חדש ! לינק קשיח בהקלטות רגילות /הקלטה ל 2 שלוחות
-
המשתמש @sh774
גילה שגם בהקלטות רגילות (כלומר לא קמפיין)
אם מגדיריםhard_link=yesזה מקליט ל 2 תיקיות
ולא רק לינק! -
-
-
-
@פיסטוק-חלבי בדוק ומנוסה
אתה יכול לבדוק בעצמך -
אשמח אם מישהו יבדוק ב FTP ליתר בטחון
-
@פיסטוק-חלבי
זה ההגדרה, אחרת למה יש את זה בנוסף לcopy_record_link=
כבר תקופה ארוכה (לפחות חודשיים) משתמש ועובד חלק -
-
חזק ביותר!!!
-
@מתעניין אמר בחדש ! לינק קשיח בהקלטות רגילות /הקלטה ל 2 שלוחות:
המשתמש @sh774
גילה שגם בהקלטות רגילות (כלומר לא קמפיין)
אם מגדיריםhard_link=yesזה מקליט ל 2 תיקיות
ולא רק לינק!אפשר גם לשלוש??
-
@מתעניין אמר בחדש ! לינק קשיח בהקלטות רגילות /הקלטה ל 2 שלוחות:
המשתמש @sh774
גילה שגם בהקלטות רגילות (כלומר לא קמפיין)
אם מגדיריםhard_link=yesזה מקליט ל 2 תיקיות
ולא רק לינק!איך בחרים איזה תיקיות להקליט???
-
@מאיר-האלוף אמר בחדש ! לינק קשיח בהקלטות רגילות /הקלטה ל 2 שלוחות:
איך בחרים איזה תיקיות להקליט???
א׳ זה שאלה לפה
ב׳ תקרא את מודול הקלטות שוב. זה תוספת, לא מודול בפני עצמו@מאיר-האלוף אמר בחדש ! לינק קשיח בהקלטות רגילות /הקלטה ל 2 שלוחות:
אפשר גם לשלוש??
אני רואה שראית את זה כבר - יש את המודול ש @אהרן-שובקס בנה - https://f2.freeivr.co.il/post/29785
-
@עץ-השדה אמר בחדש ! לינק קשיח בהקלטות רגילות /הקלטה ל 2 שלוחות:
@מאיר-האלוף אמר בחדש ! לינק קשיח בהקלטות רגילות /הקלטה ל 2 שלוחות:
איך בחרים איזה תיקיות להקליט???
א׳ זה שאלה לפה
ב׳ תקרא את מודול הקלטות שוב. זה תוספת, לא מודול בפני עצמו@מאיר-האלוף אמר בחדש ! לינק קשיח בהקלטות רגילות /הקלטה ל 2 שלוחות:
אפשר גם לשלוש??
אני רואה שראית את זה כבר - יש את המודול ש @אהרן-שובקס בנה - https://f2.freeivr.co.il/post/29785
אני לא מבין את המודל של @אהרן-שובקס
-
@מאיר-האלוף
מה לא הבנת? -
@אהרן-שובקס אמר בחדש ! לינק קשיח בהקלטות רגילות /הקלטה ל 2 שלוחות:
@מאיר-האלוף
מה לא הבנת?ממאיר האלוף 2 minutes ago
@אהרן-שובקס אמר בחדש!!! הקלטת הודעה לכמה שלוחות שתרצו ללא הגבלה!:השלוחות אליהם תרצו להעלות את ההקלטה:
api_add_1=path=2-4ואם אני רוצה לשתי הקלטות אז לשנות את ה
_add_1ל
_add_2???
-
@מאיר-האלוף
לא אם אתה רוצה להעלות רק לשלוחה 2 אז אתה שם :api_add_1=path=2ואם אתה רוצה שיעלה גם ל2 וגם ל4 אז אתה שם:
api_add_1=path=2-4ואם אתה רוצה שיעלה גם ל2 וגם ל4 וגם ל6 אז תשים:
api_add_1=path=2-4-6 -
@אהרן-שובקס אמר בחדש ! לינק קשיח בהקלטות רגילות /הקלטה ל 2 שלוחות:
@מאיר-האלוף
לא אם אתה רוצה להעלות רק לשלוחה 2 אז אתה שם :api_add_1=path=2ואם אתה רוצה שיעלה גם ל2 וגם ל4 אז אתה שם:
api_add_1=path=2-4ואם אתה רוצה שיעלה גם ל2 וגם ל4 וגם ל6 אז תשים:
api_add_1=path=2-4-6אאאאאההה ואם לשלוחה 2/1 אז לכתוב / ??
-
@מאיר-האלוף
נכון -
-
@מאיר-האלוף
ככה זה טוב?
כאילו גם ההגדרה הראשונה וגם זאת
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות