ניתוב למערכת אחרת אחרי קמפיין האם שייך?
-
האם שייך להגדיר בהפעלת קמפיין שלאחר שהלקוח שומע את ההודעה ומקיש 1 הוא יעבור למערכת אחרת בימות ?
ניתוב למספר פרטי יש שם כבר בעלות יחידות כמובן. השאלה אם יש אפשרות גם למערכת אחרת בימות
אשמח למשוב מהמומחים @קופת-הקהל @מנחם -
@דא-וואינט-א-איד אמר בניתוב למערכת אחרת אחרי קמפיין האם שייך?:
אשמח למשוב מהמומחים @קופת-הקהל @מנחם
אני לא עולה על הקריטריונים... אבל לדעתי אם עשית ניתוב, אז זה יחייג למספר הזה ולא משנה אם זה מספר שלך או של קו אחר
-
@דא-וואינט-א-איד אולי זה יעבור לקו ובקו יעבור לשלוחה שמעבירה לקו אחר
-
@דא-וואינט-א-איד תפנה לשירות הלקוחות
-
@דא-וואינט-א-איד אפשרי, יותר מזה אפשר גם לעשות קמפיין שיכניס אותך למערכת כאילו אתה התקשרת למערכת ולכל השלוחות רגיל, זה מול שירות לקוחות