איפוס כל יום ב 12 בלילה | אקסס פילטר
-
אני רוצה שהמאזין שיכנס לשלוחה יוכל להיכנס פעם אחת בלבד באותו יום וב 12 בלילה זה יתאפס
כלומר: אם הוא מתקשר רבע שעה לפני 12 וזה הפעם השניה שלו שלא יכנס, אחרי 12 יתן לו שוב להיכנס,
הגדרתי את זהcheck_access_filter=yes access_filter_no_goto=/1/2 access_filter_1=g.*.*.*.*.*.*.1.23:59:59.*ועדין הוא לא נותן לי להיכנס כנאה הוא מחשב 12 שעות מהרגע שהתקשרתי מה עלי להגדיר ?
-
@כבר-כאן אתה צריך להגדיר כניסה פעם אחת
שיאפס אחרי יום
9 | אחרי כמה זמן לאפס את מספר הפעמים שהמאזין עבר - יתחיל ספירת פעמים מחדש | מספר + אות באנגלית או ערך, | 1d=יום אחד,access_filter_1=g.*.*.*.*.*.1d -
@כבר-כאן כתב באיפוס כל יום ב 12 בלילה | אקסס פילטר:
23:59:59
נדמה לי שיש בעיה באפשרות הזו
יש לך 2 אפשרויות-
לשלוח מייל עם פרטי שיחה לשירות לקוחות (וכך תעזור לכולם)
אם אתה עושה את זה תשלח עם ניסיון לכמה שעות ולא רק ל 23:59:59 -
להשתמש בחסימה עד (הערך ה 7
-
-
@חוויה-טלפונית @אאד שוב לא הבנתי מה עלי להגדיר כדי לבצע את החסימה בשלוחה.
אם צריך לשלוח מייל אני ישלח
-
@אאד כתב באיפוס כל יום ב 12 בלילה | אקסס פילטר:
@כבר-כאן אתה צריך להגדיר כניסה פעם אחת
שיאפס אחרי יום
9 | אחרי כמה זמן לאפס את מספר הפעמים שהמאזין עבר - יתחיל ספירת פעמים מחדש | מספר + אות באנגלית או ערך, | 1d=יום אחד,access_filter_1=g.*.*.*.*.*.1dזה בעצם פיתרון לבעיה ש @חוויה-טלפונית מזכיר ?
-
@כבר-כאן
זה עוקף את הבעיה
אם אתה רוצה לעזור לכולם, תשלח מייל על האפשרות השניה (של איפוס מספר הפעמים שנכנס) -
@שמחה-זו-הסיסמא תוכל לראות לי מה ההגדרה שאני צריך להכניס במדיוק ואז לשלוח להם פרטים ?
-
@כבר-כאן
כדאי לבדוק את שתיהם (בנפרד כמובן)
access_filter_1=g.*.*.*.*.*.*.1.23:59:59.* access_filter_1=g.*.*.*.*.*.*.1.19:15:59.*הערה: אחרי ניסיון אחד אתה חייב למחוק את הקובץ בשלוחה (כדי שההגבלה תימחק)
-
@שמחה-זו-הסיסמא מה ההגבלה הראשונה אומרת ?
איפוס כל יום ב 12 בלילה ? -
@אאד אני לא רוצה יום אחד, אני רוצה 12 בלילה , אם הוא מתקשר 23:50 אז הוא מתחיל לו יום חדש רק למחרת המשעה הזאת ? הבנת ?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות