הדרך הפשוטה ביותר לניתוב המאזין לשלוחה פנימית במערכת אחרת!!!
-
@גבאי לי לאחרונה הטיימר התחיל לעשות בעיות.. (אבל נראה לי שזה רק כשהייתי בוועידה)
-
@CUBASE טעיתי. תראה את התיקון שערכתי בפוטס
-
עובד פצצה , אני רציתי לשלב מערכות יחד ולא יכולתי לעשות שכל מי שנכנס יהיה לשלוחה פנימית אבל אצלך זה עובד מצויין, תודה רבה!!!!
-
@CUBASE למה זה נמחק? הפסיק לעבוד?
-
א איל משולש התייחס לנושא זה
-
@איל-משולש שוחזר
-
@CUBASE מה יכול היות הבעיה אם הגדרתי את זה ככה, והוא מעביר אותי ואז אומר ,שלום ותודה" ומנתק
-
@איל-משולש
ככל הנראה לא השתקת את M1167 במערכת המנותבת -
@אA אין לי בעיה שזה משמיע את זה (אני ישנה את זה אח"כ) אבל למה ז מתנתק ולא עובר לשלוחה?
-
@CUBASE הענין סודר?
-
פוסט זה נמחק! -
@עידו כן, אבל כפי שנראית הבעיה של @איל-משולש זה מנתק גם כשמוגדר במערכת השנייה הגבלת מערכות מנתבות.. @אלחנן1
-
@CUBASE זה בעיה של ימות המשיח?
-
@איל-משולש אני חושב שכן
-
@CUBASE אני אכן מנותב למערכת השניה,
אך סיום הטיימר השיחה מתנתקת, ולא עובר לשלוחה פנימית!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות