השאלה של הסקר
-
@בוס אוקיי.
תודה רבה!!! -
-
@יב כמו שכתוב שם שצריך לשלוח את זה "ידני".
תבדוק שמוגדר לך מייל בלשונית 'הגדרות משתמש' -
@בוס מוגדר אצלי.
אבל בטלפון הוא לא נתן לי את האפשרות.
ניהול>1 -
@יב מה זה לא נותן, אתה נכנס לניהול, שומע "להקלטת הודעה, שיעור או הפעלת שידור חי, הקישו 1...", מקיש 1 ואז את מספר השלוחה שם נמצא הסקר.
-
@בוס כתב בהשאלה של הסקר:
@יב מה זה לא נותן, אתה נכנס לניהול, שומע "להקלטת הודעה, שיעור או הפעלת שידור חי, הקישו 1...", מקיש 1 ואז את מספר השלוחה שם נמצא הסקר.
עד כאן נכון.
אבל הוא לא שואל אותי אם ברצוני לקבל דו"ח למייל.
וגם מאד מעניין ( @שמואל ) למה אין הגדרה כזאת, כמו בהקלטת נתונים?
גם ברצוני לראות את האחוזים של כל תשובה [והתמונה הכוללת]... -
@יב כתב בהשאלה של הסקר:
עד כאן נכון.
אבל הוא לא שואל אותי אם ברצוני לקבל דו"ח למייל.יכול להיות, אף פעם לא ניסיתי.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות