• דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private
    • הרשמה
    • התחברות

    מודול sip - הגדרות לחיוג למחשב💻

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר נפתר עזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
    149 פוסטים 5 כותבים 1.3k צפיות 1 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • I מנותק
      isi @לימוד בתורת מרן
      נערך לאחרונה על ידי

      @לימוד-בתורת-מרן כתב במודול sip - הגדרות לחיוג למחשב💻:

      @isi
      לי מוכגר כך יעבוד ?
      1e7d23b1-c6d9-4789-aa96-5470eda3a5e1-image.png

      יש כאן כמה דברים שזה מוגדר אחרת מאיך שאני מראה בצילום מסך למעלה.
      לכן, אם זה לא עובד לך, תשווה את זה למה ששמתי למעלה.

      ל תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • I מנותק
        isi @לימוד בתורת מרן
        נערך לאחרונה על ידי

        @לימוד-בתורת-מרן כתב במודול sip - הגדרות לחיוג למחשב💻:

        @פלוס
        עכשיו גם לי הכך עובד כתוב מקוון..
        אבל בשלוחה אומר האי אקס לא קיים
        שלח מייל לימות בשביל שנינו
        אולי צריך אישור מיוחד

        לא חושב שצריך אישור מיוחד.
        לכאורה משהו בשלוחה מוגדר לא נכון.

        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • ל מנותק
          לימוד בתורת מרן @isi
          נערך לאחרונה על ידי

          @isi
          אומר בשלוחה משתמש אי אקס לא קיים אנא פנה לשירות לקוחות
          ומהחייגן שמחייג יש שקט

          I תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • I מנותק
            isi @לימוד בתורת מרן
            נערך לאחרונה על ידי isi

            @לימוד-בתורת-מרן כתב במודול sip - הגדרות לחיוג למחשב💻:

            @isi
            אומר בשלוחה משתמש אי אקס לא קיים אנא פנה לשירות לקוחות
            ומהחייגן שמחייג יש שקט

            האם שמת בשלוחה את ההגדרות שהדבקתי כאן באשכול כמה הודעות קודם? (אם אתה משתמש בהגדרות שהדבקתי תמחק את השורה של קובץ בהמתנה כי קובץ זה לא קיים כבר, וכן תבדוק שחשבון הסיפ שלך אכן מספר 200)
            אם אכן כך, ובכל אופן זה כך אומר אז זה מוזר. תפנה לשירות לקוחות, ותעדכן מה ענו לך שם.

            ל תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
            • ל מנותק
              לימוד בתורת מרן @isi
              נערך לאחרונה על ידי

              @isi
              e64bca41-a62e-4089-ba9a-11127ab0d54f-image.png

              ל תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • ל מנותק
                לימוד בתורת מרן @לימוד בתורת מרן
                נערך לאחרונה על ידי

                @isi
                מוגדר בשלוחה כך

                ;שיחות מהמחשב
                type=sip
                 
                ;מחייג למס יוזר של המערכת
                account_dial_number=200
                 
                 
                ;הקלטת שיחות
                sip_record=yes
                ;שישלח למייל
                sip_send_mail=yes
                
                ל 3 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • ל מנותק
                  לימוד בתורת מרן @לימוד בתורת מרן
                  נערך לאחרונה על ידי

                  כותב סיסמא שגויה מתי שושה אפשר שיחות מהדפדדפן

                  ל תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • ל מנותק
                    לימוד בתורת מרן @לימוד בתורת מרן
                    נערך לאחרונה על ידי

                    @isi
                    צריך לעשות אפשר שיחות מהדפדפן או לא?

                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • ל מנותק
                      לימוד בתורת מרן @לימוד בתורת מרן
                      נערך לאחרונה על ידי

                      @isi
                      כי שלוחץ אפשר שיחות ..
                      כותב סיסמא שגויה

                      I פ 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • I מנותק
                        isi @לימוד בתורת מרן
                        נערך לאחרונה על ידי

                        @לימוד-בתורת-מרן לא הבנתי

                        1. על מה אתה לוחץ
                        2. ומה זה קשור להגדרות בשלוחה?
                        ל 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                        • ל מנותק
                          לימוד בתורת מרן @isi
                          נערך לאחרונה על ידי

                          @isi
                          מה זה לוחץ להראות לך צילום של התוכנה?

                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                          • ל מנותק
                            לימוד בתורת מרן @isi
                            נערך לאחרונה על ידי

                            @isi
                            מראה כך אבל בפועל יש שקט
                            1c9c6773-e17d-470c-9863-001e2198310f-image.png
                            וצילום של ההגדרות
                            f211ffcb-32fc-44ff-a23d-53a277eac919-image.png
                            וצילום של מרכזיה עיסקית
                            1f1cfcdf-b03d-49e5-b9b0-a070fee63daa-image.png
                            וצילום של השלוחה
                            512eea82-ce95-42b8-b9c6-8148c0d7b934-image.png

                            I י 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                            • פ מנותק
                              פלוס @לימוד בתורת מרן
                              נערך לאחרונה על ידי

                              @לימוד-בתורת-מרן כתב במודול sip - הגדרות לחיוג למחשב💻:

                              @isi
                              כי שלוחץ אפשר שיחות ..
                              כותב סיסמא שגויה

                              אותה בעיה כמו שלי, כמו שאז נדברתי איתך.

                              ל 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                              • ל מנותק
                                לימוד בתורת מרן @פלוס
                                נערך לאחרונה על ידי

                                @פלוס
                                בא נשלח מייל לימות

                                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                • ל מנותק
                                  לימוד בתורת מרן @פלוס
                                  נערך לאחרונה על ידי

                                  @פלוס
                                  אני גם הבנתי למה כי הסיסמא זה אותיות קטנות וגדולות באנגלית
                                  ושאתה עושה אפשר שיחות מהדפדפן
                                  זה משתנה ל הסיסמה לא מוצגת בשימוש עם שיחות בדפדפן
                                  ולכן זה לא מזהה את הסיסמא

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                  • I מנותק
                                    isi @לימוד בתורת מרן
                                    נערך לאחרונה על ידי isi

                                    @לימוד-בתורת-מרן כתב במודול sip - הגדרות לחיוג למחשב💻:

                                    @isi
                                    מראה כך אבל בפועל יש שקט
                                    1c9c6773-e17d-470c-9863-001e2198310f-image.png
                                    וצילום של ההגדרות
                                    f211ffcb-32fc-44ff-a23d-53a277eac919-image.png
                                    וצילום של מרכזיה עיסקית
                                    1f1cfcdf-b03d-49e5-b9b0-a070fee63daa-image.png
                                    וצילום של השלוחה
                                    512eea82-ce95-42b8-b9c6-8148c0d7b934-image.png

                                    1. תמחק את השורה של מוזיקה בהמתנה. אין שם שום מוזיקה והשורה הזו היא שגיאה. נסה ותאמר אחר כך.
                                    2. בהגדרות התוכנה יש דברים שאצלך מוגדרים אחרת מהצילום מסך אצלי. נסה לעשות כמו אצלי. למשל 'מוביל', אצלך זה TCP ואצלי UDP
                                    3. במחשב אצלך דברים אחרים אתה שומע תקין?
                                    4. תוסיף בהגדרות בשלוחה הגדרה מה יקרה אחרי הסיפ.
                                    ל תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                    • ל מנותק
                                      לימוד בתורת מרן @isi
                                      נערך לאחרונה על ידי

                                      @isi
                                      עשיתי ולא עוזר ..
                                      לכן שינתי לפי הבינה מאוחר מידי אני אנסה שוב
                                      יותר מאוחר
                                      ולגבי השלוחה

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                      • ל מנותק
                                        לימוד בתורת מרן @פלוס
                                        נערך לאחרונה על ידי

                                        @isi
                                        כתוב לי מקוון
                                        ובשיחה מחובר ואחרי 3 שניות זה מתנתק

                                        מצורף צילום הגדרות
                                        7b20ac08-d2f8-4101-8d8d-1cfe5f40eb3f-image.png

                                        I תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                        • I מנותק
                                          isi @לימוד בתורת מרן
                                          נערך לאחרונה על ידי isi

                                          @לימוד-בתורת-מרן כאן נראה כעת מוגדר תקין. מה מוגדר בשלוחה?
                                          מה שצירפת למעלה לא טוב. סידרת את זה?

                                          ל תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                          • ל מנותק
                                            לימוד בתורת מרן @isi
                                            נערך לאחרונה על ידי לימוד בתורת מרן

                                            @isi
                                            עזוב בשלוחה קודם להוציא שלוחות מהתוכנה
                                            ובשלוחה

                                            ;שיחות סיפ
                                            type=sip
                                             
                                            ;מחייג למס יוזר של המערכת
                                            account_dial_number=200
                                            
                                             
                                            ;הקלטת שיחות
                                            sip_record=yes
                                            ;שישלח למייל
                                            sip_send_mail=yes
                                            

                                            ואומר לי בשלוחה כמו @פלוס
                                            משתמש האי אקס אינו קיים ....
                                            ושמוציא שעחה מהתוכנה כותב מחובר 3 שנעות ומתנתק

                                            I תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0

                                            שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                            נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                            בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                            הרשמה התחברות
                                            • פוסט ראשון
                                              פוסט אחרון