אפשרות מעבר לשלוחה אחרת נוספת בסיום הקלטה - record
-
ב"ה
ברירת מחדל
בתפריט האפשרויות לאחר ההקלטה, כשלוחצים 2 עוברים לאישור ההקלטה וחזרה שלב אחורה.
כדי שיעבור לשלוחה אחרת, יש להגדיר:record_end_goto=/1במקש 7 ניתן לעבור לשלוחה אחרת נוספת.
חובה להגדיר לאן ילך בסיום
record_end_goto_2=/2אם לא מוגדר, ישמיע הודעה
M3344לא מוגדר שלוחה להעברה
ניתן לשנות את המקשים בתפריט, כמבואר בשרשור המודול.
הערך להגדרת המעבר הנוסף הוא:end_goto_2menu_record_options_5=end_goto_2בדוגמה, שלוחה 5 מעבירה לשלוחה אחרת נוספת.
בהגדרת מעבר ההקלטה לשלוחה אחרת (move_record),
ניתן להגדיר שבסיום, המאזין יעבור לשלוחה שונה מהרגיל.
יש להגדירmove_record_end_goto_2=yes record_end_goto_2=/2
בהוספות הנ"ל,
ניתן לעשות שבהקשה על 2 עובר לאישור ההקלטה ולאחר מכן להפעלת צינתוק
ובהקשה על 7 שיאשר את ההודעה וילך לשלוחה אחת אחורה.עודכן בשרשור המודול.
-
@אלחנן1 קצת לא ברור מה הכוונה 7
בכל אופן אם הבנתי נכון מדובר על שני אופציות למעבר בסיום ההקלטה
(בעצם נועד עבור הקלטה וצינתוק או להקלטה בלי צינתוק) -
מקש 7 היא הברירת מחדל.
ניתן לשנות את המקשים כמו שכתוב בשרשור המודול.
ההוספה נועדה שיהיה אפשרות בחירה לצינתוק או בלי צינתוק -
חק ביותר תודה רבה על הפיתוחים
-
@אלחנן1 וואו!!!
תודה רבבבבה רבה -
@אלחנן1לתשומת ליבך!! הוספת את האפשרות הזו במודל הקלטת אך הכל כתוב שם פעמיים
תודה -
@שולי אמר באפשרות מעבר לשלוחה אחרת נוספת בסיום הקלטה - record:
@אלחנן1לתשומת ליבך!! הוספת את האפשרות הזו במודל הקלטת אך הכל כתוב שם פעמיים
תודהצודק
תוקן -
הגדרה נוספת
בהגדרת מעבר ההקלטה לשלוחה אחרת (move_record),
ניתן להגדיר שבסיום, המאזין יעבור לשלוחה שונה מהרגיל.
יש להגדירmove_record_end_goto_2=yes record_end_goto_2=/2 -
@אלחנן1 כל הכבוד
שדרוג משמעותי! -
כל הכבוד תודה רבה
-
@אלחנן1 תודה רבה שוב - אם אפשר להגדיר גם ב- record_end_goto_2=/2 שישמיע בסוף את הודעת המערכת ההודעה הוקלטה בהצלחה.
-
@רבי-יצחק אמר באפשרות מעבר לשלוחה אחרת נוספת בסיום הקלטה - record:
@אלחנן1 תודה רבה שוב - אם אפשר להגדיר גם ב- record_end_goto_2=/2 שישמיע בסוף את הודעת המערכת ההודעה הוקלטה בהצלחה.
בשמחה

אתה יכול להגדיר שישמעו את ההודעה הזאת.
תסתכל בשרשור המודול -
@אלחנן1 טעות שלי, שמתי הודעה שקטה.
תודה על החידוש היה מאוד מתבקש.
-
אם אני רוצה שמקש 2 יהיה אישור הודעה ומעבר לצינתוק
ומקש 5 יהיה אישור הודעה ומעבר לשלוחה הראשית -
@אברהם-אבנר יש לך כאן
-
@רבי-יצחק
תודה
פשוט לא היה מוסבר כ"כ ולא הבנתי שצריך שתי הגדרות, אחת של הלחצן אחרי ההקלטה ואחת לאן ילך אחרי
שוב תודה -
עדכון קטן
תוקן הבאג שלא היה ניתן להגדיר את כל מקשי תפריט האפשרויות.
-
@אלחנן1 תודה
ובכלל תודה על הכל -
@אלחנן1 אמר באפשרות מעבר לשלוחה אחרת נוספת בסיום הקלטה - record:
@רבי-יצחק אמר באפשרות מעבר לשלוחה אחרת נוספת בסיום הקלטה - record:
@אלחנן1 תודה רבה שוב - אם אפשר להגדיר גם ב- record_end_goto_2=/2 שישמיע בסוף את הודעת המערכת ההודעה הוקלטה בהצלחה.
בשמחה

אתה יכול להגדיר שישמעו את ההודעה הזאת.
תסתכל בשרשור המודולאיזה הודעת מערכת זה?
כי אני הגדרתי שבמקש 7 הוא עובר לשלוחה ששם שומעים הודעה "ההודעה הוקלטה..." יש משהו יותר פשוט? -
@שלמה1155
שמיעת מספר הקובץ שהוקלטכדי שהמאזין לא ישמע את הודעה M1010 (הקלטתם בהצלחה את קובץ מספר x), ולא ישמע את מספר הקובץ החדש שהוקלט - יש להגדיר:
say_record_number=noואז ישמע רק את ההודעה
M1452(ההודעה הוקלטה בהצלחה), וימשיך הלאה.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות