• הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • קבלת התראות מהדפדפן
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private

    חדש במודול תור - queue! הגדרת תור כ"לא פעיל"

    חדש במערכת
    1
    1
    196
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • הגיבו כנושא
    התחברו בכדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • E
      eliyahu ניהול נערך לאחרונה על ידי

      ב"ה

      עודכן גם בשרשור המתאים

      הגדרת תור כ"לא פעיל"

      כברירת מחדל, התור מוגדר כ"פעיל" כך שבכניסה לשלוחה המערכת מחייגת למספרים ברשימה בהתאם להגדרות התור.
      ניתן להגדיר את התור כ"לא פעיל" ואז בכניסה לשלוחה תושמע הודעה M3790 "התור סגור כעת, אנא נסה שנית בשעות הפעילות" והמשתמש ייצא מהשלוחה.
      ההגדרה היא בקובץ queue.ini

      queueactive=0
      

      במקרה כזה, התור יוגדר כ"לא פעיל" ובדו"ח שיחות יירשם שהשיחה לא נענתה בגלל שהתור לא היה פעיל (NotActive)

      כברירת מחדל המשתמש חוזר לשלוחה אחת למעלה.
      ניתן להגדיר מעבר או לשלוחה אחרת או ניתוק

      queue_not_active_goto=/1
      queue_not_active_goto=hangup
      

      איפה זה שימושי?

      • במידה וברצונכם להגדיר בצורה ידנית מתי השלוחה סגורה או פתוחה תוכלו לנהל את זה כאן.
        את ההגדרה ניתן לשנות באמצעות אתר הניהול או בשיחה טלפונית באמצעות המודול הזה והמודול הזה
      • במידה ואתם משתמשים בהגדרות תור באמצעות API (ראו כאן) תוכלו לנהל בשרת שלכם את שעות הפעילות ולהחזיר את המידע האם השלוחה פתוחה או סגורה.

      בהצלחה

      בברכה,
      אליהו

      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 4
      • פוסט ראשון
        פוסט אחרון