חדש | לשונית רשימות צינתוקים
-
אולי לנעוץ למעלה בפורום רשימת דברים שכולם שואלים [שאלות נפוצות]
ושם יהיה תשובות לשאלות כאלה וכדו'במקום שכל יום וחצי יהיה כאן עוד אשכול כזה
-
סתכלו איך הוא מראה לי:

-
@מאיר-גלוזמן תפתח שלוחה חדשה ושם תעלה את ההגדרות הנ"ל
type=tzintuk list_tzintuk=1 -
@שרות-פלוס-ivr איפה להעלות?
-
@שרות-פלוס-IVR ככה?

-
@מאיר-גלוזמן בדיוק
-
פוסט זה נמחק! -
@שרות-פלוס-ivr שלח לי מה המייל שלך
-
@מאיר-גלוזמן שלחתי לך תבדוק בספאם
-
@מאיר-גלוזמן תודה רבה סודר!!1
-
@מ-ל-ל תבדוק בספאם .סליחה שאני שואל אבל מה זה "ספאם".??
גם ימות שלחו לי פעם כזה מילה ולא הבנתי מה זה? -
@אמונה במייל יש לשונית דואר נכנס>נשלח>אשפה>ספאם.
לפעמים המייל לא נמצא בדואר נכנס אלא בספאם. -
@שמואל
תודה רבה על הפיתוח!! עוזר מאוד!
יש אפשרות לערוך את שם הרשימה? או להוסיף שם? למשל להוסיף 1 - כיתה א. -
@קו-בית-יעקב לא.
לכל רשימה יש רק שם.
אפשר לקרוא לרשימות בשמות שלפי זה תזכרו אותם. -
@שמואל איך אני קורא שם לטלפונים?
-
זה לא עובד
השמות נטענים מקובץ 'PhonesName.ini' מהשלוחה הראשית, תבנית הקובץ צריכה להכיל טלפון=שם
-
אצלי בחלק עובד ובחלק לא [החלק שלא הוא במבזק]
-
-
כן
-
@מנסה תשלח להם פניה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות