נפתר ווצאפ
-
@nk-0 הבעיה היא באימות?
א"כ להגדיר את השלוחה הראשית כהעברת השיחה אמור לעזור -
-
נראה שהסיבה העיקרית היא משום שכדי שבשלוחה הראשית זה יעבור לשלוח האחרת צריך שהמתקשר/מאזין ילחץ על מקש כל שהוא...
וכמובן שבאימות זה לא ניתן...@nk-0 לפני שאתה עושה את האימות, תעשה לכמה דקות את השלוחה הראשית למעבר למספר או לSIP
כדאי להוסיף גם את ההגדרה הזוקודcall_no_answer=yes
-
לא עוזר
נתקלתי בזה ובדקתי מול עשרות מספרים בימות.
ווצאפ לא שולחת שיחה לאימות -
@צביקה מנסיוני אפשר. אבל אני לא יודע אם מדובר באותו דבר ממש (מה שאני עשיתי)
-
מתי בדקת לאחרונה?
-
-
בדקתי בהרבה מספרים, ווצאפ לא שולחת שיחה, אני לא רואה שנכנס שיחה למערכת
-
@צביקה לא נכנס שיחה בכלל? מוזר. (בדקת באתר, כן?)
אגב, גם מבנק פעם קיבלתי אימות בקו. -
כן כן, יש בעיה עם המספרים בימות
-
היי.
אני בדיוק בשיווק של מוצר בדיקות שמשתמש עם סוג האימות הזה בווצאפ. מקווה שהגדרות אלו יעזרו לך. היום בהשגחה פרטית עברתי מול ווצאפ את זה. תנסה.type=routing routing_to_phone=X call_no_answer=yes
במקום הX תחליף למספר טלפון שלך כדי לשמוע להקיש כדי לקבל את הקוד. זה מנתב למענה אנושי. חייב יחידות.
השורה השלישית מאפשרת מענה לשיחה רק במידה והיא נענית פיזית. מה שגורם ברוב הפעמים כשברירת מחדל המערכת כבר "עונה" לשיחת אימות עוד לפני שזה מגיע אליך.
יכול להיות שזה השורה שהכי תעזור.ליתר ביטחון תחייג מטלפון אחר אליך למערכת לבדוק שזה מנתב.
מקווה שעזרתי -
אנחנו מכירים את ההגדרה.
אני שואל מתי הצלחת לאחרונה לאמת מספר בימות מול ווצאפ? -
אנחנו מכירים את ההגדרה.
אני שואל מתי הצלחת לאחרונה לאמת מספר בימות מול ווצאפ?היום. בפעם הראשונה באמת השיחה לא הגיע בכלל. אבל לפעמים זה גם יכול להיות הבעייה של ווצאפ. בשביל זה יש בקשה של שיחה/סמס חוזרת.
-
@מ-מ-פליישער כתב בווצאפ:
אנחנו מכירים את ההגדרה.
אני שואל מתי הצלחת לאחרונה לאמת מספר בימות מול ווצאפ?היום. בפעם הראשונה באמת השיחה לא הגיע בכלל. אבל לפעמים זה גם יכול להיות הבעייה של ווצאפ. בשביל זה יש בקשה של שיחה/סמס חוזרת.
אבל היום השתמשתי במשהו אחר. מול הכלי מפתחים שלהם. Cloud api אולי זה שונה.
למרות שלא נראה לי. כי אנחנו לא הראשונים שעושים את האימות מול ווצאפ וימות. -
@מ-מ-פליישער
כנראה ששונה, באפליקציה הוא לא שולח שיחה.
בדקתי מול עשרות מספרים, אדרבה אשמח לשמוע אם מישהו הצליח לאחרונה. -
@מ-מ-פליישער
כנראה ששונה, באפליקציה הוא לא שולח שיחה.
בדקתי מול עשרות מספרים, אדרבה אשמח לשמוע אם מישהו הצליח לאחרונה.בכל אופן המלצה אחרונה שיש לי על השולחן בשבילך, תבדוק בivr ini אם אין הגדרה של פילטר למספרים לא ישראליים וכו. כי השיחה מווצאפ לרוב מגיעה ממספר בינלאומי.
בהצלחה.
-
@מ-מ-פליישער כתב בווצאפ:
@מ-מ-פליישער
כנראה ששונה, באפליקציה הוא לא שולח שיחה.
בדקתי מול עשרות מספרים, אדרבה אשמח לשמוע אם מישהו הצליח לאחרונה.בכל אופן המלצה אחרונה שיש לי על השולחן בשבילך, תבדוק בivr ini אם אין הגדרה של פילטר למספרים לא ישראליים וכו. כי השיחה מווצאפ לרוב מגיעה ממספר בינלאומי.
בהצלחה.
לא קשור
בכל אופן תודה רבה
נשמח אם מישהו יעדכן שהוא הצליח לאחרונה ואיך -
@צביקה שים לב רק ש
@מ-מ-פליישער כתב בווצאפ:
בפעם הראשונה באמת השיחה לא הגיע בכלל. אבל לפעמים זה גם יכול להיות הבעייה של ווצאפ. בשביל זה יש בקשה של שיחה/סמס חוזרת
-
@צביקה שים לב רק ש
@מ-מ-פליישער כתב בווצאפ:
בפעם הראשונה באמת השיחה לא הגיע בכלל. אבל לפעמים זה גם יכול להיות הבעייה של ווצאפ. בשביל זה יש בקשה של שיחה/סמס חוזרת
ראיתי, לא קשור לבעיה
-
@מ-מ-פליישער כתב בווצאפ:
היי.
אני בדיוק בשיווק של מוצר בדיקות שמשתמש עם סוג האימות הזה בווצאפ. מקווה שהגדרות אלו יעזרו לך. היום בהשגחה פרטית עברתי מול ווצאפ את זה. תנסה.type=routing routing_to_phone=X call_no_answer=yes
במקום הX תחליף למספר טלפון שלך כדי לשמוע להקיש כדי לקבל את הקוד. זה מנתב למענה אנושי. חייב יחידות.
השורה השלישית מאפשרת מענה לשיחה רק במידה והיא נענית פיזית. מה שגורם ברוב הפעמים כשברירת מחדל המערכת כבר "עונה" לשיחת אימות עוד לפני שזה מגיע אליך.
יכול להיות שזה השורה שהכי תעזור.ליתר ביטחון תחייג מטלפון אחר אליך למערכת לבדוק שזה מנתב.
מקווה שעזרתיא.
תודה לכל העונים.ב.
ניסתי את ההגדרה הזאת
והיקשרתי מטלםון אחר למערכת . וזה נותן את התפריט הרגיל!
רק לאחר שאני לוחץ על מקש כל שהוא.(לא משנה איזה מקש)
אז זה מעביר בפועל את השיחה.מה שאומר שהשיחה שמתקבלת מווצאפ צריכה ללחוץ על מקש כזה או אחר. וזה לא יכול להיות.....
ישבתי על זה די הרב הולא ממש הצלחתי.וכן ראינו בפורום עו ד אפשרות להגיד את השלוח ההראשית כהקלטה מידית, ולשתיק את ההודעת פתיחה.
וכזה לא עזר.
משום שגם שם זה עובר רק לאחר שלוחצים על מקש כל שהוא....בכל שלוחה רגילה מעבר לשלוחה אחרת או הפניית שיחה קורא לבד ללא צורך שהמתקשר יעשה דבר.
אך בשלוחה הראשית ככל הנראה זה שונה.
(כפי שניתן לראות באתר החדש כאשר יש שיחה במערכת ואנו רוצים להפנות אותו לשלוחה אחרת דרך האתר.
זה יבוצע רק לאחר שהמתקשר יקיש על מקש כל שהוא)