חדש ללקוחות וירטואל פלוס | אפשרות לשמוע את הסמסים שנשלחו ושהתקבלו דרך הטלפון
-
@שמואל קיבלתי בוירטואל פלוס שלי כבר כמה הודעות, אבל עכשיו כשאני שולח הודעות זה לא מגיע משום מה.
מה זה אמור להיות? -
@שמואל-ש אמר בחדש ללקוחות וירטואל פלוס | אפשרות לשמוע את הסמסים שנשלחו ושהתקבלו דרך הטלפון:
@שמואל קיבלתי בוירטואל פלוס שלי כבר כמה הודעות, אבל עכשיו כשאני שולח הודעות זה לא מגיע משום מה.
מה זה אמור להיות?מה זה לא מגיע, זה לא משמיע שזה נשלח? זה מתנתק? מה בדיוק?
-
@שמואל אני באתר וזה לא מציג לי הודעה חדשה, וכן בטלפון הוא אומר לי שלוש הודעות שזה הודעות ישנות.
-
@שמואל-ש אמר בחדש ללקוחות וירטואל פלוס | אפשרות לשמוע את הסמסים שנשלחו ושהתקבלו דרך הטלפון:
@שמואל אני באתר וזה לא מציג לי הודעה חדשה, וכן בטלפון הוא אומר לי שלוש הודעות שזה הודעות ישנות.
תשלח לי במייל מספר וירטואל פלוס וסיסמה אבדוק.
-
@שמואל יש סיכוי לפתח קבלה של הסמסים למייל? כמו שמקבלים את ההקלטות שיחה?
-
@מוטי-מן את זה יש כבר מזמן
אם המספר תומך בסמס ובשרת YMT אתה יכול לקבלו למייל או לכל URL
בתשלום של 120 ש"ח פלוס מע"מ -
@שאול אמר בחדש ללקוחות וירטואל פלוס | אפשרות לשמוע את הסמסים שנשלחו ושהתקבלו דרך הטלפון:
בתשלום של 120 ש"ח פלוס מע"מ
מקור?
-
@מוטי-מן חיפוש בפורום ווירטואל פלוס
-
@שמואל אם אפשר לעשות שהמערכות שאין להם את האפשרות של הSMS שיהיה הודעה
המערכת שלך לא תומך בSMS
תודה -
@wiznitz אמר בחדש ללקוחות וירטואל פלוס | אפשרות לשמוע את הסמסים שנשלחו ושהתקבלו דרך הטלפון:
@שמואל אם אפשר לעשות שהמערכות שאין להם את האפשרות של הSMS שיהיה הודעה
אין אפשרות,
זה תלוי בין ספקים ולא אפשרי לבדיקה מיידית.ניתן פשוט לשלוח סמס למספר ולראות אם הוא הגיע
-
@שמואל
מעניין לעניין באותו עניין
מתי האפשרות של שליחת האסמסים תעבור גם להאתר החדש
תודה -
@שמואל קיבלתי מימות בחינם מספר עם קידומת כשרה עבור וירטואל פלוס
האם יש סיכוי שהוא יקבל סמס?
והאם החידוש הנוכחי בשמיעת סמס הוא גם ללקוחות שלא רכשו את שירות הפניית סמס ב 120 ש"ח לשנה?
תודה -
@הבוס-הגדול אם הוירטואלי פלוס הקידומת :05341 אין סיכוי שמקבל. אם הקידומת אחרת פשוט תנסה לשלוח הודעה ותרטה אם אתה שומע אותה. ו...כן החידוש הוא שגם אם אתה לא משלם אתה מקבל
-
@הבוס-הגדול אמר בחדש ללקוחות וירטואל פלוס | אפשרות לשמוע את הסמסים שנשלחו ושהתקבלו דרך הטלפון:
@שמואל קיבלתי מימות בחינם מספר עם קידומת כשרה עבור וירטואל פלוס
האם יש סיכוי שהוא יקבל סמס?
והאם החידוש הנוכחי בשמיעת סמס הוא גם ללקוחות שלא רכשו את שירות הפניית סמס ב 120 ש"ח לשנה?
תודהכנ"ל
**
יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות