חדש!! הפנייה לפי מחייג ומחוייג ללא שיוך!
-
לפי מחייג:
הגדירו במערכת המפנה:type=api api_link=https://kvmeir.000webhostapp.com/ApiRealDID.phpהגדירו את מספר המערכת למעבר:
api_add_0=login=0773137770הגדירו במערכת שמקבלת:
type=api api_link=https://kvmeir.000webhostapp.com/ApiDID.phpהגדירו את מספר המערכת לבדיקה:
api_add_0=login=0773137770לפי מחויג:
הגדירו בשלוחה:type=api api_link=https://kvmeir.000webhostapp.com/ApiPhone.phpהגדירו מספר טלפון לבדיקה:
api_add_0=Phone=0533137770אל תשכחו להגדיר את השלוחות למעבר!
במקרה שזה המספר טלפון/מערכת שהוגדר:api_add_1=go_to=שלוחה למעברבמקרה שלא:
api_add_2=go_to_no=שלוחה למעבר -
פוסט זה נמחק! -
@33064325
נכון, וגם לפי הטלפון שהתקשר!! -
פוסט זה נמחק! -
@יוסף-ח
כן!! -
@קו-מהיר תכתוב את זה גם בפירוט ההגדרות כי זה לא ממש מובן
-
@אנוכי
מי שרוצה שאם מערכת מסוימת עשתה הפנייה לקו שלו או שמאזין מסוים התקשר לקו שלו המאזין יעבור לשלוחה מסוימת שיגדיר את זה -
@קו-מהיר מה זה?:
מחייג - ........................
מחויג - ........................ -
@אנוכי
מחייג זה המערכת מחויג זה מאזין -
@קו-מהיר חזקק
-
@קו-מהיר תודה רבה.
-
כבר יש כאן
-
@barkol
זה רק עם שיוך -
@קו-מהיר
למה כשאני מגדיר את זה ההודעה היא 'אין מענה בשרת API'? -
@מערכוני כנראה שקו מהיר כבר לא מחזיק את השרת
-
@שמחה-זו-הסיסמא תודה, חבל יש אולי דרך אחרת?
-
@מערכוני הדרך הכי פשוטה היא לשייך כמה מספרים למערכת המקבלת

-
@מערכוני תזכיר לי מחר, אני יעביר את הקוד לשרת אחר.
-
@avrham וואו תודה רבה (הנה אני מזכיר)
-
@מערכוני אמר בחדש!! הפנייה לפי מחייג ומחוייג ללא שיוך!:
@avrham וואו תודה רבה (הנה אני מזכיר)
גם אני...
-
ת תפארת יעקבב התייחס לנושא זה ב
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות