• הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • קבלת התראות מהדפדפן
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private

    נפתר מרכזית שיחות

    שאלות ועזרה הדדית
    4
    17
    540
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • הגיבו כנושא
    התחברו בכדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • ע
      עץ השדה @BEN ZION נערך לאחרונה על ידי

      @BEN-ZION אולי מספר שלוחה בלבד יעבוד?

      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • פ
        פיסטוק פרווה מומחה @BEN ZION נערך לאחרונה על ידי

        @BEN-ZION
        אם אתה מתכוון שבאמצע השיחה עם הנציג הלקוח יעבור לשלוחה אחרת על ידי שהנציג יעביר אותו,
        אז זה מתאים לך:
        בשלוחה של התור תוסיף:

        queue_end_continue_goto=/1111111111
        

        בשלוחה 11111111111 תגדיר ניתוק

        כשהנציג רוצה להעביר את הלקוח שלוחה הוא פשוט ייכנס לאתר החדש בלשונית שיחות וילחץ בכפתור שסימנתי:
        db3edcc5-22fe-457e-9f1d-7cd2a74ae53d-image.png
        וילחץ את השלוחה להעברה...

        B תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • B
          BEN ZION @פיסטוק פרווה נערך לאחרונה על ידי

          @פיסטוק-פרווה הם לא יושבים עם מחשב אלא עם טלפון חיוג sip

          פ ע 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • פ
            פיסטוק פרווה מומחה @BEN ZION נערך לאחרונה על ידי

            @BEN-ZION
            ולהתקשר לקו מסוים הם כן יוכלו או שזה יפריע למהלך השיחה שלהם עם הלקוח?

            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
            • ע
              עץ השדה @BEN ZION נערך לאחרונה על ידי

              @BEN-ZION
              א' אם יהיה לך אופציה לבדוק אם מספר שלוחה בלבד עובד - אשמח לדעת.
              ב' כמו שכתבתי שתנסה מספר שלוחה אבל מה עם

              1*0777777777=2
              

              בטוח שלא יעבוד?
              ג' צדקתי כשהאופציה להעברה היא תלויה קודם כל בטלפון?

              B תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • B
                BEN ZION @עץ השדה נערך לאחרונה על ידי

                @עץ-השדה אני עוד לא בדקתי את זה אבל יש מכשירים שאה שם את האות P ואז את השלוחה ואז מיד אחרי החיוג הוא יקיש את מפר השלוחה לבד
                רציתי לנסות עם =2 בסוף המספר אבל באפליקציה שאני משתמש אין את האופציה
                השאלה העם אני יקנה מספר נוסף למערכת ויגדיר מספר לכל שלוחה זה יעבוד?
                שלוחה של הפניה למערכת אחרת עולה יחידות?
                @פיסטוק-פרווה הם רק צריכים לחייג מה אמורים לעשות לפי זה אני יוכל לדעת אם זה יפריע
                כשאני יוצר משתמש במרכזית שיחות הוא שואל אותי אם אני רוצה מפר שלוחה למה זה נפקא מינה?

                B תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • B
                  BEN ZION @BEN ZION נערך לאחרונה על ידי BEN ZION

                  b28d1243-f58f-4bf2-9201-f4fac79cf57f-image.png
                  ?????
                  אפשר לתייג איזה מישהוא מההנהלה שידע להסביר את זה

                  B תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • B
                    BEN ZION @BEN ZION נערך לאחרונה על ידי BEN ZION

                    תגובה: ניתובי שיחה למענה אנושי - כל הסוגים
                    ראיתי את זה אם אני יגדיר לכל שלוחה זיהוי יוצא שונה לכאורה זה אמור לעבוד?
                    698277ed-72ab-4225-9e4a-57ad858d7f74-image.png

                    B תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • B
                      BEN ZION @BEN ZION נערך לאחרונה על ידי

                      @שמואל אשמח להסבר איך אפשר להעביר שיחה בחשבון SIP באפליקציה או במכשיר טלפון העברה בין שלוחות באותה מערכת והאם יש דרך לחייג ליוזרים האחרים ישר בלי הסימן של השווה
                      תודה רבה

                      שמואל תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • שמואל
                        שמואל @BEN ZION נערך לאחרונה על ידי

                        @BEN-ZION אמר במרכזית שיחות:

                        @שמואל אשמח להסבר איך אפשר להעביר שיחה בחשבון SIP באפליקציה או במכשיר טלפון העברה בין שלוחות באותה מערכת והאם יש דרך לחייג ליוזרים האחרים ישר בלי הסימן של השווה
                        תודה רבה

                        כן, תיצור להם שלוחות ואז אפשר פשוט לחייג למספר שלוחה. למשל, לחייג לשלוחה 300 פשוט מרימים את השפופרת ומחייגים 300.

                        לפניות בנוגע לפורום: shmuel@yemot.co.il

                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                        • הנושא סומן כנפתר  B BEN ZION 
                        • פוסט ראשון
                          פוסט אחרון