• הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • קבלת התראות מהדפדפן
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private

    נפתר דרושה קומבינה | ניתוב שיחה לנציגים לפי זמינות שהם מגדירים

    עזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
    8
    33
    282
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • הגיבו כנושא
    התחברו בכדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • פ
      פלמנמוני @בניית אתרים נערך לאחרונה על ידי

      @בניית-אתרים אם נניח ששלוחת התור היא 1, תגדיר ככה בשלוחה שבה אתה רוצה שנציג יוסיף את עצמו:

      type=add_id_to_list
      add_id_to_list_location_list=/1/queue
      

      ובשלוחה שבה נציג מסיר את עצמו:

      type=remove_id_from_list
      remove_id_from_list_location_list=/1/queue.ini
      remove_id_from_list_mode=key_only
      remove_id_from_list_key=phone
      
      ב תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • ב
        בניית אתרים @פלמנמוני נערך לאחרונה על ידי

        @פלמנמוני זה עובד. אבל עכשיו איך עושים שכשמישהו נכנס לשלוחה 1( מעבר לנציג) אז זה יחייג לכל הנציגים עד שאחד עונה?

        פ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • פ
          פלמנמוני @בניית אתרים נערך לאחרונה על ידי

          @בניית-אתרים
          מודול תור

          ב תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • ב
            בניית אתרים @פלמנמוני נערך לאחרונה על ידי

            @פלמנמוני כשאין נציגים זמינים זה משמיע הודעה "אין מספרים לחיוג אנא הוסיפו מספרים לחיוג ונסו שנית" אני רוצה להחליף את ההודעה הזאת בהודעה שאני יעלה, הבעיה שההודעה שיש כברירת מחדל לא מופיע ברשימת הודעות בשלוחה, איך אני יכול בכל זאת להחליף את זה?

            פ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
            • פ
              פלמנמוני @בניית אתרים נערך לאחרונה על ידי פלמנמוני

              @בניית-אתרים זה מספר ההודעה של זה - M1460, תעלה הודעה אחרת עם שם זה.

              ב תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • ב
                בניית אתרים @פלמנמוני נערך לאחרונה על ידי

                @פלמנמוני שאלה אחרונה, אם אני רוצה לנציג יוכל בשלוחה 3 לחייג למספר כלשהו דרך המספר של המערכת שמי שמחייגים אליו יראה את המספר של המערכת ולא את הטלפון האישי של הנציג,
                חפרתי בפורום ולא מצאתי פתרון

                י פ 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • י
                  יהודה צ. כ. @בניית אתרים נערך לאחרונה על ידי

                  @בניית-אתרים כתב בדרושה קומבינה | ניתוב שיחה לנציגים לפי זמינות שהם מגדירים:

                  @פלמנמוני שאלה אחרונה, אם אני רוצה לנציג יוכל בשלוחה 3 לחייג למספר כלשהו דרך המספר של המערכת שמי שמחייגים אליו יראה את המספר של המערכת ולא את הטלפון האישי של הנציג,
                  חפרתי בפורום ולא מצאתי פתרון

                  שיחייג מהוירטואל פלוס שוב למערכת (כדי לבטל את הזיהוי) , ומשם לשלוחת ניתוביה.

                  ב תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                  • ב
                    בניית אתרים @יהודה צ. כ. נערך לאחרונה על ידי

                    @יהודה-צ-כ לא כל כך הבנתי איך, אתה יכול לפרט יותר?

                    י תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • י
                      יהודה צ. כ. @בניית אתרים נערך לאחרונה על ידי

                      @בניית-אתרים כתב בדרושה קומבינה | ניתוב שיחה לנציגים לפי זמינות שהם מגדירים:

                      @יהודה-צ-כ לא כל כך הבנתי איך, אתה יכול לפרט יותר?

                      הדרכה מפורטת

                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • פ
                        פלמנמוני @בניית אתרים נערך לאחרונה על ידי

                        @בניית-אתרים אפרט יותר את התגובה של @יהודה-צ-כ
                        תגדיר בשלוחה 3

                        type=add_id_to_list
                        add_id_to_list_location_list=/3/1/ext
                        add_id_to_list_value_type=EnterID
                        add_id_to_list_key=private_did_admin
                        add_id_to_list_value_change=yes
                        add_id_to_list_end_goto=1
                        

                        בשלוחה 3/1 תגדיר

                        type=private_did
                        private_did_admin=00
                        RecordCall=No
                        

                        כעת יוכל הנציג לחייג לכל אחד עם זיהוי המערכת, בתשלום יחידות.
                        ע"מ לחסוך את התשלום יש להמשיך:

                        צור בשלוחה 3/1 קובץ בשם PrivateDIDSpeedDial.ini ותכניס בו

                        1=המספר של הקו שלך
                        

                        כעת תגדיר בשלוחה הראשית הפניה לפי מחייג שאם המספר של הקו עצמו מתקשר הוא מופנה לשלוחה 0000, למשל, ותגדיר בשלוחה ההיא

                        type=nitoviya
                        

                        כעת מיד שהנציג נכנס הוא יקיש 1 וסולמית, ואז את מספר הפלאפון

                        ב תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                        • ב
                          בניית אתרים @פלמנמוני נערך לאחרונה על ידי

                          @פלמנמוני כתב בדרושה קומבינה | ניתוב שיחה לנציגים לפי זמינות שהם מגדירים:

                          צור בשלוחה 3/1 קובץ בשם PrivateDIDSpeedDial.ini ותכניס בו
                          1=המספר של הקו שלך

                          דבר ראשון לא הבנתי מה זה עושה, דבר שני כשהנציג נכנס למערכת וישר מקיש 1 סולמית זה לא עובד, הוא צריך להכנס לשלוחה 3 ואז לעשות חיוג מקוצר למספר של המערכת ואז אני מפנה אותו ישר לניתוביה,יש אפשרות לעשות שהוא מקיש 1 סולמית וזה עושה לו את המספר הוירטואלי וישר מפנה לניתוביה?

                          C תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                          • C
                            CUBASE @בניית אתרים נערך לאחרונה על ידי

                            @בניית-אחרי שאתה מגדיר פעם אחת את החיוג מקוצר לחיוג לניתוביה, זה נשאר גם לנציגים האחרים

                            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                            • פוסט ראשון
                              פוסט אחרון