• דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private
    • הרשמה
    • התחברות

    חדש ! לינק קשיח בהקלטות רגילות /הקלטה ל 2 שלוחות

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר טיפים עצות והדגמות מהמשתמשים
    23 פוסטים 10 כותבים 1.3k צפיות 4 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • מתענייןמ מנותק
      מתעניין
      נערך לאחרונה על ידי

      המשתמש @sh774
      גילה שגם בהקלטות רגילות (כלומר לא קמפיין)
      אם מגדירים

      hard_link=yes
      

      זה מקליט ל 2 תיקיות
      ולא רק לינק!

      ש פ מ 4 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
      • א מנותק
        איש יהודי טוב
        נערך לאחרונה על ידי

        אלף 👍 👍 👍 👍 👍 👍 ל @מתעניין ול @sh774

        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
        • ש מנותק
          שאול @מתעניין
          נערך לאחרונה על ידי

          @מתעניין @sh774 👍

          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
          • פ מנותק
            פיסטוק חלבי @מתעניין
            נערך לאחרונה על ידי

            @מתעניין @sh774
            מישהו יודע/בדק האם כאשר מוחקים אחד השני לא נמחק???

            מתענייןמ ע 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
            • מתענייןמ מנותק
              מתעניין @פיסטוק חלבי
              נערך לאחרונה על ידי

              @פיסטוק-חלבי בדוק ומנוסה
              אתה יכול לבדוק בעצמך

              פ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
              • מתענייןמ מנותק
                מתעניין
                נערך לאחרונה על ידי מתעניין

                אשמח אם מישהו יבדוק ב FTP ליתר בטחון

                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                • ע מנותק
                  עץ השדה @פיסטוק חלבי
                  נערך לאחרונה על ידי עץ השדה

                  @פיסטוק-חלבי
                  זה ההגדרה, אחרת למה יש את זה בנוסף ל copy_record_link=
                  כבר תקופה ארוכה (לפחות חודשיים) משתמש ועובד חלק

                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                  • פ מנותק
                    פיסטוק חלבי @מתעניין
                    נערך לאחרונה על ידי

                    @מתעניין @עץ-השדה
                    👍 👍 👍 👍

                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                    • O מנותק
                      oror053
                      נערך לאחרונה על ידי

                      חזק ביותר!!!

                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                      • מ מנותק
                        מאיר האלוף מורחק @מתעניין
                        נערך לאחרונה על ידי

                        @מתעניין אמר בחדש ! לינק קשיח בהקלטות רגילות /הקלטה ל 2 שלוחות:

                        המשתמש @sh774
                        גילה שגם בהקלטות רגילות (כלומר לא קמפיין)
                        אם מגדירים

                        hard_link=yes
                        

                        זה מקליט ל 2 תיקיות
                        ולא רק לינק!

                        אפשר גם לשלוש??

                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                        • מ מנותק
                          מאיר האלוף מורחק @מתעניין
                          נערך לאחרונה על ידי

                          @מתעניין אמר בחדש ! לינק קשיח בהקלטות רגילות /הקלטה ל 2 שלוחות:

                          המשתמש @sh774
                          גילה שגם בהקלטות רגילות (כלומר לא קמפיין)
                          אם מגדירים

                          hard_link=yes
                          

                          זה מקליט ל 2 תיקיות
                          ולא רק לינק!

                          איך בחרים איזה תיקיות להקליט???

                          ע תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                          • ע מנותק
                            עץ השדה @מאיר האלוף
                            נערך לאחרונה על ידי

                            @מאיר-האלוף אמר בחדש ! לינק קשיח בהקלטות רגילות /הקלטה ל 2 שלוחות:

                            איך בחרים איזה תיקיות להקליט???

                            א׳ זה שאלה לפה
                            ב׳ תקרא את מודול הקלטות שוב. זה תוספת, לא מודול בפני עצמו

                            @מאיר-האלוף אמר בחדש ! לינק קשיח בהקלטות רגילות /הקלטה ל 2 שלוחות:

                            אפשר גם לשלוש??

                            אני רואה שראית את זה כבר - יש את המודול ש @אהרן-שובקס בנה - https://f2.freeivr.co.il/post/29785

                            מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                            • מ מנותק
                              מאיר האלוף מורחק @עץ השדה
                              נערך לאחרונה על ידי

                              @עץ-השדה אמר בחדש ! לינק קשיח בהקלטות רגילות /הקלטה ל 2 שלוחות:

                              @מאיר-האלוף אמר בחדש ! לינק קשיח בהקלטות רגילות /הקלטה ל 2 שלוחות:

                              איך בחרים איזה תיקיות להקליט???

                              א׳ זה שאלה לפה
                              ב׳ תקרא את מודול הקלטות שוב. זה תוספת, לא מודול בפני עצמו

                              @מאיר-האלוף אמר בחדש ! לינק קשיח בהקלטות רגילות /הקלטה ל 2 שלוחות:

                              אפשר גם לשלוש??

                              אני רואה שראית את זה כבר - יש את המודול ש @אהרן-שובקס בנה - https://f2.freeivr.co.il/post/29785

                              אני לא מבין את המודל של @אהרן-שובקס

                              אהרן שובקסא תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                              • אהרן שובקסא מנותק
                                אהרן שובקס ניהול @מאיר האלוף
                                נערך לאחרונה על ידי

                                @מאיר-האלוף
                                מה לא הבנת?

                                מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                • מ מנותק
                                  מאיר האלוף מורחק @אהרן שובקס
                                  נערך לאחרונה על ידי

                                  @אהרן-שובקס אמר בחדש ! לינק קשיח בהקלטות רגילות /הקלטה ל 2 שלוחות:

                                  @מאיר-האלוף
                                  מה לא הבנת?

                                  ממאיר האלוף 2 minutes ago
                                  @אהרן-שובקס אמר בחדש!!! הקלטת הודעה לכמה שלוחות שתרצו ללא הגבלה!:

                                  השלוחות אליהם תרצו להעלות את ההקלטה:

                                  api_add_1=path=2-4
                                  

                                  ואם אני רוצה לשתי הקלטות אז לשנות את ה

                                  _add_1
                                  

                                  ל

                                  _add_2
                                  

                                  ???

                                  אהרן שובקסא תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                  • אהרן שובקסא מנותק
                                    אהרן שובקס ניהול @מאיר האלוף
                                    נערך לאחרונה על ידי אהרן שובקס

                                    @מאיר-האלוף
                                    לא אם אתה רוצה להעלות רק לשלוחה 2 אז אתה שם :

                                    api_add_1=path=2
                                    

                                    ואם אתה רוצה שיעלה גם ל2 וגם ל4 אז אתה שם:

                                    api_add_1=path=2-4
                                    

                                    ואם אתה רוצה שיעלה גם ל2 וגם ל4 וגם ל6 אז תשים:

                                    api_add_1=path=2-4-6
                                    
                                    מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                    • מ מנותק
                                      מאיר האלוף מורחק @אהרן שובקס
                                      נערך לאחרונה על ידי

                                      @אהרן-שובקס אמר בחדש ! לינק קשיח בהקלטות רגילות /הקלטה ל 2 שלוחות:

                                      @מאיר-האלוף
                                      לא אם אתה רוצה להעלות רק לשלוחה 2 אז אתה שם :

                                      api_add_1=path=2
                                      

                                      ואם אתה רוצה שיעלה גם ל2 וגם ל4 אז אתה שם:

                                      api_add_1=path=2-4
                                      

                                      ואם אתה רוצה שיעלה גם ל2 וגם ל4 וגם ל6 אז תשים:

                                      api_add_1=path=2-4-6
                                      

                                      אאאאאההה ואם לשלוחה 2/1 אז לכתוב / ??

                                      אהרן שובקסא תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                      • אהרן שובקסא מנותק
                                        אהרן שובקס ניהול @מאיר האלוף
                                        נערך לאחרונה על ידי

                                        @מאיר-האלוף
                                        נכון

                                        מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                        • מ מנותק
                                          מאיר האלוף מורחק @אהרן שובקס
                                          נערך לאחרונה על ידי

                                          @אהרן-שובקס אמר בחדש ! לינק קשיח בהקלטות רגילות /הקלטה ל 2 שלוחות:

                                          @מאיר-האלוף
                                          נכון

                                          תודה

                                          ש תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                          • ש מנותק
                                            שמעון ירחי @מאיר האלוף
                                            נערך לאחרונה על ידי

                                            @מאיר-האלוף e9ab43a9-38e9-4e47-b86c-0a905d810d6b-image.png ככה זה טוב?
                                            כאילו גם ההגדרה הראשונה וגם זאת

                                            מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2

                                            שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                            נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                            בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                            הרשמה התחברות
                                            • פוסט ראשון
                                              פוסט אחרון