ניתוב למערכת אחרת אחרי קמפיין האם שייך?
-
האם שייך להגדיר בהפעלת קמפיין שלאחר שהלקוח שומע את ההודעה ומקיש 1 הוא יעבור למערכת אחרת בימות ?
ניתוב למספר פרטי יש שם כבר בעלות יחידות כמובן. השאלה אם יש אפשרות גם למערכת אחרת בימות
אשמח למשוב מהמומחים @קופת-הקהל @מנחם -
@דא-וואינט-א-איד אמר בניתוב למערכת אחרת אחרי קמפיין האם שייך?:
אשמח למשוב מהמומחים @קופת-הקהל @מנחם
אני לא עולה על הקריטריונים... אבל לדעתי אם עשית ניתוב, אז זה יחייג למספר הזה ולא משנה אם זה מספר שלך או של קו אחר
-
@דא-וואינט-א-איד אולי זה יעבור לקו ובקו יעבור לשלוחה שמעבירה לקו אחר
-
@דא-וואינט-א-איד תפנה לשירות הלקוחות
-
@דא-וואינט-א-איד אפשרי, יותר מזה אפשר גם לעשות קמפיין שיכניס אותך למערכת כאילו אתה התקשרת למערכת ולכל השלוחות רגיל, זה מול שירות לקוחות
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות