג מתקשר ומתחבר מידיית אל חדר ועידה
                                  במידה ואין שידור חי אז הוא עובר לשלוחה שמתקשרת שוב לנציג ע"מ למנוע טרטור
                                  הוספתי פילטר התקשרות מידי 20 שניות ועד 5 פעמים

                                  • ** עם זה * (או עם הגדרה אחרת כי זה נראה למגביל לכולם גם שיתקשרו מאוחר יותר)

                                  הגדרתי עוד שיעבור לשלוחת חדר וועידה רק אם הוא יחיד כמו שמישהו כבר הביא את ההגדרה הנכונה במידה ולא הוא נשאר בשלוחת האזנת קבצים ושם הוא שומע צליל חיוג

                                  • אולי תראה קישור לזה

                                  לאחר שהמערכת מנסה להכנס לפילטר 5 פעמים הוא מועבר לשלוחת תא קולי להשארת הודעה או אפשרות לחיוג מוחדש.

                                  • אולי תראה קישור לזה

                                  בהצלחה

                                  תודה רבה בכל מקרה

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                  • ח
                                    חדר 1 @0795702821 נערך לאחרונה על ידי

                                    @0795702821 אמר בפוסט תגובות על המודולים מבית @חדר-1:

                                    @קופת-הקהל
                                    יפה מאוד עובד מצוין , רק איפה אני יכול למצוא צליל חיוג . . . .

                                    אני רוצה שישמעו כרגיל את השיר בהמתנה לשידור/שיר שאבחר

                                    0 תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                    • L
                                      Liy @חדר 1 נערך לאחרונה על ידי

                                      @חדר-1 בנוגע למודול שירות לקוחות.
                                      איך אפשר להגביל שיכנסו לחדר 2 אנשים ולא יותר?

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                      • 0
                                        0795702821 @חדר 1 נערך לאחרונה על ידי

                                        @חדר-1 אמר בפוסט תגובות על המודולים מבית @חדר-1:

                                        @0795702821 אמר בפוסט תגובות על המודולים מבית @חדר-1:

                                        @קופת-הקהל
                                        יפה מאוד עובד מצוין , רק איפה אני יכול למצוא צליל חיוג . . . .

                                        אני רוצה שישמעו כרגיל את השיר בהמתנה לשידור/שיר שאבחר

                                        שואל , אומר ?

                                        @liy אמר בפוסט תגובות על המודולים מבית @חדר-1:

                                        @חדר-1 בנוגע למודול שירות לקוחות.
                                        איך אפשר להגביל שיכנסו לחדר 2 אנשים ולא יותר?

                                        הנה ההגדרות
                                        בערב אי"ה אביא לך את ההגדרות המלאות בתוספת הסבר

                                        type=api
                                        api_link=https://www.shuvax.com/go_to_folder_if.php
                                        api_add_0=password=1420
                                        api_add_1=count=1
                                        api_add_2=go_to_folder=/השלוחה להעביר
                                        api_add_3=go_to_folder_big=/מי שלא שיעבור ל
                                        api_add_4=extension111=/השלוחה לבדוק
                                        
                                        L ח 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                        • L
                                          Liy @0795702821 נערך לאחרונה על ידי

                                          @0795702821 אני רוצה שזה ישאיר אותם בהמתנה אפשרי?

                                          0 תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                          • 0
                                            0795702821 @Liy נערך לאחרונה על ידי

                                            @liy תעשה שלוחה חדר ועידה ושיבדוק כנל

                                            L תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                            • פוסט ראשון
                                              פוסט אחרון