בקשת עזרה: לא עובד לי; השמעה ללקוחות את מספרי אישור שלהם.
-
ניסיתי לעשות את כל מה ש @אלחנן1 הסביר בטוב טעם בהשמעה ללקוחות את מספרי אישור שלהם שהתקבלו בהכנסת נתונים (שלוחה נפרדת). | והגדרתי שהמערכת תיקח את הנתונים משלוחה אחרת (/9/4/1/1), אך בפועל המערכת אומרת, שכבר נרשמת, ואינה מקריאה את מספר האישור, ובנוסף, המערכת מקריאה שוב את ההודעות שהגדרתי (בשלוחה /9/4/1/1) [ובפועל רק יכולים לשמוע את ההודעות, אבל לא להירשם].
מה לא עשיתי טוב ?type=recording_and_entering_data כאן כתבתי מהיכן לקחת את הנתונים. recording_and_entering_data_folder_to_play=/9/4/1/1 enter_id=yes enter_id_type=phone_or_enter_phone recording_and_entering_data_end_goto=/9 title=שמיעת ההזמנהאשמח לעזרה.
תודה! -
@יב
שכחתם לשים את ההגדרה העיקרית..recording_and_entering_data_type=approvals -
ש שמחה - זו הסיסמא סימן נושא זה כשאלה ב
-
ש שמחה - זו הסיסמא סימן נושא זה כנפתר ב
-
@אלחנן1 תודה.
אבל עכשיו הוא אומר לי, שאין הרשמות מאושרות ממספר זיהוי זה.
נ.ב. אני הבנתי שהוא לוקח את הנתונים מהשלוחה הנוכחית, ולכך, הוא אומר לי זה. - ולכן הורדתי את השורה.
אבל עכשיו עדיין לא הסתדר. -
י יב סימן נושא זה כלא נפתר ב
-
@אלחנן1 נפתר.
אסביר את הבעיה. - אני הגדרתי רישום עד התאריך 14/04 - והמערכת לא ידעה לחפש שם, הוספתי [חוץ ממה שכתבת] עוד שורהrecording_and_entering_data_approval_all_file_type=year.14/04וכך המערכת לקחה את הנתונים מהקובץ ההוא.
אגב, אולי כדי לכתוב את זה בצורה מפורשת בשרשור.
תודה בכל אופן!!! -
י יב סימן נושא זה כנפתר ב
-
@יב כתב בבקשת עזרה: לא עובד לי; השמעה ללקוחות את מספרי אישור שלהם.:
@אלחנן1 נפתר.
אסביר את הבעיה. - אני הגדרתי רישום עד התאריך 14/04 - והמערכת לא ידעה לחפש שם, הוספתי [חוץ ממה שכתבת] עוד שורהrecording_and_entering_data_approval_all_file_type=year.14/04וכך המערכת לקחה את הנתונים מהקובץ ההוא.
אגב, אולי כדי לכתוב את זה בצורה מפורשת בשרשור.
תודה בכל אופן!!!איפה מצאת את ההגדרה הזאת?
-
-
@kavkosher זה בעיקרון הגדרה איפה ואיך ישמרו הדוחות ולא איפה לחפש את האישור
אני טועה? -
@הלי נכון. אבל בפועל, רק ככה זה עבד לי.
-
@יב מעניין ומעולה
-
פשוט זה אומר למערכת על איזה קובץ לעבוד
במקרה של כתיבה זה כותב לקובץ הנל
במקרה של קריאה זה קורא שהקובץ הנל -
@צוות-קו-כשר אז אני מצטרף לקריאה ש
@יב כתב בבקשת עזרה: לא עובד לי; השמעה ללקוחות את מספרי אישור שלהם.:
אגב, אולי כדי לכתוב את זה בצורה מפורשת בשרשור.
תודה בכל אופן!!!זה באמת יועיל לדעתח
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות