• הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • קבלת התראות מהדפדפן
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private

    מחקו לי את קו התוכן שלי

    שאלות ועזרה הדדית
    8
    29
    193
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • הגיבו כנושא
    התחברו בכדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • י
      ישראל ברקוביץ נערך לאחרונה על ידי

      פתחתי קו תוכן ובעת הפתיחה אמרתי בשירות הלקוחות מפורש שהקו יהיה פעיל רק בבין הזמנים
      ויתכן מקרים שזה לא יהיה פעיל שלושה חודשים
      אך אתמול שמתי לב שהקו לא פעיל ומחקו לי אותו איך אני יכול לשחזר את הקו הזה עם אותו מספר שהיה לו?

      ז תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • ז
        זעליג @ישראל ברקוביץ נערך לאחרונה על ידי

        @ישראל-ברקוביץ יעלה לך כ600 שקל, תפנה לשירות הלקוחות

        ה תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • ה
          האקר המשופשף @זעליג נערך לאחרונה על ידי

          @זעליג
          תיקון 500 ש"ח
          ולא 600 ש"ח
          אם זה הכרחי לך

          ש תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • ש
            שולי @האקר המשופשף נערך לאחרונה על ידי

            @האקר-המשופשף נדמה לי שזה פעולת שחזור ופעולת שחזור אפשרית עד 30 או 90 יום מיום המחיקה אבל אני לא בטוח

            ה תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
            • ה
              האקר המשופשף @שולי נערך לאחרונה על ידי

              @שולי
              אם אתה משלם 500 שקל מסתמא זה אחרי חודשיים זה לא בחינם!
              אתה לא חושב?

              ש תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • ש
                שולי @האקר המשופשף נערך לאחרונה על ידי

                @האקר-המשופשף התשלום הוא על הביצוע, הביצוע אפשרי רק תוך X זמן מהמחיקה, (אם כמובן מדובר כאן בשחזור)

                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • י
                  ישראל ברקוביץ נערך לאחרונה על ידי

                  @זעליג @האקר-המשופשף @שולי
                  זה נראה לכם נורמלי שאני אמרתי בפירוש בהתחלה שהקו לא יהיה פעיל במשך הזמן אלא רק בבין הזמנים אז למה מחקו לי אותו שילמתי להם משהו כמו 20 - 30 ש"ח כדי שלא ימחקו לי אותו
                  אז מה אני צריך לשלם כזה סכום מטורף אין דרך אחרת?

                  ב תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • ב
                    בוס @ישראל ברקוביץ נערך לאחרונה על ידי

                    @ישראל-ברקוביץ אם כך, או שהם לא הבינו אותך נכון, או שזה נעשה בטעות.
                    אני ממליץ לך לפנות ישירות לשירות לקוחות במייל cs@yemot.co.il או בטלפון 0773137770 שלוחה 1 בין השעות 9:00-15:00

                    י תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                    • י
                      ישראל ברקוביץ @בוס נערך לאחרונה על ידי

                      @בוס התקשרתי הם אמרו שיעבירו את זה למנהל והוא יחזור אלי תוך 3 ימי עסקים [מה שלא קרה] שיבקשתי שיעשו את זה בכל זאת ניתקו עלי שהתקשרתי שוב ניתקו עלי מיד בלי אפשרות לדבר כלום
                      לא יודע מה איתך אני הזדעזעתי מהשירות שלהם

                      C י 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • C
                        CUBASE @ישראל ברקוביץ נערך לאחרונה על ידי

                        @ישראל-ברקוביץ בד"כ במייל הם יותר נחמדים, בטלפון זה כמה מוקדניות שלימדו אותם לומר "תשלח מייל"..

                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                        • י
                          י.ע @ישראל ברקוביץ נערך לאחרונה על ידי

                          @ישראל-ברקוביץ
                          אין בשחזור קווים אין שרות
                          פעם נציגה מחקה לי מערכת אמרו שיחזרו אלי וכו'
                          שורה תחתונה:
                          מה שקיבלתי זה שיוך המספר למערכת אחרת ללא תשלום.....
                          (וגם זה אחרי ויכוח ארוך...)

                          י תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                          • י
                            ישראל ברקוביץ @י.ע נערך לאחרונה על ידי

                            @י-ע כתב במחקו לי את קו התוכן שלי:

                            מה שקיבלתי זה שיוך המספר למערכת אחרת ללא תשלום.....

                            כלומר לו יצויר אני מקבל מספר אחר אז שמתקשרים אליו ישר מגיעים למערכת אחרת?

                            י תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                            • י
                              י.ע @ישראל ברקוביץ נערך לאחרונה על ידי

                              @ישראל-ברקוביץ
                              אתה מקבל שיוך של המספר הישן למערכת החדשה...

                              לא התחייבתי....
                              זה מה שקרה אצלי...
                              אבל דבר ראשון תבדוק אם המספר כבר נתפס ע"י מישהו.....

                              י תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                              • י
                                ישראל ברקוביץ @י.ע נערך לאחרונה על ידי

                                @י-ע כתב במחקו לי את קו התוכן שלי:

                                אבל דבר ראשון תבדוק אם המספר כבר נתפס ע"י מישהו.....

                                שאני מתקשר הוא דורש סיסמה , מה זה אומר?

                                C י 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                • C
                                  CUBASE @ישראל ברקוביץ נערך לאחרונה על ידי CUBASE

                                  @ישראל-ברקוביץ .... 😑

                                  איך אתה יודע שמחקו לך את הקו, ניסיתי להתחבר וזה כתב לך סיסמה שגויה?

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                  • י
                                    י.ע @ישראל ברקוביץ נערך לאחרונה על ידי

                                    @ישראל-ברקוביץ
                                    או שזה הקו שלך והוא דורש סיסמה כי ... הגדיר ככה!!!
                                    תנסה להיכנס לאתר...
                                    או שזה באמת של מישהו אחר כבר וזה כבר סיפור ארוך....
                                    אולי הו יסכים שרשימת תפוצה מסוימת שמתקשרת תעבור לקו שלך בניתוביה....

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                    • י
                                      ישראל ברקוביץ נערך לאחרונה על ידי

                                      @CUBASE @י-ע
                                      בקו שלי לא היה נדרש סיסמה ברגע שמתקשרים
                                      ומלבד זאת שאני מתחבר דרך האתר הוא כותב לי את זה
                                      "שם משתמש וסיסמה אינם נכונים או מערכת לא זמינה זמנית"
                                      ||אולי הו יסכים שרשימת תפוצה מסוימת שמתקשרת תעבור לקו שלך בניתוביה....
                                      למה שהוא יסכים?||

                                      י C 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                      • י
                                        י.ע @ישראל ברקוביץ נערך לאחרונה על ידי

                                        @ישראל-ברקוביץ
                                        אם יש לך רשימת תפוצה מסודרת מה אכפת לו שזה יעבור דרכו.....
                                        אבל צינתוקים לא תוכל לשלוח מהמספר הזה
                                        עדיף שתעדכן שהמספר הוחלף וזהו....

                                        י תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                        • C
                                          CUBASE @ישראל ברקוביץ נערך לאחרונה על ידי CUBASE

                                          @ישראל-ברקוביץ ניסיתי לעשות שחזור סיסמה?

                                          יכול להיות שאיכשהו מישהו עלה על הסיסמה ועשה שַׁמּוֹת..

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                          • י
                                            ישראל ברקוביץ נערך לאחרונה על ידי

                                            @י-ע עשיתי שיחזור סיסמה למייל
                                            והוא לא שולח

                                            C תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                            • פוסט ראשון
                                              פוסט אחרון