• דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private
    • הרשמה
    • התחברות

    שלוש פעמים אותו תא קולי

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר על הפורום
    14 פוסטים 5 כותבים 767 צפיות 1 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • ק מנותק
      קו העבודות
      נערך לאחרונה על ידי קו העבודות

      לפני כחודש @נץ-החמה פרסם מערכת תא קולי
      יומים אחרי זה פרסם @יוסי2021 את אותו דבר תא קולי מטורף!!!
      ועכשיו מגיע משתמש חדש בשם @יוסי-ל ומפרסם את אותו דבר הסבר על תא קולי

      ק 3 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 10
      • ק מנותק
        קנקן חדש מלא ישן @קו העבודות
        נערך לאחרונה על ידי קנקן חדש מלא ישן

        @קו-העבודות
        מסכים איתך בכל מילה הפורום חייב לעבור איזה שדרוג כל שהוא לא אפשרי להמשיך ככה כל חכם פותח לעצמו משתמש ובטוח שהוא מבין הכי טוב (כמו שכבר כתב שם @חנון-המרבה ולדעתי אפשר ללמוד הרבה מהמשפט הזה) א''א להמשיך ככה
        צריך לעשות שמשתמש חדש לא יכול להגיב ברגיל אלא רק במתחילים
        @שמואל תעזור לנו לשנות את המצב שאנחנו בטוחים שגם אתה לא מעוניין בו
        @ניהול וכל מי שיכול לעזור
        תודה

        ק תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 3
        • ק מנותק
          קו העבודות @קנקן חדש מלא ישן
          נערך לאחרונה על ידי קו העבודות

          @קנקן-חדש-מלא-ישן
          זה לא משתמשים חדשים אם משתמשים שהרחקו ופותחו חשבון חדש
          או שיש להם כמה חשבונות

          ק תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
          • ק מנותק
            קנקן חדש מלא ישן
            נערך לאחרונה על ידי

            @קו-העבודות
            לכן ביקשתי מ @שמואל

            @קנקן-חדש-מלא-ישן אמר בשלוש פעמים אותו תא קולי:

            צריך לעשות שמשתמש חדש לא יכול להגיב ברגיל אלא רק במתחילים

            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
            • ק מנותק
              קנקן חדש מלא ישן @קו העבודות
              נערך לאחרונה על ידי

              @קו-העבודות
              רק שאלה למה הצבעתם לו אם אתה חושב שהוא לא עשה דבר נכון ואין בו צורך

              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • 3 מנותק
                33064325 @קו העבודות
                נערך לאחרונה על ידי

                @קו-העבודות
                אם התכוונת לומר שאותו אדם כתב אותם אז כנראה שזה לא נכון
                כי זה לא אותו נוסח

                W תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • W מנותק
                  WIZNITZ @33064325
                  נערך לאחרונה על ידי

                  @33064325 אמר בשלוש פעמים אותו תא קולי:

                  @קו-העבודות
                  אם התכוונת לומר שאותו אדם כתב אותם אז כנראה שזה לא נכון
                  כי זה לא אותו נוסח

                  השתי פוסטים אחד של @יוסי-ל והשני של @יוסי2021 זה אותו נוסח

                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                  • י מנותק
                    יוסי ל
                    נערך לאחרונה על ידי

                    @WIZNITZ @קו-העבודות @קנקן-חדש-מלא-ישן
                    אני פירסמתי את ההסבר שבניתי לבד, הבאתי אותו לכמה אנשים והם פירסמו ללא ידיעתי...

                    W י 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • י מנותק
                      יוסי ל
                      נערך לאחרונה על ידי

                      אז לא ידעתי שהם פירסמו

                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • W מנותק
                        WIZNITZ @יוסי ל
                        נערך לאחרונה על ידי

                        @יוסי-ל
                        מעניין אתה לא חדש בפורום ?

                        יוסי ל הצטרף ב- לפני יומיים

                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                        • י מנותק
                          יוסי ל
                          נערך לאחרונה על ידי

                          נכון אני חדש בפורום אבל לא בתחום
                          כתבתי הסבר לאנשים בלי קשר לפורום

                          W תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                          • W מנותק
                            WIZNITZ @יוסי ל
                            נערך לאחרונה על ידי

                            @יוסי-ל אמר בשלוש פעמים אותו תא קולי:

                            נכון אני חדש בפורום אבל לא בתחום
                            כתבתי הסבר לאנשים בלי קשר לפורום

                            אותו נוסח כמו יוסי2021 יפה

                            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                            • י מנותק
                              יוסי ל @יוסי ל
                              נערך לאחרונה על ידי

                              @יוסי-ל אמר בשלוש פעמים אותו תא קולי:

                              @WIZNITZ @קו-העבודות @קנקן-חדש-מלא-ישן
                              אני פירסמתי את ההסבר שבניתי לבד, הבאתי אותו לכמה אנשים והם פירסמו ללא ידיעתי...

                              נו נכון...

                              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                              • ק מנותק
                                קו העבודות
                                נערך לאחרונה על ידי

                                @eliyahu תודה

                                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2

                                שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                הרשמה התחברות
                                • פוסט ראשון
                                  פוסט אחרון