לא נפתר דחוף!!! מאזינים נחסמים מרשי"ת אוטומאטי!! ⛔🚫
-
יש לי בעיה במערכת - ואני מוכן לשלם לכל העוזר בפרטי - בדחיפות!!
יש לי רשי"ת על פיה מבוסס מאזיני המערכת. נניח רשימת תפוצה מס' 3.
לאחרונה, מבלי כל סיבה הנראית לעין, מספרים הופכים ממצב 'פעיל' למצב 'חסום',
זאת מבלי שנגעתי כלל ברשימה.
זה כבר קרה לי בעבר ברשי"ת מסויימת, וכמה שניסיתי לתקנה - לא הצלחתי,
כעת מדובר במשהו יותר קריטי.
אשמח דחוף לעזרה!!! -
@פלוס זה נראה שאתה מדבר על משהו קריטי ודחוף מאוד,
אז יש לי רעיון בינתיים לעזרה ראשונה,
יש לי קוד PHP של ניהול רשימות תפוצה, - שעל ידו אתה יכול להכין לינק מהיר בדפדפן / או לחילופין להכניס את הלינק לשלוחה מסויימת במערכת, - והלינק יהפוך לך את המספרים הרצויים (כפי שאתה מגדיר מראש) לפעילים, בכל פעם שתפעיל את הלינק, (ובינתיים תוכל להפעיל את הלינק בכל שעה למשל, עד שתצליח לסדר את הבעייה).
-
@פלוס לי זה גם קרה בעבר ומה שזכור לי בזמנו זה נבע מכך שאותם מספרים היו בשני רשימות תפוצה במקביל וברשימה השניה הגדרתי את מודל הסרה מרשימת תפוצה אך הגדרתי את ההגדרה הראשונה ולא השניה

מה שגרם למספרים להחסם בכל רשימות התפוצה כמו שכתוב מפורש כאן
️הפתרון שאז עשיתי הוא השתמשתי עם המודל הזה כדי לאשר מחדש את ההתראות מהמערכת
בהצלחה -
@פישל
מאז ומעולם היו מספרים שכתובים בשני הרשימות.
הפלא שזה קרה פיתאום, והפלא שזה קורה גם למספרים חדשים שזה עתה נכנסו למערכת... -
אשמח לעזרה דחופה בנושא - עם תשלום כמובן.
תודה!! -
@פלוס לא מכיר פתרון אחר חוץ מהמודל הנ"ל
-
@פלוס אני משתמש בקביעות עם שיגור המון קמפיינים באופן שוטף, ומעולם לא נתקלתי בבאג כזה,
ולכן סביר להניח שיש לך איזו הגדרה בעייתית באחת השלוחות,ותוכל לבדוק זאת ע"י עיון בדוחות של שיחות נכנסות, - תסתכל איזה מספרים נחסמו לך, ותבדוק בדו"ח באיזה שלוחות הם הסתובבו, עד שתמצא את הבעייה.
בהצלחה
-
@פלוס
קיים פתרון פשוט לבעיה המאפשר כניסה למערכת גם למספרים שהוגדרו כחסומים .יש להוסיף את ההגדרה הבאה לקובץ הראשי של המערכת :
check_template_filter_blocked_enter=yes
שימו לב: הגדרה זו תאפשר כניסה למערכת לכל המספרים החסומים, כולל אלו שנחסמו במכוון על ידכם בעבר.
מקווה שעזרתי
-
@פלוס
תפנה אלי cs@ivr-havaya.com
יש לי כעיון מסוים לבדוק, מקווה שאוכל לעזור -
@מוזר
זה מה שעשיתי בינתיים,
אבל עדיין...
אני רוצה שחלק כן יהיו חסומים.
אני צריך פיתרון - לא כיבוי שריפות...
אשמח מאוד! -
@זאביק קשה לי לומר את זה,
כי זה קורה פיתאום - ולכמה בבת אחת, ואז עוד ועוד...
זאת מבלי שנגעתי בהגדרות המערכת. -
הנושא סומן כשאלה פ פלוס
-
@פלוס
אם מדובר במערכת פשוטה וקטנה (לדוגמה, מערכת טלפון ביתית קטנה ), אני מוכן לעזור לך להגדיר את הכל מחדש בכיף.
לעומת זאת, אם מדובר במערכת גדולה יותר (כמו מרכזייה עסקית מורכבת עם שלוחות רבות), הדרך הטובה ביותר היא לנסות להגדיר את הכל מחדש מהיסוד. סביר להניח שמדובר בטעות מסוימת שנפלה בהגדרות – ייתכן שישנה שלוחה מסוימת שלא הוגדרה כראוי, או כל פרמטר אחר שגורם לתקלה, גם אם נראה ש "הכל עבד לפניכן" לפעמים זה רק נראה
טיפ כללי:
במערכות גדולות, נסה לבודד את מקור הבעיה:
בדוק שלוחה/רכיב בודד: האם הבעיה חוזרת על עצמה גם בהגדרת שלוחה חדשה ונקייה?
השווה להגדרות עובדות: האם יש הבדל קטן ונסתר בין ההגדרות של שלוחה עובדת לבין זו שאינה עובדת?
האם תוכל לפרט לי קצת יותר על סוג המערכת וגודלה כדי שאוכל לעזור לך באופן ספציפי יותר?
בהצלחה
-
@מוזר
מערכת עם אינספור שלוחות, הגדרות, רשי"ת, ועוד עד אין קץ...
לעשות הכל מהתחלה, זה לזכור בכל מקום היכן מונח מספר הרשימה...
לכן אני יודע שזה משהו של מאמץ - ולכן אני מוכן לשלם. -
@פלוס אתה בטוח שלא השתמשת במודול שמאפשר לחסום מאזינים?
בעבר העלתי קובץ שמאפשר לחפש מחרוזות בתוך כל ההגדות שבקו, תיקח אותו ותערוך אותו שיחפש דברים שיכולים להיות קשורים
https://f2.freeivr.co.il/assets/uploads/files/1758408549278-yemot_extini_scanner-3-2.html -
@עידו כתב בדחוף!!! מאזינים נחסמים מרשי"ת אוטומאטי!!

:מחורזות
מה זה אומר?
אשמח אם תדריך אותי בפרטי.
התסכים? -
@פלוס אני לא מתמצא ברשי"ת.
תעשה רשימת מילים שיכולות לתת כיוון או להוות בעיה ותשלח לי, אשתדל בל"נ. -
@פלוס אל תצביע בעד, תעשה רשימה...
שם רשי"ת הבעייתית, הגדרות שיכולות להיות בעיתייות, הגדרות של חסימה וכו'.