צינתוק בעלות של 0.1 יחידות
-
-
-
@mgm-ivr כן, גם לי זה בסוף עובד, פשוט המייל הראשי היה פתוח על מייל אחר ולכן זה לא עבד.
-
@שמואל-מאיר אמר בצינתוק בעלות של 0.1 יחידות:
@mgm-ivr כן, גם לי זה בסוף עובד, פשוט המייל הראשי היה פתוח על מייל אחר ולכן זה לא עבד.
לא הבנתי?
-
@wiznitz אתה רוצה לעשות את זה גם כן?
-
זה מה שכתוב לי
{"responseStatus":"EXCEPTION","message":"Template Not found","tplID":3,"yAserverVersion":5} -
-
באתר החדש ליד כל קמפיין יש מס' של הקמפיין
-
יש לציין שהוא לא משמיע את הודעת הקמפיין אלא רק
יש לך הודעה חדשה -
@אבוב ממש מוזר. תקופה ארוכה זה עבד לי ופתאום היום הוא כותב לי:
{ "responseStatus":"EXCEPTION", "message":"Template Not found", "tplID":1258748, "yAserverVersion":5 } -
@שמואל-מאיר אמר בצינתוק בעלות של 0.1 יחידות:
@אבוב ממש מוזר. תקופה ארוכה זה עבד לי ופתהום היום הוא כותב לי: {"responseStatus":"EXCEPTION","message":"Template Not found","tplID":1258748,"yAserverVersion":5}.
ציטטת אותי במקום לא נכון תפנה את זה אולי ל @HMJE22
-
@שמואל-מאיר אמר בצינתוק בעלות של 0.1 יחידות:
@אבוב ממש מוזר. תקופה ארוכה זה עבד לי ופתהום היום הוא כותב לי: {"responseStatus":"EXCEPTION","message":"Template Not found","tplID":1258748,"yAserverVersion":5}.
@תפארת1 אמר בצינתוק בעלות של 0.1 יחידות:
@33064325 עובד מצוין
אבל הוא לא נותן דוח, למי שחשוב לו לעקוב אחרי המספרים שקיבלו את הצינתוק. -
@שמואל-ש לא הבנתי מה התשובה שלך
-
@שמואל-מאיר אמר בצינתוק בעלות של 0.1 יחידות:
@שמואל-ש לא הבנתי מה התשובה שלך
שזה עובד והתגובה היא ככה גם אם הצליח
-
@שמואל-ש אבל לי זה לא עובד, מעניין למה?
-
@שמואל-מאיר אמר בצינתוק בעלות של 0.1 יחידות:
@אבוב ממש מוזר. תקופה ארוכה זה עבד לי ופתאום היום הוא כותב לי:
{ "responseStatus":"EXCEPTION", "message":"Template Not found", "tplID":1258748, "yAserverVersion":5 }תשלח לי פרטים מלאים של הפניה שלך למייל ואבדוק.
-
יש אפשרות לעשות צינתוק בעלות 0.1 בשרת פריבט?
-
@יוניבני כן
-
@שרות-פלוס-ivr איך?
מה אני כותב בשורה בדפדפן? (או דרך API)https://www.private.call2all.co.il/ym/api/RunTzintuk?token=07777777:12345&callerId=07777777&phones=tpl:1234
כותב שהדף לא נמצא. -
@יוניבני אמר בצינתוק בעלות של 0.1 יחידות:
@שרות-פלוס-ivr איך?
מה אני כותב בשורה בדפדפן? (או דרך API)https://www.private.call2all.co.il/ym/api/RunTzintuk?token=07777777:12345&callerId=07777777&phones=tpl:1234
כותב שהדף לא נמצא.למה עשית www?
זה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות