• דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private
    • הרשמה
    • התחברות

    צינתוק בעלות של 0.1 יחידות

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר לא נפתר עזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
    54 פוסטים 19 כותבים 3.6k צפיות 6 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • W מנותק
      WIZNITZ
      נערך לאחרונה על ידי

      לא עובד

      M תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט -2
      • M מנותק
        MGM IVR @WIZNITZ
        נערך לאחרונה על ידי

        @wiznitz אמר בצינתוק בעלות של 0.1 יחידות:

        לא עובד

        עובד

        ש תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • ש מנותק
          שמואל מאיר @MGM IVR
          נערך לאחרונה על ידי

          @mgm-ivr כן, גם לי זה בסוף עובד, פשוט המייל הראשי היה פתוח על מייל אחר ולכן זה לא עבד.

          W תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • W מנותק
            WIZNITZ @שמואל מאיר
            נערך לאחרונה על ידי

            @שמואל-מאיר אמר בצינתוק בעלות של 0.1 יחידות:

            @mgm-ivr כן, גם לי זה בסוף עובד, פשוט המייל הראשי היה פתוח על מייל אחר ולכן זה לא עבד.

            לא הבנתי?

            ש תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
            • ש מנותק
              שמואל מאיר @WIZNITZ
              נערך לאחרונה על ידי

              @wiznitz אתה רוצה לעשות את זה גם כן?

              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • W מנותק
                WIZNITZ
                נערך לאחרונה על ידי

                זה מה שכתוב לי

                {"responseStatus":"EXCEPTION","message":"Template Not found","tplID":3,"yAserverVersion":5}
                
                ש תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • ש מנותק
                  שאול @WIZNITZ
                  נערך לאחרונה על ידי

                  @wiznitz אתה צריך להכניס את מזהה הקמפיין כמו ש @HMJE22 כתב למעלה הסבר, ולא את מספר הקמפיין

                  ש תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                  • ש מנותק
                    שמואל מאיר @שאול
                    נערך לאחרונה על ידי

                    באתר החדש ליד כל קמפיין יש מס' של הקמפיין

                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                    • א מנותק
                      אבוב
                      נערך לאחרונה על ידי

                      יש לציין שהוא לא משמיע את הודעת הקמפיין אלא רק יש לך הודעה חדשה

                      ש תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                      • ש מנותק
                        שמואל מאיר @אבוב
                        נערך לאחרונה על ידי eliyahu

                        @אבוב ממש מוזר. תקופה ארוכה זה עבד לי ופתאום היום הוא כותב לי:

                        {
                        "responseStatus":"EXCEPTION",
                        "message":"Template Not found",
                        "tplID":1258748,
                        "yAserverVersion":5
                        }
                        
                        א ש שמואלש 3 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                        • א מנותק
                          אבוב @שמואל מאיר
                          נערך לאחרונה על ידי אבוב

                          @שמואל-מאיר אמר בצינתוק בעלות של 0.1 יחידות:

                          @אבוב ממש מוזר. תקופה ארוכה זה עבד לי ופתהום היום הוא כותב לי: {"responseStatus":"EXCEPTION","message":"Template Not found","tplID":1258748,"yAserverVersion":5}.

                          ציטטת אותי במקום לא נכון תפנה את זה אולי ל @HMJE22

                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                          • ש מנותק
                            שמואל ש. @שמואל מאיר
                            נערך לאחרונה על ידי

                            @שמואל-מאיר אמר בצינתוק בעלות של 0.1 יחידות:

                            @אבוב ממש מוזר. תקופה ארוכה זה עבד לי ופתהום היום הוא כותב לי: {"responseStatus":"EXCEPTION","message":"Template Not found","tplID":1258748,"yAserverVersion":5}.

                            @תפארת1 אמר בצינתוק בעלות של 0.1 יחידות:

                            @33064325 עובד מצוין
                            אבל הוא לא נותן דוח, למי שחשוב לו לעקוב אחרי המספרים שקיבלו את הצינתוק.

                            ש תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                            • ש מנותק
                              שמואל מאיר @שמואל ש.
                              נערך לאחרונה על ידי

                              @שמואל-ש לא הבנתי מה התשובה שלך

                              ש תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                              • ש מנותק
                                שמואל ש. @שמואל מאיר
                                נערך לאחרונה על ידי

                                @שמואל-מאיר אמר בצינתוק בעלות של 0.1 יחידות:

                                @שמואל-ש לא הבנתי מה התשובה שלך

                                שזה עובד והתגובה היא ככה גם אם הצליח

                                ש תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                • ש מנותק
                                  שמואל מאיר @שמואל ש.
                                  נערך לאחרונה על ידי

                                  @שמואל-ש אבל לי זה לא עובד, מעניין למה?

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                  • שמואלש מנותק
                                    שמואל @שמואל מאיר
                                    נערך לאחרונה על ידי

                                    @שמואל-מאיר אמר בצינתוק בעלות של 0.1 יחידות:

                                    @אבוב ממש מוזר. תקופה ארוכה זה עבד לי ופתאום היום הוא כותב לי:

                                    {
                                    "responseStatus":"EXCEPTION",
                                    "message":"Template Not found",
                                    "tplID":1258748,
                                    "yAserverVersion":5
                                    }
                                    

                                    תשלח לי פרטים מלאים של הפניה שלך למייל ואבדוק.

                                    לפניות בנוגע לפורום: shmuel@yemot.co.il

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                    • י מנותק
                                      יוניבני
                                      נערך לאחרונה על ידי

                                      יש אפשרות לעשות צינתוק בעלות 0.1 בשרת פריבט?

                                      ש תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                      • ש מנותק
                                        שרות פלוס IVR @יוניבני
                                        נערך לאחרונה על ידי

                                        @יוניבני כן

                                        י תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                        • י מנותק
                                          יוניבני @שרות פלוס IVR
                                          נערך לאחרונה על ידי

                                          @שרות-פלוס-ivr איך?
                                          מה אני כותב בשורה בדפדפן? (או דרך API)

                                          https://www.private.call2all.co.il/ym/api/RunTzintuk?token=07777777:12345&callerId=07777777&phones=tpl:1234
                                          כותב שהדף לא נמצא.

                                          שמואלש תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                          • שמואלש מנותק
                                            שמואל @יוניבני
                                            נערך לאחרונה על ידי שמואל

                                            @יוניבני אמר בצינתוק בעלות של 0.1 יחידות:

                                            @שרות-פלוס-ivr איך?
                                            מה אני כותב בשורה בדפדפן? (או דרך API)

                                            https://www.private.call2all.co.il/ym/api/RunTzintuk?token=07777777:12345&callerId=07777777&phones=tpl:1234
                                            כותב שהדף לא נמצא.

                                            למה עשית www?
                                            זה

                                            https://private.call2all.co.il/ym/api/RunTzintuk?token=07777777:12345&callerId=07777777&phones=tpl:1234

                                            לפניות בנוגע לפורום: shmuel@yemot.co.il

                                            י ז 3 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1

                                            שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                            נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                            בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                            הרשמה התחברות
                                            • פוסט ראשון
                                              פוסט אחרון