• הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • קבלת התראות מהדפדפן
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private

    חדש! מודול ניתוב שיחות לפי תור ללא עלות יחידות - שרשור מתעדכן

    חדש במערכת
    13
    36
    370
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • הגיבו כנושא
    התחברו בכדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • ה
      היועץ שלנו @פלמנמוני נערך לאחרונה על ידי

      @פלמנמוני אולי לתועלת הכלל תשים את הכל כאן, בצורה שניתנת להעתקה, ותקצר לכולם את התהליך. אני הראשון שמודה לך מראש...

      פ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • פ
        פלמנמוני @היועץ שלנו נערך לאחרונה על ידי

        @היועץ-שלנו אני לא מבין מה לא ברור בשרשור המקורי, אין ברור מזה

        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
        • א
          אבו @eliyahu נערך לאחרונה על ידי אבו

          @eliyahu איך שאני מבין זה לקחת את השלוחה queue המקורית ולהחליף לה רק את ה-type. חוץ מזה הכל (נראה לי) אותם הגדרות בדיוק (במה שעובד גם בשלוחה זו), אשמח אם יתקנו אותי

          @eliyahu כתב בחדש! מודול ניתוב שיחות לפי תור ללא עלות יחידות - שרשור מתעדכן:

          אם חסר משהו שאתה צריך, אפשר לבקש ונשתדל להוסיף בהקדם

          נשמח מאוד שיהיה הקלטת שיחות כמו בתור
          תודה רבה על הכל!!!
          עריכה: עכשיו אני רואה שההגדרות של שליחת המיילים עובדות כמו בתור, אבל, הוא שולח מייל ריק בלי פירוט אורך שיחה ועוד כמה פרטים ובלי ההקלטה של השיחה, נשמח מאוד שיעבוד כמו בתור, ושוב תודה רבה רבה!

          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • ק
            קו הרהיטים נערך לאחרונה על ידי

            ניסיתי להגדיר שהנציג יראה מספר קבוע מסויים [ מספר משנה למערכת ] וזה נותן לי את המספר של המתקשר

            פ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
            • פ
              פלמנמוני @קו הרהיטים נערך לאחרונה על ידי

              @קו-הרהיטים האם המספר מורשה לזיהוי יוצא?

              ק 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • ק
                קו הרהיטים @פלמנמוני נערך לאחרונה על ידי

                @פלמנמוני מספר משנה

                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • ק
                  קו הרהיטים @פלמנמוני נערך לאחרונה על ידי

                  @פלמנמוני אלו ההגדרות

                  type=routing_queue
                  
                  P-054XXXXXX=0733XXXXX
                  

                  וזה מחייג אבל ממספר המתקשר

                  פ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • פ
                    פלמנמוני @קו הרהיטים נערך לאחרונה על ידי פלמנמוני

                    @קו-הרהיטים הגדרה זו כן עובדת?

                    queue_caller_id=0773137770
                    

                    ואיפה הגדרתם את ההגדרה הנ"ל, באיזה קובץ?

                    ק תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • ק
                      קו הרהיטים @פלמנמוני נערך לאחרונה על ידי

                      @פלמנמוני כן ההגדרה עובדת
                      והגדרתי את זה בקובץ ההגדרות בשלוחה

                      פ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • פ
                        פלמנמוני @קו הרהיטים נערך לאחרונה על ידי

                        @קו-הרהיטים כתב בחדש! מודול ניתוב שיחות לפי תור ללא עלות יחידות - שרשור מתעדכן:

                        והגדרתי את זה בקובץ ההגדרות בשלוחה

                        אז מה הפלא, ההגדרה P-054XXXXXX=0733XXXXX אמורה להיות בקובץ QueueCallerIds.ini

                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                        • 8
                          8503524 @eliyahu נערך לאחרונה על ידי

                          @eliyahu היי
                          אין הגדרה למעבר בסיום השיחה
                          אלא כשהנציג מנתק
                          השלוחה מפנה אותו עוד פעם לחיוג לנציג

                          E תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                          • הוזכר על-ידי  פ פיתה 
                          • E
                            eliyahu ניהול @clickphone נערך לאחרונה על ידי

                            @clickphone כתב בחדש! מודול ניתוב שיחות לפי תור ללא עלות יחידות - שרשור מתעדכן:

                            @eliyahu לא הבנת או שלא הובנתי נכון, אני מתכוון לשאול האם יש משהו "דרמטי" במודול שהשתנה ואנחנו צריכים לדעת על כך

                            כמו שכתבתי בהתחלה: המודול הוא בעל מאפיינים זהים שמבוסס טכנולוגיה שונה.

                            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                            • א
                              אופיר @eliyahu נערך לאחרונה על ידי אופיר

                              @eliyahu כתב בחדש! מודול ניתוב שיחות לפי תור ללא עלות יחידות - שרשור מתעדכן:

                              אין בו עלות יחידות בחיוג ליעדים בישראל עד להודעה חדשה כאן בפורום

                              יש צפי לגביית תשלום, או שזה 'על כל מקרה'?...

                              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                              • E
                                eliyahu ניהול @היועץ שלנו נערך לאחרונה על ידי

                                @היועץ-שלנו כתב בחדש! מודול ניתוב שיחות לפי תור ללא עלות יחידות - שרשור מתעדכן:

                                @eliyahu זה אמור להיות בחינם לטווח ארוך? פשוט צריך לדעת האם להשקיע בבניית המערכת

                                כרגע המודול הוא ללא עלות יחידות עד להודעה חדשה.
                                אני לא יודע מתי יתחילו לגבות תשלום, אבל אם זה יקרה - יודיעו על זה פה.

                                אגב, גם מודול API שפורסם לפני יותר מ-7 שנים נכתב שהוא חינם בצורה זמנית וזה נשאר ככה עד עכשיו 🙂

                                א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 4
                                • E
                                  eliyahu ניהול @8503524 נערך לאחרונה על ידי

                                  @8503524 תנסה להעתיק הגדרות מהמודול הישן ולראות אם עובד

                                  8 תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                  • א
                                    אופיר @eliyahu נערך לאחרונה על ידי

                                    @eliyahu כתב בחדש! מודול ניתוב שיחות לפי תור ללא עלות יחידות - שרשור מתעדכן:

                                    אני לא יודע מתי יתחילו לגבות תשלום

                                    לא יודע 'מתי' או לא יודע 'האם'?
                                    סליחה על ההצקה, אבל זה משנה...

                                    E תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                    • E
                                      eliyahu ניהול @אופיר נערך לאחרונה על ידי eliyahu

                                      @אופיר ייתכן ובעתיד יהיה תשלום, ולכן כתבתי שאם יהיה שינוי ידיעו על זה פה בפורום.
                                      אין לי כ"כ מה להוסיף מעבר לזה.

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                      • מ
                                        מוטי לוין @eliyahu נערך לאחרונה על ידי

                                        @eliyahu האם יהיה אפשרות של הקלטת השיחות?

                                        E תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                        • E
                                          eliyahu ניהול @מוטי לוין נערך לאחרונה על ידי

                                          @מוטי-לוין למה לא?
                                          לדעתי כבר יש הקלטת שיחות

                                          מ א 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                          • מ
                                            מוטי לוין @eliyahu נערך לאחרונה על ידי מוטי לוין

                                            @eliyahu כרגע אין הקלטת שיחה
                                            בדקתי עכשיו רשום בדוח שזה נשמר בTrash/QueueRecord
                                            אך זה לא נשמר שם
                                            819a16e5-2e20-4046-9a07-e7809d49d865-image.png

                                            וגם שיהיה אפשרות שישלח את ההקלטה למייל

                                            והאם שייך להוסיף אפשרות של תפריט לנציגים (queue_answer_tfr)?

                                            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                            • פוסט ראשון
                                              פוסט אחרון