ניתוב לשלוחה מסוימת בתוך מערכת אחרת
-
@זאביק או @מישהו אחר
איך פותחים רשימת תפוצה חדשה?
-
-
@מערכת-המשפחה תודה רבה!
-
@מערכת-המשפחה היכן אני מכניס את המספרים?
-
@מערכת-המשפחה
זה ככלל קמפיין?! -
מישהו יודע ?
דחוף!!זה נשמה מאוד קל
-
@זאביק כתב בניתוב לשלוחה מסוימת בתוך מערכת אחרת:
@עידו כתב בניתוב לשלוחה מסוימת בתוך מערכת אחרת:
האתר של liy
מה הקישור לאתר הנ"ל?
זה בשביל להעתיק ממקום למקום, לא בשביל המעבר לקו אחר.
https://f2.freeivr.co.il/topic/9831/חדש-אתר-לניהול-המערכות-הטלפוניות-שברשותכם?_=1757004462127 -
@עידו
דרך אגב האתר הזה כמעט ולא עובד לי...... -
@פיתה כתב בניתוב לשלוחה מסוימת בתוך מערכת אחרת:
איך פותחים רשימת תפוצה חדשה?
@עידו תוכל לעזור לי בזה?
-
-
@מערכת-המשפחה אבל אני רוצה רשימת תפוצה חדשה
כדי לעשות את מה ש@זאביק אמר לי -
@פיתה
נו.
מה ההבדל?
תפתח רשימה חדשה, ואז עריכה, ואז רשימת התפוצה, ותתחיל למלא
בהצלחה! -
@פיתה לא רשימת תפוצה אלא בחירת קמפיין ושם יש יצירה של חדש
-
@עידו כן אבל איך אני מכניס מספרים לקמפיין?
-
@פיתה עריכה, רשימת התפוצה.
-
@פיתה
לא עדיף לך להעביר את הקבצים עם קוסמוס? -
-
@זרח צריך לאשר את פירטי הקמפיין?
כי אני פתחתי אחד והוא נעלם?!
ואני לא מוצא כפתור לאישור -
@פיתה
לא.
זה לא אמור להעלם, אלא אם כן מחקת. -
@פיתה
קוסמוס זה האתר לניהול מערכות של אביי ורבא.
תעשה חיפוש בפורום
(אני לא יודע אם הפונקציה הזאת היא בתשלום)
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
