• הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • קבלת התראות מהדפדפן
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private

    עולם קווי התוכן – לאן? 📞☎️🤔

    עזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
    20
    52
    1085
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • הגיבו כנושא
    התחברו בכדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • I
      ivrפון @פלוס נערך לאחרונה על ידי

      @פלוס בנוגע לכל המערכות.
      אז זה לא נכון.
      לפי מה שימות אמרו עד היום זה היה רק לקווים שנפתחו כוואטסאפונים.
      לגבי תגמול יעודכן כשיהיה

      ב תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
      • פ
        פישל נערך לאחרונה על ידי

        האם מישהו יודע האם הסרה למספר הראשי גורם להסרה גם ממספרי המשנה?
        כלומר אם אני מסיר מהמספר הראשי את הפרסומות גם אם אני יחייג מהמספר המשנה לשלוחה פנימית או ראשית אני לא ישמע את הפרסומות?

        I תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • I
          ivrפון @פישל נערך לאחרונה על ידי ivrפון

          @פישל לכל השואלים בנושא.
          מספרי משנה זה אותה מערכת.
          אם שילמת על המספר הראשי.
          זה תקף על כל המערכת.
          מספרי משנה זה בסך הכל אמצעי גישה נוסף למערכת

          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
          • מתעניין
            מתעניין נערך לאחרונה על ידי

            אם אני רוצה בתור מאזין, שלא יהיו לי פרסמות בקוים שאני מאזין, יש אפשרות?

            פ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
            • פ
              פלוס @מתעניין נערך לאחרונה על ידי

              @מתעניין
              כמדומני שרכישת טוקארד מורידה פרסומות.
              @ivrפון אני צודק?

              I תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
              • ב
                בינה מלאכותית @ivrפון נערך לאחרונה על ידי

                @ivrפון כתב בעולם קווי התוכן – לאן? 📞☎️🤔:

                לגבי תגמול יעודכן כשיהיה

                ממזמן כבר עידכנו שמי שרוצה יוכל להצטרף לפרסומון או משהו כזה.
                פשוט צריך להתקשר לשרות הלקוחות או לשלוח מייל.

                I 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • I
                  ivrפון @פלוס נערך לאחרונה על ידי

                  @פלוס כן

                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • I
                    ivrפון @בינה מלאכותית נערך לאחרונה על ידי

                    @בינה-מלאכותית למיטב ידיעתי.
                    מי שעד היום היה לו בקישוריות.
                    עדיין מקבל על חשבון הפרסומות.
                    אבל חדשים לא יכולים להצטרף עד שלא יהיה מסודר ההסכם של הפרסומות.
                    וגם הישנים ברגע שיעלה ההסכם של הפרסומות אז הם יצטרכו לחתום

                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • I
                      ivrפון @בינה מלאכותית נערך לאחרונה על ידי

                      @בינה-מלאכותית זה לא קשור זה כבר לא רלוונטי.
                      זה מערכת פרסום שתוכננה פעם.
                      ואין קשר למערכת פרסום של היום.
                      חוץ מזה הוא שאל לגבי תגמול על חלק מרווחי הפרסומות.

                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                      • מ
                        מה נערך לאחרונה על ידי מה

                        הפרסומת עלה בעוד שלב...

                        הכניסו את הפרסומת גם בריסיילרים (משווקים) של ימות שמשיח, דבר שלא היה עד היום.

                        כמו"כ הגיעו המון תלונות על ששומעים פרסומות בקול נשים,
                        דבר שלדעתי זה יגרום להרבה אנשים לחשוב פעמיים להתקשר לקווים של ימות המשיח.

                        לא שאלו אותי מה דעתי, אבל בכ"ז אני מביע את דעתי שחשוב מאוד להוריד את השלב הזה של פרסומת נשים, ולהגדיר תקן רוחני על הפרסומת.

                        פ I א 3 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 6
                        • פ
                          פלוס @מה נערך לאחרונה על ידי

                          @מה
                          עלה הרבה שלבים,
                          לא רק בתחילת הקו,
                          לא רק בתחילת שיחה,
                          באמצע, ובתוך שלוחות...

                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                          • I
                            ivrפון @מה נערך לאחרונה על ידי

                            @מה אפשר ליצור איתך קשר במייל/וואצפ?

                            מ 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                            • מ
                              מה @ivrפון נערך לאחרונה על ידי

                              פוסט זה נמחק!
                              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                              • מ
                                מה @ivrפון נערך לאחרונה על ידי

                                @ivrפון
                                שלחתי.

                                I תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                • I
                                  ivrפון @מה נערך לאחרונה על ידי

                                  @מה לאן שלחת?
                                  אני לא רואה.
                                  תשלח למייל
                                  cs@ivr-phones.com

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                  • הוזכר על-ידי  ח חזקי ראזנבערג 
                                  • א
                                    איש ימיני @מה נערך לאחרונה על ידי

                                    @מה @ivrפון @פלוס
                                    מה שדחוף הוא שיהיה אפשרות להכניס לבד באתר הניהול פרטי אשראי לתשלום 9.9 לחודש.
                                    זה לא הגיוני להתקשר לכל קו בנפרד לשירות הלקוחות עבור זה.
                                    או לפחות שיהיה אפשרות להכניס פרטי אשראי ב CRM של הריסיילרים.

                                    I תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                                    • I
                                      ivrפון @איש ימיני נערך לאחרונה על ידי

                                      @איש-ימיני יכול להיות שיהיה.
                                      תבינו עובדים על הפירסומות כבר חצי שנה.
                                      ועכשיו זה תהיליך הטמעה של חודשים.
                                      עוד חודשים זה יהיה מסודר.

                                      א צ 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                      • א
                                        איש ימיני @ivrפון נערך לאחרונה על ידי

                                        @ivrפון
                                        תכלס יש לי עשרות קווים שאני צריך לטפל כעת מול שירות הלקוחות.
                                        ויש עוד הרבה כמוני.
                                        זה לא הגיוני שכופים את הפרסומת והאפשרות היחידה הוא להתעסק מול שירות הלקוחות, ואין שום אפשרות לסדר את זה לבד באתר.

                                        I 3 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                                        • I
                                          ivrפון @איש ימיני נערך לאחרונה על ידי

                                          @איש-ימיני שלח רשימת קווים ויטפלו לך בכולם ביחד

                                          א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                          • I
                                            ivrפון @איש ימיני נערך לאחרונה על ידי

                                            @איש-ימיני כתב בעולם קווי התוכן – לאן? 📞☎️🤔:

                                            שכופים

                                            לא כופים.
                                            אתה יכול לשלם

                                            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                            • פוסט ראשון
                                              פוסט אחרון