לכמה זמן זה זיהוי ספיישל?
-
לכמה זמן זה זיהוי ספיישל?
בפורום כתוב חודש
ובאתר כתוב שנה
מה נכון? -
@קו-כשר-מערכות-טל כתב בלכמה זמן זה זיהוי ספיישל?:
לכמה זמן זה זיהוי ספיישל?
בפורום כתוב חודש
ובאתר כתוב שנה
מה נכון?אני משתמש בזיהוי כבר מעל 4 חודשים, אז אני משער שהתוקף זה שנה
-
איך שהנתי משמואל שזה היה לחודש וכרגע האריכו את זה לשנה
-
-
@קו-כשר-מערכות-טל
בהתחלה זה היה חודש
והוארך לשנה
איפוא בפורום כתוב חודש ? -
@שמחה-זו-הסיסמא זה היה כתוב באתר

-
@בוס המספר שאתה רוצה לאמת הוא של מערכת אחרת בימות המשיח?
-
@הרב לא הבנת.
אני הגבתי ל @שמחה-זו-הסיסמא ששאל היכן מוזכר שהזיהוי תקף לחודש, אז הבאתי צילו"מ, ללא שום קשר לשאר התמונה.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות