שלוחת תור לפי שעות
-
שאלה למשתמשים במודל תור queue לניהול נציגים
איך כיום אתם מנהלים את השעות המענה ושעות פעילות לכל נציג?
ומה דעתכם שממשק ניהול תורים היהיה פנל שליטה על כל פעילות הנציגים פר שעות וימיםאשמח לקבל הצעות כאן בשירשור
-
@ערוץ-הסקרים אני משתמש כיום בהרבה תורים שכל תור פעיל בשעה אחרת.
ליזה יהיה ממש הקלה אם יהיה כזה פנל. -
@ערוץ-הסקרים בהחלט נדרש.
מציע שיהיה תצוגת יומן שבועי לפי שלוחות, ותצוגת יומן שבועי לפי נציג.
ז"א, יומן שבועי עם אפשרות להוספת "בלוקים" של שעות ובכל בלוק אפשר להגדיר נציגים מרשימת הנציגים.
ויומן שבועי לפי נציג, אם אני רוצה לראות נציג איפה הוא משובץ במקום לעבור בכל הבלוקים לחפש.כמובן יהיה נחמד שהשמות של הנציגים יהיו מסונכרנים לשמות הנציגים בדוחו"ת במערכת.
-
@ערוץ-הסקרים כתב בשלוחת תור לפי שעות:
שאלה למשתמשים במודל תור queue לניהול נציגים
איך כיום אתם מנהלים את השעות המענה ושעות פעילות לכל נציג?
ומה דעתכם שממשק ניהול תורים היהיה פנל שליטה על כל פעילות הנציגים פר שעות וימיםאשמח לקבל הצעות כאן בשירשור
אם אתה רוצה רק שעות פתיחה וסגירה יש לך את זה
enter_if_time=06:00-01:00.*.*.*
כשהספרה 6 זה פתיחה ו 1 זה סגירה
ובכל שלוחת מענה אנושי אתה שם נציגים אחרים ושעות מתאימות