כמה לוקחים על בניית מערכת מורכבת?
-
@sumone זה קרה כי הטכנולוגיה חדשה לי והיתה בעיה באיזה קובץ נידח שלא חשבתי עליו בכלל, או איזה אות שלא הסתדרה בדיוק עם השם של המשתנה, אתה יודע יש פספוסים כאלו, למצוא את הבאג לפעמים זו עבודה מאוד קשה.
-
@oror053 כתב בכמה לוקחים על בניית מערכת מורכבת?:
@אופיר 2000-2500
לא יודע למה אבל במבט ראשון כזאת מערכת אם זה בלי לחץ ולא חורג מזה מדאי הרבה לא חושב שהייתי עובר את ה 1500
@אופיר לביאור הכוונה
א שכאשר לקוח מבקש ממני משהו ואני נותן הצעת מחיר אני מרשה לו לחרוג קצת פה ושם יותר ממה שהוא ביקש אבל לא מדאי הרבה
ב גם אם הבקשה בהתחלה קצת יותר מזה אני לא חושב שזה היה עובר את הסכום הזה -
פוסט זה נמחק! -
@אופיר מקווה שהבנתי את שאלתך
ערכתי את הפוסט הקודם עיין ותעדכן בבקשה -
@הלי תודה קלעת
-
@אופיר באישי, מוזמן לפנות למייל בפרופיל
-
@kasnik כתב בכמה לוקחים על בניית מערכת מורכבת?:
@אופיר באישי, מוזמן לפנות למייל בפרופיל
למה, זה סודי?
[שלחתי] -
@אופיר כי זה נושא שמעולם לא דיברו עליו בפורום, הוא הושתק פעמים רבות
-
@kasnik הושתק על ידי מי? אני ניסתי לפתוח את הנושא (ובפרט כל נושא הריסיילר) כמה וכמה פעמים ואכן היתה היענות כל שהיא אבל בגדול פשוט כל אחד שומר את המחירים שלו קרוב אליו, אולי מסיבות של תחרות.
-
@עידו זה מסיבות אחרות, בפרטי
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות