במודול API - מנוע זיהוי דיבור של הקלטות
-
ב"ה
במודול API, במידה ומוגדר בערך השלישי
voice, כברירת מחדל המערכת מפעילה מנוע תפריט שמזהה הקשה או דיבור של המאזין. במידה והמאזין הקיש המערכת מתייחסת לזה כהקשה, במידה והמאזין דיבר המערכת מתייחס לזה כדיבור ומתמללת את זה.החיסרון במנוע הזה, שהדיבור מוגבל לזמן קצר.
כדי להשתמש במנוע זיהוי דיבור של הקלטות בלבד יש להגדיר בערך השביעי
record- במקרה כזה ההקלטה לא תהיה מוגבלת לזמן קצר.לדוגמה
api_000=FFF,,voice,,,,record,6,9בערך השמיני ניתן להגדיר זמן מקסימלי של שקט לסיום ההקלטה. (בדוגמה מוגדר 6 שניות)
בערך התשיעי ניתן להגדיר את הזמן המקסימלי להקלטה (בדוגמה מוגדר מקסימום 9 שניות)
עודכן גם בשרשור המתאים.
-
-
-
@eliyahu אמר בבמודול API - מנוע זיהוי דיבור של הקלטות:
ב"ה
במודול API, במידה ומוגדר בערך השלישי
voice, כברירת מחדל המערכת מפעילה מנוע תפריט שמזהה הקשה או דיבור של המאזין. במידה והמאזין הקיש המערכת מתייחסת לזה כהקשה, במידה והמאזין דיבר המערכת מתייחס לזה כדיבור ומתמללת את זה.החיסרון במנוע הזה, שהדיבור מוגבל לזמן קצר.
כדי להשתמש במנוע זיהוי דיבור של הקלטות בלבד יש להגדיר בערך השביעי
record- במקרה כזה ההקלטה לא תהיה מוגבלת לזמן קצר.לדוגמה
api_000=FFF,,voice,,,,record,6,9בערך השמיני ניתן להגדיר זמן מקסימלי של שקט לסיום ההקלטה. (בדוגמה מוגדר 6 שניות)
בערך התשיעי ניתן להגדיר את הזמן המקסימלי להקלטה (בדוגמה מוגדר מקסימום 9 שניות)
עודכן גם בשרשור המתאים.
בחיוב יחידות?
-
@מ-מ-פליישער ברור
-
-
@33064325 מה הכוונה?
-
@eliyahu במודול קבלת נתונים שיהיה אפשרות של הקלטה או הקשה לאותה שאלה
האם יפותח ?
-
@33064325 נראה לי שזו שאלה יותר כללית, האם במודול קבלת הקלטות ונתונים יהיה אפשר לעשות הקשות והקלטות בסדר מעורבב.
אבדוק את זה.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות