חדש!! הפנייה לפי מחייג ומחוייג ללא שיוך!
-
@33064325
נכון, וגם לפי הטלפון שהתקשר!! -
פוסט זה נמחק! -
@יוסף-ח
כן!! -
@קו-מהיר תכתוב את זה גם בפירוט ההגדרות כי זה לא ממש מובן
-
@אנוכי
מי שרוצה שאם מערכת מסוימת עשתה הפנייה לקו שלו או שמאזין מסוים התקשר לקו שלו המאזין יעבור לשלוחה מסוימת שיגדיר את זה -
@קו-מהיר מה זה?:
מחייג - ........................
מחויג - ........................ -
@אנוכי
מחייג זה המערכת מחויג זה מאזין -
@קו-מהיר חזקק
-
@קו-מהיר תודה רבה.
-
כבר יש כאן
-
@barkol
זה רק עם שיוך -
@קו-מהיר
למה כשאני מגדיר את זה ההודעה היא 'אין מענה בשרת API'? -
@מערכוני כנראה שקו מהיר כבר לא מחזיק את השרת
-
@שמחה-זו-הסיסמא תודה, חבל יש אולי דרך אחרת?
-
@מערכוני הדרך הכי פשוטה היא לשייך כמה מספרים למערכת המקבלת

-
@מערכוני תזכיר לי מחר, אני יעביר את הקוד לשרת אחר.
-
@avrham וואו תודה רבה (הנה אני מזכיר)
-
@מערכוני אמר בחדש!! הפנייה לפי מחייג ומחוייג ללא שיוך!:
@avrham וואו תודה רבה (הנה אני מזכיר)
גם אני...
-
ת תפארת יעקבב התייחס לנושא זה ב
-
@מערכוני כתב בחדש!! הפנייה לפי מחייג ומחוייג ללא שיוך!:
@קו-מהיר
למה כשאני מגדיר את זה ההודעה היא 'אין מענה בשרת API'????
האם עדיין פעיל היום השרת הזה? -
@משה-ב-2
אם מישהו יהיה מוכן לשלם על הפיתוח נוכל להפעיל אותו מחדש עם מפתחות API
לפרטים אפשר לשלוח מייל:
smstop770@gmail.com
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות