• הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • קבלת התראות מהדפדפן
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private

    פוסט תגובות על המודולים מבית חדר 1

    עזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
    חדר 1 מודולים תגובות
    41
    203
    11959
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • הגיבו כנושא
    התחברו בכדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • ח
      חדר 1 @חדר 1 נערך לאחרונה על ידי

      פוסט זה נמחק!
      א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • א
        אלחנן1 ניהול @חדר 1 נערך לאחרונה על ידי

        @חדר-1
        מכיוון שהייתה תקופה שהלייקים ירדו מהפורום, זה ירד מהתקנון.

        כעת תוקן.

        נ ח 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 4
        • נ
          נץ החמה @אלחנן1 נערך לאחרונה על ידי

          @אלחנן1 אמר בשרשור התגובות: חדש ובחינם - שירות לקוחות לעסק שלכם ללא עלות יחידות!:

          @חדר-1
          מכיוון שהייתה תקופה שהלייקים ירדו מהפורום, זה ירד מהתקנון.

          כעת תוקן.

          תודה.

          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • ח
            חדר 1 @אלחנן1 נערך לאחרונה על ידי חדר 1

            @אלחנן1 אמר בשרשור התגובות: חדש ובחינם - שירות לקוחות לעסק שלכם ללא עלות יחידות!:

            @חדר-1
            מכיוון שהייתה תקופה שהלייקים ירדו מהפורום, זה ירד מהתקנון.

            כעת תוקן.

            תודה רבה!

            **
            יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד!

            חדר 1

            E תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
            • E
              Evi770 @חדר 1 נערך לאחרונה על ידי

              @חדר-1
              מה קורה עם כמה לקוחות מחייגים באותו זמן יש תור?

              ח תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • ח
                חדר 1 @Evi770 נערך לאחרונה על ידי חדר 1

                @evi770 אמר בשרשור התגובות: חדש ובחינם - מודול שירות לקוחות לעסק שלכם ללא עלות יחידות!:

                @חדר-1
                מה קורה עם כמה לקוחות מחייגים באותו זמן יש תור?

                כתבתי בפוסט בפסקה "שלוחת ניהול חדר הועידה", כנס לפוסט כאן.

                **
                יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד!

                חדר 1

                M תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                • M
                  mhl @חדר 1 נערך לאחרונה על ידי mhl

                  @חדר-1 למה לא הכנסת את הגבלת מספר המשתתפים בועידה ל1?
                  זה ישלים את כל המודול.
                  והאם יש אפשרות לקבל בצינתוק את מספר המתקשר, ולא את מספר המערכת?

                  ח תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • ח
                    חדר 1 @mhl נערך לאחרונה על ידי חדר 1

                    @mhl אמר בשרשור התגובות: חדש ובחינם - מודול שירות לקוחות לעסק שלכם ללא עלות יחידות!:

                    @חדר-1 למה לא הכנסת את הגבלת מספר המשתתפים בועידה ל1?

                    כמעת סיימתי לפתח. בעז"ה יעלה בקרוב.

                    זה ישלים את כל המודול.

                    נכון מאוד!

                    והאם יש אפשרות לקבל בצינתוק את מספר המתקשר, ולא את מספר המערכת?

                    בעלות יחידה לדקה. דובר כבר כאן. אם תרצה תבצע בעצמך, אני כתבתי בתחילת הפוסט "ללא עלות יחידות"...

                    אם תרצה מזיהוי קו אחר שמאושר ע"י שירות הלקוחות של ימות המשיח (עליך להתקשר לשירות הלקוחות שלהם - 0533137770 או לשלוח אימייל לכתובת y0773137770@gmail.com) תוסיף בשלוחת הצינתוקים

                    tzintuk_your_id=מספר הקו/הטלפון המאושר ע"י שירות הלקוחות
                    
                    א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                    • א
                      אנוכי @חדר 1 נערך לאחרונה על ידי אנוכי

                      כמעת סיימתי לפתח. בעז"ה יעלה בקרוב.

                      *כמעט

                      ח תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                      • ח
                        חדר 1 @אנוכי נערך לאחרונה על ידי חדר 1

                        @אנוכי אמר בשרשור התגובות: חדש ובחינם - מודול שירות לקוחות לעסק שלכם ללא עלות יחידות!:

                        כמעת סיימתי לפתח. בעז"ה יעלה בקרוב.

                        *כמעט

                        נכון! כמעט סיימתי ויעלה בקרוב ממ"ש

                        M תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                        • M
                          mhl @חדר 1 נערך לאחרונה על ידי

                          @חדר-1 אמר בפוסט תגובות על המודולים מבית @חדר-1:

                          @אנוכי אמר בשרשור התגובות: חדש ובחינם - מודול שירות לקוחות לעסק שלכם ללא עלות יחידות!:

                          כמעת סיימתי לפתח. בעז"ה יעלה בקרוב.

                          *כמעט

                          נכון! כמעט סיימתי ויעלה בקרוב ממ"ש

                          מחכים מצפים וממתינים

                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                          • 0
                            0795702821 נערך לאחרונה על ידי 0795702821

                            @חדר-1 אין עליך יפה מאוד ומסודר
                            אני הוספתי [פילטר לפי רשימת תפוצה] ואז המאזין נכנס רק לשלוחה של להתקשר דהיינו - 1/1
                            ורק הנציג יכול לענות דהיינו - לפתוח את החדר

                            check_template_filter=רשימת התפוצה של הנציגים
                            check_template_filter_active_go_to=לכתוב את שולחת הנציג 
                            check_template_filter_none_go_to=לכתוב את שלוחת 1/1
                            

                            וכדאי גם לעשות כשהנציג יורד מהוועידה לנתק גם למאזין

                            @קופת-הקהל מה עם ההגדות שהצעת תעלה אותם לכאן לתועלת הציבור

                            M תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                            • M
                              mhl @0795702821 נערך לאחרונה על ידי

                              @קופת-הקהל מה עם ההגדות שהצעת תעלה אותם לכאן לתועלת הציבור

                              @קופת-הקהל מצטרף לבקשה.
                              בתודה מראש.

                              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                              • קופת הקהל
                                קופת הקהל ניהול נערך לאחרונה על ידי קופת הקהל

                                אכתוב בקיצור את הרעיון, ושכ"א יחפש את ההגדרות כי אני לחוץ בזמן כעת.
                                הרעיון לשוחח דרך חדר ועידה וכאשר עדיין הנציג לא ענה אז הוא עובר לשלוחה אחרת.
                                הגדרתי שהנציג מתקשר ומתחבר מידיית אל חדר ועידה
                                במידה ואין שידור חי אז הוא עובר לשלוחה שמתקשרת שוב לנציג (ע"מ למנוע טרטור הוספתי פילטר התקשרות מידי 20 שניות ועד 5 פעמים)
                                הגדרתי עוד שיעבור לשלוחת חדר וועידה רק אם הוא יחיד כמו שמישהו כבר הביא את ההגדרה הנכונה במידה ולא הוא נשאר בשלוחת האזנת קבצים ושם הוא שומע צליל חיוג
                                לאחר שהמערכת מנסה להכנס לפילטר 5 פעמים הוא מועבר לשלוחת תא קולי להשארת הודעה או אפשרות לחיוג מוחדש.
                                בהצלחה

                                הקמת מערכות IVR
                                כל לקוחותי מרוצים!
                                צרו קשר hakama.ivr@gmail.com
                                שב בנוח אני אסדר לך הכל

                                0 תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                • 0
                                  0795702821 @קופת הקהל נערך לאחרונה על ידי

                                  @קופת-הקהל תודה רבה
                                  אך אני התכוונתי לזה שכתבת פה

                                  • @חדר-1 צריך לשים לב שבאם עוד אחד מתקשר שלא יכנס ויתערבבו מס' שיחות בו זמנית.
                                    אולי אעלה כל ההגדרות שאני עשיתי על בסיס הרעיון הזה (עשיתי זאת לפני למעלה משנה, שספק אם אזכור את כל התהליך. בכל אופן מדובר ב8 שלוחות
                                    אני הגדרתי שהזיהוי אותו אקבל תהיה של המתקשר ולא של המערכת ניתן גם לשלב הראשון תהיה מהמערכת ובניסה פעם שניה תהיהלשלוחה אחרת עם זיהוי עצמי.

                                  אשמח אם תעלה את ההגדרה הזאת

                                  ושאלה נוספת הגדרתי הכל כפי שהסברת אך המאזין לא שומע כלום רק שקט (כי הרי הוא עובר משלוחות לשלוחות )
                                  מה עושים לזה ?

                                  קופת הקהל תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                  • קופת הקהל
                                    קופת הקהל ניהול @0795702821 נערך לאחרונה על ידי

                                    @0795702821 לשאלתך, זיהוי המתקשר עשיתי עם מודול רואטינג ,חיוג 6 שניות
                                    לשאלתך הנוספת, אני משמיע לו צליל חיוג לבינתיים שיחשוב שזה עכשיו מתקשר...

                                    הקמת מערכות IVR
                                    כל לקוחותי מרוצים!
                                    צרו קשר hakama.ivr@gmail.com
                                    שב בנוח אני אסדר לך הכל

                                    0 תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                    • 0
                                      0795702821 @קופת הקהל נערך לאחרונה על ידי

                                      @קופת-הקהל אמר בפוסט תגובות על המודולים מבית @חדר-1:

                                      @0795702821 לשאלתך, זיהוי המתקשר עשיתי עם מודול רואטינג ,חיוג 6 שניות

                                      ואחרי 6 שניות מעבר לשלוחה של הוועידה !
                                      ובעלות כל פעם של 0.6 יחידה ?

                                      לשאלתך הנוספת, אני משמיע לו צליל חיוג לבינתיים שיחשוב שזה עכשיו מתקשר...

                                      איפה אתה שם צילול חיוג באיזה שלוחה

                                      קופת הקהל תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                      • קופת הקהל
                                        קופת הקהל ניהול @0795702821 נערך לאחרונה על ידי

                                        @0795702821 אני לא משלם כלום, לאחר 6 שניות הוא עובר לשלוחת פילטר או לחדר וועידה וכו',
                                        את צליל החיוג אני מכניס לתיקיית השמעת קבצים רגילה ומגדיר שם שלא ישמע ביפ מוריד את "סוף הודעות" וכל מה שהמתקשר לא אמור לשמוע.. ומוסיף הגדרה שיבדוק האם כבר יש מנהל בועידה מוריד בוועידה את כל הדרוש להוריד. אני משמיע צליל מסויים כאשר מתחברים בחדר הועידה ע"מ לוודא שהמאזין התחבר

                                        הקמת מערכות IVR
                                        כל לקוחותי מרוצים!
                                        צרו קשר hakama.ivr@gmail.com
                                        שב בנוח אני אסדר לך הכל

                                        0 תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                        • 0
                                          0795702821 @קופת הקהל נערך לאחרונה על ידי 0795702821

                                          פוסט זה נמחק!
                                          קופת הקהל תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                          • קופת הקהל
                                            קופת הקהל ניהול @0795702821 נערך לאחרונה על ידי

                                            @0795702821 אם לא עונים אז לא משלמים
                                            אה.. והגדרתי שהשיחה תצא בזיהוי עם + בהתחלה. כך אני יודע להתקשר למערכת

                                            הקמת מערכות IVR
                                            כל לקוחותי מרוצים!
                                            צרו קשר hakama.ivr@gmail.com
                                            שב בנוח אני אסדר לך הכל

                                            0 תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                            • פוסט ראשון
                                              פוסט אחרון