• הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • קבלת התראות מהדפדפן
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private

    מודול sip - הגדרות לחיוג מטלפון משרדי או משלוחת sip

    אזור התעשיה - הגדרות המערכת
    1
    1
    5305
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • הגיבו כנושא
    התחברו בכדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • שמואל
      שמואל נערך לאחרונה על ידי שמואל

      ב"ה.

      בפוסט הבא מרוכזות כל ההגדרות לגבי שלוחת sip, וכן ההגדרות של חיוג יוצא.


      סוג השלוחה:

      type=sip
      

      קישורים לתוספים שניתנים להגדרה בכל מודול

      רשימת כל ההגדרות שניתנות להטמעה בכל מודול
      הגדרות זיהוי בכניסה לשלוחה
      הסבר על הודעת ברוכים הבאים (הודעה ראשונה בשלוחה)
      הרשאות כניסה לשלוחה

      מחייג למספר יוזר של המערכת. ניתן להגדיר לאיזה מספר חשבון של המערכת הוא יחייג:

      account_dial_number=3
      

      או לחלופין, להגדיר שיחייג למספר שלוחה מסויימת במערכת:

      account_dial_extension=495
      

      בשימוש עם מספר שלוחה ניתן להגדיר להוציא את השיחה לכמה מספרי שלוחות בו זמנית, הראשון שיענה השיחה תפסיק לצלצל לשאר.
      יש לשים את מספרי השלוחה מופרדים בפסיקים. למשל:

      account_dial_extension=4652,496,111,65974,4848,4545,5454,45454,5851
      

      את מספרי השלוחות של החשבונות ניתן להגדיר באתר בלשונית "מרכזיה עסקית".

      ניתן להגדיר מוזיקה בהמתנה בחיוג:

      sip_music_on_hold=שם המוזיקה בהמתנה
      

      ניתן להגדיר הקלטת שיחות נכנסות:

      sip_record=yes
      

      ההקלטות ישמרו בסל מחזור תחת תיקיה SIPRecordIn.

      ניתן לבקש שליחה למייל:

      sip_send_mail=yes
      

      ברירת מחדל שולח למייל המוגדר במערכת. ניתן להגדיר למייל אחר:

      sip_send_mail_to=my@yemot.co.il
      

      כברירת מחדל, המערכת שומרת דו"ח שיחות (נמצא בתיקיית SipLogs)
      כדי לבטל את שמירת הדו"ח בשיחות נכנסות יש להגדיר

      sip_ymgr_logger=no
      

      זמן חיוג
      ברירת מחדל מחייג 35 שניות, אם רוצים להגדיר זמן אחר, ניתן להגדיר

      sip_timeout=23
      

      כאן בדוגמה רואים שזמן ההמתנה יהיה 23 שניות.
      לאחר ההמתנה יעבור לסיום, וכדלהלן.

      מעבר בסיום בשלוחה
      ברירת מחדל לאחמ"כ חוזר שלב אחד אחורה ניתן להגדיר מעבר לשלוחה אחרת או ניתוק | ראה כאן את האפשרויות להגדרה.
      ההגדרה היא:

      sip_dial_end_go_to=/1/1/1/1
      

      בחירת מחדל מבצע אותה פעולה גם אם השיחה לא נענת, ניתן להגדיר שאם הסתיים החיוג ולא היה מענה יושמע תפריט M3519 המאפשר חיוג חוזר או סיום:

      sip_tfr_redial_if_no_answer=yes
      

      ניתן להגדיר מעבר לשלוחה אחרת/ניתוק באם לא היה מענה ללא תפריט חיוג חוזר:

      sip_no_answer_goto=/0
      

      ניתן להגדיר לאן ללכת/לנתק במידה שלא היה מענה כתוצאה מזה שזמן החיוג נגמר:

      sip_timeout_goto=/1
      

      מתקדם:

      ברירת מחדל, ישנה צורה מסויימת שהמזהה של השיחה (זיהוי) נשלח, ישנם טלפונים שלא אוהבים את זה, וכל השיחות נראה שהם נכנסות מהמספר של המערכת, ניתן לשנות את הצורה של שליחת הזיהוי:

      reverse_caller_id=yes
      

      ברירת מחדל, נשלחים כותרות (headers) עם מידע על השלוחה, מזהה השיחה, ועוד. ישנם טלפונים או ראוטרים שזה גורם לכך שלא יכנסו שיחות נכנסות בכלל, ניתן לבטל את שליחת הכותרות:

      sip_not_send_spacel_headers=yes
      

      סוג מערכת "חיוג SIP":

      מחייג לשלוחת הSIP של המערכת

      יש לשים ערכים בקובץ sip_configuring.ini שתחת השלוחה הראשית. לא ניתן להגיע לקבצים דרך האתר הרגיל - יש לבצע את הפעולה דרך האתר החדש.

      ערכים אפשריים בקצרה, כי זה דומה לערכים שאפשריים בשלוחה:

      sip_music_on_hold= # מוזיקה בהמתנה
      sip_record=yes # להקליט
      sip_send_mail=yes # לשלוח גם מייל
      sip_send_mail_to=my@yemot.co.il # מייל שונה מהמערכת
      

      כברירת מחדל, המערכת שומרת דו"ח שיחות (נמצא בתיקיית SipLogs)
      כדי לבטל את שמירת הדו"ח בשיחות נכנסות יש להגדיר

      sip_ymgr_logger=no
      

      הגדרות ליחידה הטלפונית - שיחה יוצאת מהחשבון:

      את כל ההגדרות הכלליות יש להכניס לתוך קובץ sip_out_configuring.ini שתחת השלוחה הראשית. במידה שהמערכת מוגדרת על סוג מערכת "חיוג SIP" לא ניתן להגיע לקבצים דרך האתר הרגיל - יש לבצע את הפעולה דרך האתר החדש.

      על מנת להפעיל הקלטת שיחות יוצאות יש להגדיר:

      sip_record=yes
      

      ההקלטות ישמרו בסל מחזור בתיקיה SIPRecord.
      על מנת לבקש גם שליחה למייל יש להגדיר:

      sip_send_mail=yes
      

      בחירת מחדל שולח למייל המוגדר במערכת, ניתן להגדיר מייל מיוחד:

      sip_send_mail_to=my@yemot.co.il
      

      כברירת מחדל, המערכת שומרת דו"ח שיחות (נמצא בתיקיית SipLogs)
      כדי לבטל את שמירת הדו"ח בשיחות יוצאות יש להגדיר

      logger=no
      

      מוזיקה בהמתנה במהלך השהייה של השיחה, בחירת מחדל מושמעת מוזיקה בהמתנה בחירת מחדל אם אתה מעבירים את הלקוח להמתנה, ניתן להגדיר מוזיקה בהמתנה מיוחדת לערוץ:

      musicclass=המוזיקה שלכם.
      

      על מנת לקבוע זיהוי יוצא למדינה ספציפית, יש להכניס הגדרה sip_out_callerid_XX כאשר במקום יש להכניס קוד מדינה בשתי אותיות.
      למשל, ארה״ב זה US.
      ואז, בערך, להכניס את הזיהוי (הוא צריך להיות זיהוי מאושר/מספר משנה במערכת כמובן) לפי תקן E164.
      לצורך הדוגמא, אם רוצים להגדיר זיהוי יוצא לשיחות בארה״ב, מגדירים:

      sip_out_callerid_US=+134770770770770
      

      שיחה יוצאת מחשבון הSIP היא בעלות יחידה לדקה, מלבד אם משתמש בקידומת פנימית, להלן הסבר.

      ניתן לחייג פנימית לחשבון sip אחר בשרת, שימו לב, זה רק לשלוחת sip אחרת, זה לא חייג למערכת תוכן אלא לשלוחת הSIP שלה.

      אם ברצונכם לבצע חיוג לשלוחת SIP אחרת דבר ראשון צריך להתחיל את השיחה ב*1. במילים: אחד כוכבית, ואז המספר של השלוחה אילה תרצו לחייג. זה בעצם מספר המערכת של חשבון הSIP השני.

      למשל, כדי לחייג לשלוחת הSIP של מערכת 0773137770 יש להקיש בטלפון שלכם בחיוג

      1*0773137770
      

      במקרה של שיחה כזו אין כלל חיוב יחידות.

      ישנה אפשרות גם להגדיר חיוגים מקוצרים בחיוג לשלוחת SIP אחרת, למשל, אם אתם רוצים שבמקום לחייג כל פעם את המספר מערכת המלא בשביל להגיע לחשבון הSIP אפשר להכניס בקובץ sip_speed_local_dial.ini חיוגים מקוצרים.
      דוגמא למופיע בקובץ:

      1=0773137770
      5=0773136666
      29=0773137777
      

      ואז ניתן לחייג בטלפון לפי הקיצור.
      למשל, כדי להגיע לשלוחה 0773136666 אפשר לחייג ל:

      1*5
      

      כדי להגיע ל0773137777 אפשר לחייג

      1*29
      

      ישנה אפשרות גם להגדיר חיוגים מקוצרים כללים - ממש תרגום של כל מספר למספק אחר. (מינימום של מספר זה 2 ספרות) זה בקובץ sip_speed_dial.ini
      דוגמא למופיע בקובץ:

      050000000=0773137770
      100=0773137777
      55=0733137770
      

      ואז חיוג ל 050000000 יתחלף בזמן החיוג ל 0773137770
      חיוג ל 100 יתחלף בזמן החיוג ל 0773137777
      חיוג ל 55 יתחלף בזמן החיוג ל 0733137770


      בברכה,

      לפניות בנוגע לפורום: shmuel@yemot.co.il

      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 29
      • הוזכר על-ידי  א אברהם צבי 
      • הוזכר על-ידי  N nk. 0 
      • הוזכר על-ידי  צ צדיק תמים 
      • הוזכר על-ידי  ש שמואל 9 
      • הוזכר על-ידי  ש שמחה - זו הסיסמא 
      • הוזכר על-ידי  ת תפארת יעקבב 
      • הוזכר על-ידי  ס סוד כמוב 
      • פוסט ראשון
        פוסט אחרון