שתי סיסמאות ניהול
-
האם יש אפשרות לעשות שסיסמת הניהול בטלפון תהיה שונה מהסיסמה באתר?
-
זה היה ב'בקשות לפיתוח' בפורום הישן ז"ל, וכמעט כתבתי לך באינסטינקט לשאול את השאלה כאן ב'בקשות לפיתוח', אבל כנראה האשכול הזה עדיין לא נפתח.
אז הנה, אנחנו פונים ל @ימות-המשיח ול @מנחם בבקשה דחופה לפיתוח: לפתוח מחדש את אשכול 'בקשות לפיתוח'... -
-
@הרב-החשוב אמר בשתי סיסמאות ניהול:
@הקול-הירושלמי אמר בשתי סיסמאות ניהול:
ת א
זה אמור לעלות כסף?
הצעת מחיר אתה אמור לקבל משירות הלקוחות, במידה ועדיין לא פיתחו את זה.
אם אתה צריך משהו קטן, כמו העלאת והורדת קבצים משלוחה אחת, תוכל לבקש ממתכנת שיבנה לך ממשק חילופי עם סיסמה מוגדרת מראש שתתחבר רק למה שתרשה
-
@הקול-הירושלמי אמר בשתי סיסמאות ניהול:
בבקשה דחופה לפיתוח: לפתוח מחדש את אשכול 'בקשות לפיתוח'...
הפיתוח של פתיחת בקשות לפיתוח בוצע
-
@הרב-החשוב אמר בשתי סיסמאות ניהול:
האם יש אפשרות לעשות שסיסמת הניהול בטלפון תהיה שונה מהסיסמה באתר?
מה המטרה שלך? אם המטרה שמנהל הקו בטלפון לא יוכל לשנות את הממשק באתר אתה יכול לעשות קומבינה, תפתח שתי מערכות תוכן (להלן מספר 1 ומספר 2),
מספר 1 מוגדרת כהפניה למספר 2, וכל ההגדרות באתר בנויות במספר 2 באתר.
כל המחייגים למערכת מחייגים דרך מספר 1 (כולל גם מי שמנהל דרך הטלפון).
כך, המנהל דרך הטלפון לא יכול להיכנס דרך האתר, כי מספר המערכת שהוא מקיש בכניסה לאתר יש לו קוד אחר מהקוד של מספר 1.
מקווה שהובנתי.
נ.ב.
כמובן שזה מועיל רק למערכות תוכן שאין בהם צינתוקים, כי אם המנהל בטלפון יקבל צינתוק של מספר 2 לא הועלת כלום. -
@מתכנת-בעתיד אמר בשתי סיסמאות ניהול:
@הרב-החשוב אמר בשתי סיסמאות ניהול:
האם יש אפשרות לעשות שסיסמת הניהול בטלפון תהיה שונה מהסיסמה באתר?
מה המטרה שלך? אם המטרה שמנהל הקו בטלפון לא יוכל לשנות את הממשק באתר אתה יכול לעשות קומבינה, תפתח שתי מערכות תוכן (להלן מספר 1 ומספר 2),
מספר 1 מוגדרת כהפניה למספר 2, וכל ההגדרות באתר בנויות במספר 2 באתר.
כל המחייגים למערכת מחייגים דרך מספר 1 (כולל גם מי שמנהל דרך הטלפון).
כך, המנהל דרך הטלפון לא יכול להיכנס דרך האתר, כי מספר המערכת שהוא מקיש בכניסה לאתר יש לו קוד אחר מהקוד של מספר 1.
מקווה שהובנתי.
נ.ב.
כמובן שזה מועיל רק למערכות תוכן שאין בהם צינתוקים, כי אם המנהל בטלפון יקבל צינתוק של מספר 2 לא הועלת כלום.הוא יוכל לשנות לו את סיסמת הניהול אם תתן לו גישה לניהול המערכת השניה
-
צודק.
מה דעתך על הרעיון הבא?
להגדיר בשלוחת הניהול 'כניסה ללא קוד ניהול'
admin_login_no_password=yes
ולהוסיף קוד בכניסה לשלוחה כמו בכל שלוחה עם קוד
password=1234
לכאו' זה אמור לעבוד, אתה יכול לדרוש קוד אחר, ולשנות את ההקלטה "אנא הקישו את הסיסמה"
להקלטה "אנא הקישו קוד ניהול".
בגדול זה נשמע רעיון טוב, לבדיקתך. -
@מתכנת-בעתיד פשוט לא עוזר! ברגע שהוא נכנס לשלוחת הניהול - הוא יכול לשנות את הסיסמא בהקשה על 6.
הפיתוח של 2 סיסמאות הוא אכן נדרש מאד -
@שלמה-צובל טעיתי. כדי להחליף סיסמא דרך הטל' צריך לדעת את הישנה
-
כן, אבל אז הוא ידע שאין לו את הסיסמת ניהול האמיתית
-
@הרב-החשוב אמר בשתי סיסמאות ניהול:
כן, אבל אז הוא ידע שאין לו את הסיסמת ניהול האמיתית
מה רע במה שאני ו @מתעניין כתבנו בפורום הקודם?
-
מה לעשות?
-
אפשר לשנות את הפתיח של שלוחת הניהול?
-
@oror053 מה כתבתם?
-
@הרב-החשוב אמר בשתי סיסמאות ניהול:
כן, אבל אז הוא ידע שאין לו את הסיסמת ניהול האמיתית
אם ירצה לשנות את הסיסמא, אז באמת אסור לו לדעת את סיסמת הניהול האמיתי
-
חשבתי אולי לשנות את הפתיח בשלוחת הניהול שיאמר "לשינוי סיסמת ניהול כנסו להגדרות שלוחה 0 ושנו את הסיסמה בכניסה לשלוחה" השאלה האם אפשר לשנות את הפתיח בשלוחת הניהול?
-
@הרב-החשוב אמר בשתי סיסמאות ניהול:
חשבתי אולי לשנות את הפתיח בשלוחת הניהול שיאמר "לשינוי סיסמת ניהול כנסו להגדרות שלוחה 0 ושנו את הסיסמה בכניסה לשלוחה" השאלה האם אפשר לשנות את הפתיח בשלוחת הניהול?
לכאורה אפשרי להחליף בשלוחה את M1000
-
@הרב-החשוב אמר בשתי סיסמאות ניהול:
חשבתי אולי לשנות את הפתיח בשלוחת הניהול שיאמר "לשינוי סיסמת ניהול כנסו להגדרות שלוחה 0 ושנו את הסיסמה בכניסה לשלוחה" השאלה האם אפשר לשנות את הפתיח בשלוחת הניהול?
לידיעתי לא
-
אבל אתה יכול אולי, לעשות לו ב-0 שלוחת תפריט ששם יהיה לו הרבה אפשרויות, הכי דומה שאפשר לניהול האמיתי, כאילו שזה שולחת ניהול, הוא לא צריך לדעת שיש עוד איזהו שלוחת ניהול נסתרת